Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

forrás: Prím Online, 2024. november 5. 13:27

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

A márka újrapozicionálása az „Outrun” („túlszárnyal”) kifejezés köré épül, és jelentése két elemből áll: az ABB a partnerei számára folyamatosan kimagasló teljesítményt nyújt, ugyanakkor segíti őket abban, hogy mindig termelékenyebben és hatékonyabban tudjanak működni, így túlszárnyalva a jelenlegi teljesítményüket. A „leaner” („hatékonyabb, gazdaságosabb”) az ABB globális vezető szerepére utal az automatizálásban, amely a különböző iparágak kritikus napi műveleteinek termelékenységét és hatékonyságát javítja. A „cleaner” („tisztább, környezetbarátabb”) a vállalat vezető szerepét jelzi az elektrifikációban, valamint a világ legfontosabb iparágainak dekarbonizációjában. Az ABB új szlogenje az „Engineered to Outrun”, amely az „Írjuk együtt a jövőt.” (“Let’s write the future. Together”) jelmondat helyébe lép. A márka újrapozicionálása összhangban van az ABB azon meglévő céljával, hogy az elektrifikáció és automatizálás területén betöltött technológiai vezető szerepével, valamint decentralizált működési modelljével fenntarthatóbb és erőforrás-hatékonyabb jövőt tegyen lehetővé.     

 

 

 

Az ABB vizuális megjelenési formáját is úgy alakítjuk át, hogy tükrözze a márka újrapozicionálását, és még kifejezőbbé váljon. Az ABB ikonikus logója továbbra is megmarad.      

 

Morten Wierod, az ABB vezérigazgatója elmondta: „Örömmel jelentem be a márka újrapozicionálását, és az új szlogenünket, amit az indokol, hogy az ABB új, nagyobb növekedési ambíciókkal járó fejlődési szakaszába léptünk, valamint az ABB Way irányítási rendszer szilárdan beágyazódott a szervezet minden szintjén. A brand újrapozicionálása támogatja a kereskedelmi teljesítményt és a tehetségek vonzását. Az új jelmondatunk egyértelműen kifejezi, hogy kik vagyunk, és miről szeretnénk az ügyfeleink előtt ismertek lenni: biztosítjuk számukra a folyamatos kimagasló teljesítményt, segítünk nekik, hogy termelékenyebbek és fenntarthatóbbak legyenek, és ezáltal tudjanak felülteljesíteni. Az ABB-nél erre így hivatkozunk: 'Engineered to Outrun'.”  

 

A márka újrapozicionálásának kidolgozása során végzett felmérés megállapította, hogy az ABB esetében a vásárlási hajlandóság igen magas, ami azt jelenti, hogy a márka ismertségének növelése jelentős kereskedelmi lehetőséget hordoz. Az újrapozicionálást a decentralizált ABB működési modell szellemében dolgozta ki egy kibővített csapat, amelynek tagjai között a központi szervezet, az üzletágak és divíziók, valamint az ügyfelek képviselői is helyet kaptak.  

Kulcsszavak: ABB

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A technológia, ami visszahozhatja a fejlesztéseket Európába

Az elmúlt évtizedekben robbanásszerűen fejlődött az additív gyártás, amely ma már nemcsak az ipar, hanem az élet számos más területén is jelen van. A 3D nyomtatás – ahogy a köznyelvben elterjedt – egyre több lehetőséget kínál a fenntartható és hatékony termelésre, ráadásul a globális gazdasági kihívásokra is megoldást nyújthat.

2025. január 21. 13:27

Rutinból nem megy: globális transzformáció és lokális alkalmazkodás!

A 2016. év végén alakult, és a Magyar Marketing Szövetség exkluzív szakmai közösségeként működő Marketing Döntéshozók Klubja idén immár kilencedik alkalommal összegzi azt, hogy mi várható a marketing és kommunikáció területén az előttünk álló esztendőben.

2025. január 20. 16:42

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

9 év után új elnök az IAB Hungary élén

2025. január 16. 18:01

A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot

2025. január 14. 18:15

A Continental új technológiája látványos módon jelenít meg tartalmakat a járművek oldalablakain

2025. január 9. 12:54

Megérkezett a One Magyarország: minden, amit az ügyfeleknek tudni érdemes

2025. január 2. 11:51