Újabb rangos nemzetközi díjjal ismerték el a UCC AI-alapú ügyfélszolgálati megoldásait
A szakmai zsűri döntése alapján a United Call Centers (UCC) elnyerte a rangos Titan Business Awards díjat az ügyfélszolgálat – mesterséges intelligencia kategóriában. Az idén 25 éves magyar szolgáltató cég az általa fejlesztett, mesterséges intelligencián (AI) alapuló ügyfélszolgálati megoldásaival a legmagasabb, platina fokozatot szerezte meg.
A leginnovatívabb vállalatokat, szolgáltatásokat és vezetőket elismerő Titan Business Awards díjat idén összesen több mint 1200 szervezet pályázta meg a világ több mint 50 országából. Az összes idei díjazott körében – amelybe többek között a Meta, az Amazon vagy a HP is beletartozik – a UCC az egyetlen magyar cég, kategóriájában pedig az egyetlen európai díjazott cégként került a legjobbak közé.
A United Call Centers legutóbb idén márciusban részesült hasonló kiemelkedő elismerésben: ekkor az amerikai Stevie Awards üzleti díját nyerte el az általa fejlesztett kiemelkedő, mesterséges intelligencián alapuló megoldásainak kifejlesztéséért és alkalmazásáért. A UCC jelenlegi pályázatának fókuszában szintén a cég intenzív fejlesztési munkájának eredményeként létrehozott AI-alapú megoldások álltak:
1. a több mint 40 nyelven kommunikáló aiden.agent, amely integrálja a legfejlettebb AI-technológiákat,
2. az aiden.analytics, amely képes a vállalat kommunikációjának akár 100 százalékát is kontrollálni, biztosítva a proaktív ügyfélkezelést, javítva az ügyfélélményt és kiküszöbölve a jogi és minőségi kockázatokat,
3. valamint az aiden.apps, amely a háttérfolyamatokat optimalizálja az AI-alapú garanciakezeléstől az ügyfélszolgálatokat támogató tudásbázisokig.
„A Titan Business Awards platina fokozata is alátámasztja, hogy AI-megoldásaink nemzetközi szinten is elismert, kiemelkedő színvonalat képviselnek – mondta el Juhász Zsolt Máté, a UCC ügyvezető igazgatója. – Ezek a fejlesztések teljesen újradefiniálják az ügyfélszolgálatok működését: miközben teljesítik a legmagasabb üzleti és adatbiztonsági követelményeket, a kommunikáció és az ügyfélélmény új szintjét nyújtják partnereink ügyfélköreinek.”
Kapcsolódó cikkek
- Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen
- Az AI és a digitalizáció térhódítása a hazai vállalati pénzügyekben
- A mesterséges intelligencia segít könyvet választani a Bookline oldalán
- 2024 végére 20 nyelven lesz elérhető a Galaxy AI
- K&H: Jönnek a digitális ikrek, de mik is azok?
- Lehet tökéletes jövőnk, de csak tudatos tervezéssel érhetjük el
- A Bosch és a Richter Gedeon ipari innovációs díját nyerte el a Széchenyi-egyetem két hallgatója
- Az Uwaizy forradalmi, AI-alapú nyelvtanulási alkalmazást indít el
- Komoly átrendeződés alatt a gyógyszeripar és az egészségügyi ágazat
- Az unalom a márka halála
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Friss kutatás: Rajonganak a vásárlók a BNPL iránt
Szakértői becslések szerint az elmúlt 1 évben már több mint 20 ezer vásárló fizetett Buy Now Pay Later szolgáltatás segítségével, mintegy 1 milliárd forint összértékben. Magyarország piacvezető webshopjai közül már jónéhány elérhetővé tette a BNPL fizetési módot, a nyugat-európai internetes kereskedelemben pedig már a 20 százalékot is eléri a bevezetés aránya. Magyarország egyik vezető BNPL szolgálatója készített friss felmérést a részletfizetést használók vásárlási szokásairól.
Több száz EV-töltővel lendítenek egyet az olasz e-mobilitáson
Bár Olaszországban az újonnan regisztrált elektromos járművek aránya a teljes járműállományhoz képes még meg sem közelíti a német, francia vagy skandináv adatokat, ezen a téren jelentős fejlődésre számítanak az országban: az évtized végére várhatóan az olasz utakon több mint 280 ezer elektromos jármű, ezen belül pedig 10 ezer e-busz fog közlekedni.