Újabb rangos nemzetközi díjjal ismerték el a UCC AI-alapú ügyfélszolgálati megoldásait

forrás: Prím Online, 2024. október 29. 15:33

A szakmai zsűri döntése alapján a United Call Centers (UCC) elnyerte a rangos Titan Business Awards díjat az ügyfélszolgálat – mesterséges intelligencia kategóriában. Az idén 25 éves magyar szolgáltató cég az általa fejlesztett, mesterséges intelligencián (AI) alapuló ügyfélszolgálati megoldásaival a legmagasabb, platina fokozatot szerezte meg.

A leginnovatívabb vállalatokat, szolgáltatásokat és vezetőket elismerő Titan Business Awards díjat idén összesen több mint 1200 szervezet pályázta meg a világ több mint 50 országából. Az összes idei díjazott körében – amelybe többek között a Meta, az Amazon vagy a HP is beletartozik – a UCC az egyetlen magyar cég, kategóriájában pedig az egyetlen európai díjazott cégként került a legjobbak közé.

 

 

A United Call Centers legutóbb idén márciusban részesült hasonló kiemelkedő elismerésben: ekkor az amerikai Stevie Awards üzleti díját nyerte el az általa fejlesztett kiemelkedő, mesterséges intelligencián alapuló megoldásainak kifejlesztéséért és alkalmazásáért. A UCC jelenlegi pályázatának fókuszában szintén a cég intenzív fejlesztési munkájának eredményeként létrehozott AI-alapú megoldások álltak:

1. a több mint 40 nyelven kommunikáló aiden.agent, amely integrálja a legfejlettebb AI-technológiákat,

2. az aiden.analytics, amely képes a vállalat kommunikációjának akár 100 százalékát is kontrollálni, biztosítva a proaktív ügyfélkezelést, javítva az ügyfélélményt és kiküszöbölve a jogi és minőségi kockázatokat,

3. valamint az aiden.apps, amely a háttérfolyamatokat optimalizálja az AI-alapú garanciakezeléstől az ügyfélszolgálatokat támogató tudásbázisokig.

 

„A Titan Business Awards platina fokozata is alátámasztja, hogy AI-megoldásaink nemzetközi szinten is elismert, kiemelkedő színvonalat képviselnek – mondta el Juhász Zsolt Máté, a UCC ügyvezető igazgatója. – Ezek a fejlesztések teljesen újradefiniálják az ügyfélszolgálatok működését: miközben teljesítik a legmagasabb üzleti és adatbiztonsági követelményeket, a kommunikáció és az ügyfélélmény új szintjét nyújtják partnereink ügyfélköreinek.”

 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Friss kutatás: Rajonganak a vásárlók a BNPL iránt

Szakértői becslések szerint az elmúlt 1 évben már több mint 20 ezer vásárló fizetett Buy Now Pay Later szolgáltatás segítségével, mintegy 1 milliárd forint összértékben. Magyarország piacvezető webshopjai közül már jónéhány elérhetővé tette a BNPL fizetési módot, a nyugat-európai internetes kereskedelemben pedig már a 20 százalékot is eléri a bevezetés aránya. Magyarország egyik vezető BNPL szolgálatója készített friss felmérést a részletfizetést használók vásárlási szokásairól.

2025. január 18. 15:37

Több száz EV-töltővel lendítenek egyet az olasz e-mobilitáson

Bár Olaszországban az újonnan regisztrált elektromos járművek aránya a teljes járműállományhoz képes még meg sem közelíti a német, francia vagy skandináv adatokat, ezen a téren jelentős fejlődésre számítanak az országban: az évtized végére várhatóan az olasz utakon több mint 280 ezer elektromos jármű, ezen belül pedig 10 ezer e-busz fog közlekedni. 

2025. január 18. 13:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

9 év után új elnök az IAB Hungary élén

2025. január 16. 18:01

A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot

2025. január 14. 18:15

A Continental új technológiája látványos módon jelenít meg tartalmakat a járművek oldalablakain

2025. január 9. 12:54

Megérkezett a One Magyarország: minden, amit az ügyfeleknek tudni érdemes

2025. január 2. 11:51