Jürgen Klopp a MediaMarkt csapatához igazolt
Kiderült milyen szerepben láthatjuk a közeljövőben Jürgen Kloppot. A Liverpool FC volt világhírű edzője a MediaMarktSaturn csapatát választotta: a jövőben a márka első nemzetközi brand nagykövete lesz mind a 11 országban, ahol a cég jelen van, köztük természetesen Magyarországon is.
Jürgen Klopp bizonyítottan képes arra, hogy különböző embereket egy csapattá kovácsoljon és a legjobbat hozza ki belőlük a közös cél érdekében. Igazi csapatjátékos, aki számos együttest vezetett már győzelemre, miközben realista, pragmatikus és emberséges vezető hírében áll. A MediaMarkt üdvözli legújabb csapattársát, aki a nemzetközi brand kampányokban kap majd fontos szerepet – első lépésként karácsonykor láthatjuk majd a márka színeiben. Ez az első alkalom, hogy a MediaMarkt nemzetközi brand nagykövetet nevezett ki. Jürgen Klopp fiatalkora egy tekintélyes részét a MediaMarkt üzleteinek lemez osztályán töltötte – személyesen is erősen kötődik a márkához.
„50.000 helyett ma már 50.001-en vagyunk. Sikeresen leigazoltuk Jürgen Kloppot, mint a csoport új nemzetközi brand nagykövetét. Jürgen Kloppal egy meghatározó, markáns arcot kapott a cégünk, aki számos kampányban lesz a társunk. Jürgen Klopp egyedi, szenvedélyes. Hatására az emberek képesek kihozni magukból a legtöbbet – ahogy mi is. Tökéletes partner” – mondta el Michael Schuld, MediaMarktSaturn marketing vezetője.
Jürgen Klopp a világ egyik legelismertebb futball edzője. 2015-2024 között a Liverpool FC menedzsere volt, előtte pedig a BVB Dortmund csapatát vezette hét éven keresztül, amely idő alatt az együttes 2010/11-ben Bajnokok Ligáját is nyert.
Kapcsolódó cikkek
- A Robert Bosch-sztori: egy autóipari legenda nyomában
- Akadályok nélkül – mindenkire gondoltak a Schneider Electric új gyárának építésekor
- A Xiaomi rekordmagas árbevételt ért el 2024 második negyedévében
- Euromoney: nemcsak legjobb bank, de legjobb digitális bank is a K&H idén itthon
- Tizenöt év után elhagyja a Budapesti Értéktőzsdét a Kulcs-Soft
- A Magyar Telekom 2024. második negyedéves eredményei
- Magyarok és a mobilvásárlás
- ABB – 2024. II. negyedévi eredmények
- Kiadta első ESG-jelentését a Ganz
- Oltvai Mártont nevezték ki a Schneider Electric bécsi gyárának igazgatójává
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
Körforgásban, kölcsönhatásban, közösségben – címmel hirdetett pályázatot kifejezetten magyarországi nonprofit szervezetek számára a Magyar Telekom és a Hello Nonprofit. A felhívásban olyan szervezetek jelentkezését várták, melyek az e-hulladék és a digitális környezetszennyezés csökkentésére; a városi éghajlati alkalmazkodásra; vagy a hazai ökoszisztémák ellenállóképességének támogatására fókuszálnak. A zsűri 21 pályázatból választotta ki a győztes Jane Goodall Intézet „Passzold vissza, Tesó!” programját, amely 16 millió forint támogatásban részesül.
Az SAP a Joule felturbózásával magasabb sebességre kapcsolja a vállalati AI-forradalmat
Az SAP rendszerei immár a globális kereskedelem 87%-áért felelnek, így a TechEd 2024 konferencián bemutatott innovációk, különösen a generatív AI-t használó Joule asszisztens újításai valódi áttörést hozhatnak az üzleti élet mindennapi gyakorlatában.
Sürgető helyzet: Gazdasági hátrányt okozhat a digitális készségek hiánya
Az uniós átlag alatt teljesít Magyarország az Európai Unió legutóbbi jelentése szerint a digitális készségek terén: a honi lakosság mindössze fele rendelkezik legalább alapszintű digitális készségekkel, ami valamivel elmarad az uniós átlagtól és messzi célnak tűnik az évtized végére kitűzött 80 százalék. A megoldás azonban sürgető, hisz gazdasági hátrányt okozhat a lemaradás.