Olimpiai aranyérmesekkel ünnepeltek a marketing és üzleti szféra képviselői
Szeptember 19-én a MÜPA-ban rendezték meg az idei Marketing Summitot, amely rekordszámú, több mint 2000 marketingszakembert és üzleti döntéshozót vonzott. A résztvevők összesen négy teremben követhették nyomon a több mint 150 neves hazai és nemzetközi előadó prezentációit.
A rendezvényt követő Díjátadó Esten pedig nem pusztán a legsikeresebb marketingvezetők, a legkiválóbb PR szakemberek, a legtehetségesebb brand menedzserek aktuális listáit, valamint a Tonk Emil Életműdíjat idei kitüntetettjét, hanem az idén alapított Marketer of the Year díj fődíjasát is bemutatták. Sőt, az exkluzív díjátadón a párizsi aranyérmes párbajtőrcsapat tagjai, valamint Csipes Tamara, kétszeres olimpiai aranyérmes kajakozó is megosztották a gondolataikat a sportteljesítmények és a szakmai eredmények közötti kapcsolatról.
A szakma és az üzleti élet exkluzív csúcstalálkozója
A Marketing Summit hagyományosan a szakmai és az üzleti élet exkluzív csúcstalálkozója, amely minden év szeptemberében kerül megrendezésre, azzal a céllal, hogy felkészítse a résztvevőket a marketing, kommunikációs, üzleti és szakmai kihívások eredményes megválaszolásán túl a technológiai megoldások implementációjára is.
Az eseményt jegyző Magyar Marketing Szövetség szeptember 19-én minden eddiginél nagyobb és exkluzívabb helyszínen, a MÜPA-ban rendezte meg a szakma és az üzleti élet exkluzív csúcstalálkozóját. A résztvevők a MÜPA egész épületét birtokba vehették, ahol párhuzamosan négy teremben, a Marketing & Tech Stage-en, a Business & Comm Stage-en, a Professional HUB-ban, valamint a Brands & Youth Fórumon folytak reggeltől estig az előadások. Külön megtisztelő számunkra, hogy az idei Summit több mint 150 hazai és nemzetközi színpadi szereplője között számos meghatározó globális márka marketingvezetője és a European Marketing Confederation képviselői is képviseltették magukat – emeli ki Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke.
Az idei Summit nem pusztán a szakmát már jelenleg is művelők számára kínált vonzó programokat és kapcsolódási lehetőséget, hiszen a szervezők – az MMSZ Youth Szakmai Utánpótlásprogramjának keretén belül – szélesre tárták az esemény kapuit a marketing és kommunikáció iránt érdeklődő fiatalok előtt is.
A Summit Díjátadó Estje idén is kiemelt jelentőséggel bírt, hiszen a hagyományoknak megfelelően itt ismerték el, illetve mutatták be a szakma kiválóságait. A Díjátadó Estnek mindezen túl az is ünnepi hangulatot kölcsönzött, hogy azon részt vettek a párizsi aranyérmes párbajtőrcsapat tagjai (Andrásfi Tibor, Koch Máté, Nagy Dávid, Siklósi Gergely), valamint Csipes Tamara, kétszeres olimpiai aranyérmes kajakozó is. Az elismert sportolók az inspiráló sportteljesítmények és a szakmai és üzleti eredmények közötti kapcsolatról beszélgettek az est két műsorvezetőjével, Peller Mariannal és Simon Krisztiánnal.
Idén második alkalommal kerültek kiosztásra a Summiton az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által útjára indított Green Pledge pályázat védjegyei. A díj idei díjazottjairól az itt elérhető hírből lehet bővebben tájékozódni.
A top trade- és márkamenedzsereket, valamint kommunikációs szakembereket gyűjtő Signature 40 kuratóriuma és zsűrije döntése, valamint a tematikus listák értékelése alapján 2024-ban Harmati Tamás (Coca-Cola), Zámbó Szabina (K&H), valamint Bíró Bori (Yettel) lettek Magyarország TOP 3 márkamenedzserei. Az elismerés teljes listája itt ismerhető meg.
A Marketing & Média, a Magyar Public Relations Szövetséggel és az MMSZ-szel együttműködve idén második alkalommal állította össze a TOP 50 legsikeresebb PR/kommunikációs szakemberek rangsorát, amelynek élén Beke Zsuzsa (Richter Gedeon), Pantl Péter (Mol Csoport), valamint Horváth Magyary Voljč Nóra (K&H Csoport) szerepel. A Magyar Marketing Szövetség és a Marketing & Média szaklap együttműködésében összeállított, TOP50 marketingvezetőt összegyűjtő ranglistán pedig Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Szabó Béla (Magyar Telekom) valamint Mérő Ádám (Coca-Cola) kerültek a dobogóra. A listák további helyezettjeiről itt lehet olvasni.
A legnagyobb hatású, legeredményesebb marketingesek elismerése céljából idén új díjat alapított a Magyar Marketing Szövetség. A Marketer of the Year elismerés különlegessége, hogy annak első helyezettje képviseli Magyarországot a European Marketing Confederation által szervezett, 2025-ös “European Marketer of The Year Award” – on. A szakmai zsűri döntése alapján idén a díjat Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója érdemelte ki.
A Magyar Marketing Szövetség Tonk Emil Életműdíjasa 2024-ben Dr. Megyer Örs az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) tiszteletbeli elnöke, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) örökös tagja, az Effie Magyarország és az MRSZ felügyelő bizottságának tagja, valamint a meghatározó iparági szövetségek által életre hívott Green Pledge kezdeményezés társ-zsűrielnöke lett.
A Summiton részt vevő többszáz hazai és nemzetközi márka között olyan neves szakmai védnökök is jelen voltak, mint a Szerencsejáték Zrt., a JCDecaux, a Rossmann, a Cupra, az Euronics, a Kinley, a Mastercard, az MBH Bank, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató, az OTP Bank, a PFR Group, a SimplePay by OTP Mobil, a TV2 Csoport, a Visual Europe Group, a Yettel, az atmedia, az E.ON, a Jack Daniel’s, a MOLGroup, a Salesforce, a displaystoore, valamint a foodora. A díjátadó est védnökei pedig az RTL, az atmedia és a Rigier voltak. Az esemény együttműködő partnere a fustmentes.hu volt.
A Marketing Summit Hungary főszervezője a Magyar Marketing Szövetség, társszervezői a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, valamint a Marketing & Media szaklap. Mindhárom szervező elkötelezett a marketing szerepeinek bemutatásában, a marketing- és üzleti tevékenységet végzők szakmai támogatásában, valamint a helyes gyakorlatok fejlesztésében és terjesztésében.
Kapcsolódó cikkek
- Átadták az idei Green Pledge védjegyeket
- Megvannak a Marketer of The Year hazai jelöltjei
- A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
- Bemutatják, mit kell tudni a skizofrén marketing korszakáról
- Már tizedik éve lehet pályázni a Városmarketing Díjra
- Májusban indul az első SMP Marketing Masters kurzus!
- A skizofrén marketing korszaka
- 2024-ben teljesen megújul a Magyar Marketing Szövetség képzési rendszere
- Szabó Béla a European Marketer of the Year 2024 döntősei között
- Marketing és kommunikációs trendek 2024
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Okos klímatechnológia a jövő otthonaiban
A Samsung részt vesz az ISH 2025 rendezvényen, amely március 17. és 21. között zajlik Frankfurtban, és amely a világ vezető szaniter-, fűtési és légkondicionáló (HVAC) ipari szakkiállítása. A vállalat innovatív megoldásokat mutat be, amelyek célja a kényelmet és az összekapcsolhatóságot javítani lakossági és kereskedelmi környezetekben.
A Wolt és a Yettel együttműködése: Mobiltelefonok és tartozékok egy kattintásra
A Yettel új értékesítési csatornát nyitott: elsőként a hazai mobilszolgáltatók közül a Wolt alkalmazásán keresztül is rendelhetők feltöltőkártyás mobiltelefonok, SIM-kártyák és különféle tartozékok a Yettel üzletekből.
A Xiaomi történelmi pénzügyi eredménnyel zárta a 2024-es évet
A Xiaomi Corporation közzétette a 2024. december 31-én zárult pénzügyi évre vonatkozó, auditált konszolidált eredményeit. A Csoport negyedéves bevétele először lépte át a 100 milliárd jüant a 2024. évi negyedik negyedévben, miközben az éves és negyedéves teljesítménye meghaladta a piaci várakozásokat. A Xiaomi éves árbevétele 35%-kal nőtt az előző évhez képest, és elérte a 365,9 milliárd jüant, míg a korrigált nettó nyereség 41,3%-kal, 27,2 milliárd jüanra emelkedett. A 2024 negyedik negyedévében a teljes árbevétel 109 milliárd jüanra nőtt, ami 48,8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, miközben a korrigált nettó nyereség 69,4%-kal, 8,3 milliárd jüanra emelkedett, így jelentősen túlteljesítette a piaci várakozásokat.
6 kreatív tipp a tavaszi fotók tökéletesítéséhez
A tavasz a megújulás időszaka, amikor a természet újjászületik, a fények szelídebbek lesznek, és minden tele van élettel. Ha szeretnéd egyedi módon megörökíteni ezt a gyönyörű évszakot, íme néhány fotózási tipp, amelyeket a HONOR neked válogatott össze:
Az online vásárlások árnyoldala
Az utóbbi években drámaian megnövekedett a bankkártyás visszaélések száma Magyarországon, különösen az online vásárlások terén. Míg a bankok gyorsan reagálnak a problémákra, a csalók egyre kifinomultabb módszereket alkalmaznak az érzékeny adatok megszerzésére és azokkal jogosulatlan tranzakciók végrehajtására. Bár a csalási technikák szinte végtelenek, kevés olyan hatékony megoldás létezik, amely sikeresen csökkentheti a visszaéléseket. A Magyar Nemzeti Bank új technológiája azonban reményt adhat.