Már több mint 200 ezren használják az eMAG Genius hűségprogramját
A szolgáltatás indulása óta eltelt négy hónap alatt több mint 200 ezren aktiválták a Geniust az eMAG fiókjukban: az eMAG előfizetéses hűségszolgáltatása a Budapesten és Pest vármegyében, illetve a Borsod-Abaúj-Zemplén és Hajdú-Bihar vármegyében élő ügyfelek körében a legnépszerűbb. Az ezekből a régiókból érkező megrendelések együttesen az összes Genius-rendelés több mint felét teszik ki.
● Az eMAG Genius szolgáltatás a Budapesten és Pest vármegyében, illetve Borsod-Abaúj-Zemplén és Hajdú-Bihar vármegyékben élő ügyfelek körében a legnépszerűbb
● A tisztítószerek, a játékok, a mobiltelefonok és a háztartási kisgépek a legnépszerűbb termékkategóriák a több mint 12 millió Genius logóval ellátott termék között
● A Genius-előfizetők rendeléseinek több mint háromnegyedét csomagautomatában veszik át
● Az eMAG becslése szerint a Genius-előfizetőként történő rendeléssel a hazai vásárlók a program indulása óta összesen több mint 340 millió forintot takarítottak meg logisztikai költségeiken.
Ezek az ügyfélkedvenc Genius-termékek
Az eMAG.hu-n elérhető több mint 12 millió, Genius-jelvényt viselő termék közül a tisztítószerek, a játékok, a mobiltelefonok és a háztartási kisgépek a legnépszerűbb kategóriák.
Az eMAG májusban indította el Magyarországon a Genius nevű előfizetéses hűségprogramját, amely nemcsak különleges ajánlatokat kínál, hanem ingyenes csomagautomatás átvételt vagy kiszállítást is biztosít az előre meghatározott rendelési értéket* elérő vásárlók számára a Genius logóval ellátott, több mint 12 millió termék esetében.
Az eMAG statisztikái szerint a geniusos rendelések több mint háromnegyedét csomagautomatában veszik át az ügyfelek, a fennmaradó hányadukat pedig házhoz szállítással kérik. Az eMAG becslései szerint a Genius-előfizetőként történő rendeléssel a vásárlók a program indulása óta összesen több mint 340 millió forintot takarítottak meg logisztikai költségeken.
„Az eMAG Genius jól teljesített a nyár és az iskolakezdés időszakában, több mint 200 ezer ügyfelünknek segített csökkenteni a sorban állással töltött időt, és jelentős összegeket takarított meg a logisztikai költségeken és a különleges ajánlatokon. Azon dolgozunk, hogy még többen vegyék igénybe előfizetéses hűségszolgáltatásunkat, és ezek a felhasználók az év hátralévő részében még gyakrabban visszatérő vásárlókká váljanak” – nyilatkozta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezető igazgatója.
Felmérés: ezt várják az internetezők egy előfizetéses hűségszolgáltatástól
Az eMAG idén májusban indította el az eMAG Geniust, a szolgáltatás 4990 forintos éves díjért, de legfeljebb tíz megrendelés erejéig, hat hónapon át tartó ingyenes próbaidőszakkal, kötelezettségek nélkül kipróbálható. A bevezetéskor a GKID piackutató cég az eMAG megbízásából reprezentatív felmérést végzett a magyar felnőtt internetezők körében az előfizetéses online hűségprogramokról.
A felmérésben részt vevők legnagyobb hányada (17%) az eMAG Geniusról hallott a Magyarországon elérhető előfizetéses hűségprogramok közül. Az eredmények szerint majdnem minden negyedik vásárló többször is rendelt már a Genius programban, mióta feliratkozott rá. A férfi és női válaszadók hasonló arányban gondolják úgy, hogy az előfizetéses hűségprogram jó dolog (a nők 21%-a, a férfiak 22%-a), mert megéri a visszatérő vásárlóknak.
A legtöbb válaszadó azt mondta, hogy online vásárlás (42%), utazás- és szállásfoglalás, valamint készételrendelés (16%), jegyvásárlás (15%) és digitális szolgáltatások (10%) esetén használna előfizetéses hűségprogramot.
____________________________
*A Genius logóval jelölt termékek esetén 3990 forint feletti vásárlás esetén érhető el ingyenes átvétel. 8990 forint feletti rendelési érték esetén pedig ingyenes házhozszállítás elérhető az eMAG által forgalmazott, Genius jelvénnyel ellátott termékekre.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult az eMAG-on a Divatbolt szekció
- Elindult a Sportbolt szekció az eMAG-on
- GKID: beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
- A klímák eladása a múlt hétfőn, a ventilátoroké pedig múlt hét kedden érte el a csúcsot az eMAG-nál
- Idén nyáron ezeket a termékeket rendelik a magyar vásárlók az eMAG-ról
- Az OTP Bank áruhitelei már az eMAG ügyfelei számára is elérhetők
- Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
- Górcső alatt a hazai online piacterek és a DSA-rendelet
- GKID-Mastercard eTOPLISTA 2023 – a legnagyobb és legismertebb webáruházak rangsora
- Már Magyarországon is elérhető az eMAG Genius hűségprogram
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A mesterséges intelligencia korában a mérnöki tudás nagyobb biztonságot ad a munkaerőpiacon
A példátlan ütemű technológiai fejlődés és a mesterséges intelligencia korában a jövőbiztos tudás iránti igény felértékelődik. A munkaerőpiaci jelentések szerint a technológiai szektorban az AI specialisták mellett azok a szakemberek a legkeresettebbek, akik mérnöki tudással is rendelkeznek. A széleskörű, szoftveres és hardveres tudást ötvöző mérnökinformatikus képzések ezért kiemelten fontosak. Hazánkban a fiataloknak ezen a területen kivételes lehetőségeik vannak, ugyanis olyan intézményt is választhatnak, ahol többek között nyelvtechnológiára specializálódhatnak, és később akár az első magyar nyelvi modell fejlesztésébe is bekapcsolódhatnak.
Három éves nagyszabású terv mentén alakul GenAI-alapú vállalattá a Konecta
Az ügyfélélmény és a digitális szolgáltatások terén globálisan elismert Konecta a hét elején bemutatta a Katalyst 2028 névre keresztelt három éves átalakítási tervét, amely az új vezérigazgató, Nourdine Bihmane irányítása alatt fog megvalósulni.
Újratervezésben élik mindennapjaikat a vezérigazgatók
A világ vezérigazgatóinak közel 60%-a arra számít a következő 12 hónapban, hogy a globális gazdasági növekedés felgyorsul, 42% pedig a dolgozói létszám 5%-os növekedésével is kalkulál – áll a PwC 28. Globális Vezérigazgatói Felmérésében, melynek eredményeit tegnap hozták nyilvánosságra a davosi Világgazdasági Fórumon.
Drónszolgáltatásokat nyújtó vállalkozással erősítette meg kapcsolatát a Széchenyi-egyetem
Évek óta meglévő partnerséget erősített meg a Széchenyi István Egyetem és a komplex távérzékelési szolgáltatásokat nyújtó Drónkuckó január 15-én. A dróntechnológiai képzéseket, hallgatói tudományos munkák támogatását és nemzetközi pályázatokat érintő együttműködési megállapodást az Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kar vezetése és a cég képviselői az intézményhez tartozó Smart Farm tangazdaságban írták alá.
Demokratizálódik a programmatic piac Magyarországon
Kezdetben a globális óriások játékszere volt, mára egyre szélesebb körben válnak elérhetővé a programmatic hirdetési megoldások. A technológia jelentős versenyelőnyt kínál a gyorsan változó piaci környezetben, ugyanakkor az egyik legtöbb tévhittel és félreértéssel övezett hirdetési megoldás. Az újonnan indult Programmatic Blog célja, hogy közérthető és hiteles szakmai tartalmakkal segítsen megérteni és kiaknázni az automatizált hirdetéseket.