Jürgen Klopp a MediaMarkt csapatához igazolt
Kiderült milyen szerepben láthatjuk a közeljövőben Jürgen Kloppot. A Liverpool FC volt világhírű edzője a MediaMarktSaturn csapatát választotta: a jövőben a márka első nemzetközi brand nagykövete lesz mind a 11 országban, ahol a cég jelen van, köztük természetesen Magyarországon is.
Jürgen Klopp bizonyítottan képes arra, hogy különböző embereket egy csapattá kovácsoljon és a legjobbat hozza ki belőlük a közös cél érdekében. Igazi csapatjátékos, aki számos együttest vezetett már győzelemre, miközben realista, pragmatikus és emberséges vezető hírében áll. A MediaMarkt üdvözli legújabb csapattársát, aki a nemzetközi brand kampányokban kap majd fontos szerepet – első lépésként karácsonykor láthatjuk majd a márka színeiben. Ez az első alkalom, hogy a MediaMarkt nemzetközi brand nagykövetet nevezett ki. Jürgen Klopp fiatalkora egy tekintélyes részét a MediaMarkt üzleteinek lemez osztályán töltötte – személyesen is erősen kötődik a márkához.
„50.000 helyett ma már 50.001-en vagyunk. Sikeresen leigazoltuk Jürgen Kloppot, mint a csoport új nemzetközi brand nagykövetét. Jürgen Kloppal egy meghatározó, markáns arcot kapott a cégünk, aki számos kampányban lesz a társunk. Jürgen Klopp egyedi, szenvedélyes. Hatására az emberek képesek kihozni magukból a legtöbbet – ahogy mi is. Tökéletes partner” – mondta el Michael Schuld, MediaMarktSaturn marketing vezetője.
Jürgen Klopp a világ egyik legelismertebb futball edzője. 2015-2024 között a Liverpool FC menedzsere volt, előtte pedig a BVB Dortmund csapatát vezette hét éven keresztül, amely idő alatt az együttes 2010/11-ben Bajnokok Ligáját is nyert.
Kapcsolódó cikkek
- A Robert Bosch-sztori: egy autóipari legenda nyomában
- Akadályok nélkül – mindenkire gondoltak a Schneider Electric új gyárának építésekor
- A Xiaomi rekordmagas árbevételt ért el 2024 második negyedévében
- Euromoney: nemcsak legjobb bank, de legjobb digitális bank is a K&H idén itthon
- Tizenöt év után elhagyja a Budapesti Értéktőzsdét a Kulcs-Soft
- A Magyar Telekom 2024. második negyedéves eredményei
- Magyarok és a mobilvásárlás
- ABB – 2024. II. negyedévi eredmények
- Kiadta első ESG-jelentését a Ganz
- Oltvai Mártont nevezték ki a Schneider Electric bécsi gyárának igazgatójává
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A lámpák lekapcsolása már nem elég az energia-megtakarításhoz
A Schneider Electric nemzetközi kutatása szerint jelentős különbség van az ingatlantulajdonosok energiafelhasználással kapcsolatos elvárásai és a tényleges cselekedeteik között. A felmérés eredményei alapján a válaszadók több mint 80%-a fontosnak tartja az energiahatékonyságot, ugyanakkor sokak számára továbbra is a lámpák lekapcsolása jelenti a legfőbb energiamegtakarítási intézkedést.
Ezek 2025 legfontosabb IT trendjei
Az idei év technológiai fókuszterületei között az AI, az üzleti intelligencia és az automatizálás kerülnek a középpontba, míg a legnagyobb kihívásokat a költség- és humánerőforrás-korlátok jelenthetik – áll a Protechtor CIO Navigátor felmérésében, amely 70+ magyar vállalati IT-vezető véleményét tükrözi. Az innováció iránti szándék világos, hiszen a cégek 56%-a már rendelkezik előre kidolgozott digitalizációs stratégiával, ami jelentős előrelépés. Ugyanakkor a piacon komoly eltérések tapasztalhatóak: míg a vezetők többsége optimistán tekint a 2025-ös évre, és 50%-uk a bővülő IT-büdzséből várja a fejlődést, addig ugyanennyien aggódnak a változatlan vagy csökkenő pénzügyi források és a fokozódó technológiai verseny hatásai miatt.
Magyar és szaúd-arábiai digitalizációs fórum Rijádban
A Magyar-Szaúd-Arábiai Digitalizációs Klaszter tagjainak részvételével lezajlott Rijádban a magyar és szaúd-arábiai digitalizációval foglalkozó vállalkozások közötti üzleti kapcsolatok erősítését célzó üzleti fórum.