Informatikai rendszerek ütemezett karbantartása a Telekomnál
A Magyar Telekom informatikai rendszereinek ütemezett karbantartása miatt 2024. október 22-én kedden 22 órától várhatóan 2024. október 23-án szerdán 18 óráig a Telekom alkalmazás, a Telekom fiók, a telekom.hu és az Üzleti önkiszolgáló portál nem lesz elérhető. A 1414-es lakossági és a 1400-ás üzleti telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkciókkal áll rendelkezésre és a várakozási idő is az átlagosnál hosszabb lehet.
Az ügyfelek legkorszerűbb kiszolgálása érdekében informatikai rendszereinket folyamatosan fejlesztjük, karbantartjuk, a munkálatokat pedig úgy időzítjük, hogy a lehető legkevesebb nehézséget okozza az ügyfeleinknek.
Az informatikai rendszerek ütemezett karbantartása mobil- és otthoni szolgáltatások működését nem érinti, a Telekom ügyfelei a mobil díjcsomagjukban foglaltak szerint tudnak majd telefonálni és mobilnetezni, valamint az otthoni szolgáltatások: az otthoni (vezetékes) telefon, internet és a TV szolgáltatás is működni fog.
A Mobil Vásárlás alkalmazás (autópálya matrica, parkolás, lottó stb.) és roaming szolgáltatások szintén a megszokott módon működnek, , azonban havi díjas ügyfeleink a mobilvásárlási egyenlegüket nem tudják feltölteni a leállás alatt.
A havidíjas mobil és Domino ügyfeleink a karbantartás ideje alatt a hazai, EU-s és EU-n kívüli netbővítőket az érintett mobil hívószámon SMS-ben, a kívánt adatcsomag kódjának beírásával bekapcsolhatják belföldről és roaming helyzetben egyaránt (a legnépszerűbb netbővítők SMS kódjait előzetesen, valamint a leállás alatt folyamatosan kommunikáljuk az előfizetők felé online felületünkön).
Domino ügyfeleink figyelmét felhívjuk, hogy amennyiben egyenlegüket online felületeinken szeretnék feltölteni, azt szintén még a leállás előtt tegyék meg, valamint, ha az éves adategyeztetésük határideje ekkor járna le, azt végezzék el időben.
A karbantartás következtében érintett funkciók részletes leírása, valamint a netbővítők SMS kódjai az alábbi linken érhetők el: www.telekom.hu/leallas
A karbantartás előtti napokban, illetve annak ideje alatt a szolgáltató Facebook oldalán folyamatos tájékoztatással segíti ügyfeleit.
Kapcsolódó cikkek
- A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
- Hamarosan indul a Deutsche Telekom által szervezett e-sport bajnokság
- Újgenerációs, sajátmárkás készülékek a Telekomnál
- Így dolgoztak diákok és tanáraik a mesterséges intelligenciával a Telekom Kraft AI Bajnokság döntőjén
- Hazaérni csak oda lehet, ahol megértenek
- Extra készülékkedvezmények Cyber Novemberben a Telekom.hu-n
- Digitális tuning 14-99+ éves korig
- Friss kutatás: Tartanak tőle, de használnák az AI-t a kisvállalkozók
- Legendás élmény a Telekom hálózatán
- A digitalizáció soha nem érhet véget
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Black Friday a Viberen: kisvállalkozások nagy lehetősége
A Black Friday ma már nem csak a nagy márkákról szól. Kisvállalkozóként vagy szabadúszóként – legyen szó fodrászról, autószerelőről, kézműves ékszerkészítőről, tanácsadóról, pékségről vagy butik tulajdonosáról – ez az időszak remek alkalmat kínál új ügyfelek elérésére, az értékesítés növelésére és a meglévő vevőkörrel való kapcsolat elmélyítésére.
ABB: Megbízható energiaellátás a jövő hidrogénprojektjeihez
Az ABB a Hydrogen Technology Expo kiállításon mutatta be a HyQ PCI880 nevű, új generációs tápegységét, amelyet csúcsteljesítményű IGBT-technológiára építettek a hatékonyság és a megbízhatóság növelése érdekében.
Európa legjobb startupjai Budapesten mutatkoznak be
Európa leginnovatívabb fiatal vállalkozói találkoznak november 25-én Budapesten az EIT Innovation Awards 2025 eseményen. A megmérettetésen a 908 jelentkező közül kiválasztott 42 ígéretes startup mérheti össze tudását hét kategóriában, az egyenként 10 000 eurós fődíjért.
Black Friday 2025: Ár, minőség és márka a döntések mögött
Az év legintenzívebb kiskereskedelmi időszakában, a Black Friday közeledtével különösen aktuális egy friss kutatás, amely feltárja, milyen szempontok alapján választanak technológiai termékeket a tudatos vásárlók. Bár sokan elsősorban az elektronikai eszközök kedvezményei miatt várják az akciókat, a döntési folyamat ennél jóval összetettebb. A felmérés szerint három tényező számít igazán: a kedvező ár, a bizonyított minőség és a megbízható márkahírnév.
Tovább szárnyal az AutoWallis: 353 milliárd forintra nőtt az árbevétel
Az AutoWallis a harmadik negyedévben is erős teljesítményt nyújtott: a vállalatcsoport árbevétele 21 százalékkal nőtt, így elérte a 353 milliárd forintot a régió 17 országában. A bevétel 67 százaléka külföldi piacokról származott, amit az akvizíciók és az organikus növekedés egyaránt támogatott. Mindhárom üzletág pozitív eredményt ért el: a Kiskereskedelmi Üzletág forgalma 43 százalékkal emelkedett, a Mobilitási Szolgáltatásoké 21, a Nagykereskedelmi Üzletágé pedig 4 százalékkal bővült. A társaság 12,6 milliárd forintos EBITDA-ja megfelel az elvárásoknak, és stabil alapot teremt a növekedési stratégia folytatásához.

