Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra

forrás: Prím Online, 2024. november 6. 20:49

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor. 

A díj küldetése: A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek és a multinacionális vállalatok kiváltsága, akiknek rendszerint nagyobb marketingbüdzsé áll a rendelkezésükre. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) által 10 éve létrehozott Marketing Diamond Awards küldetése ugyanakkor éppen az, hogy elismerje és a szakmának bemutassa a kisebb költségvetésből megvalósuló színvonalas marketingaktivtásokat is – mondja Hinora Ferenc, a szervezet elnöke. 

 

A szövetség alapvető feladatának tekinti, hogy a hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes és szakmailag helyes gyakorlatok elterjedéséhez, valamint segítse a hazai marketingszakma szereplőit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében. Mindez a marketing üzlettámogató funkcióját is erősíti, amely nem csak a nagyvállalatok, de a kis- és középvállalkozások életében is kulcsfontosságú szerepet tölt be. Ezért is kezeli az Magyar Marketing Szövetség kiemelt figyelemmel ezt a szakmai díjat is. 

 

 

A pályázás módja & díjazás: A díj elismerő védjegyeire Magyarországon tevékenykedő ügynökségek, illetve marketingtevékenységet végző for- és nonprofit szervezetek egyaránt pályázhatnak, 2023. november 1. és 2024. december 31. között megvalósult marketingaktivitásaikkal. A szervezők összesen 17 alkategóriában várják a pályázatokat, amelyek három fő pályázati kategóriába vannak rendezve (stratégiai marketing, kampányok, illetve marketingmegoldások). Érdemes több pályázattal is részt venni a díjon, hiszen a két fődíj a legtöbb marketinggyémánt elismerést összegyűjtött szervezetek között talál majd gazdára: külön elismerés jár az ügynökségi oldal, valamint külön a megrendelői/ügyféloldal képviselői számára. A 2023-as pályázat során „Az Év Ügynöksége” fődíjat a Pentacom vihette haza, „Az Év Vállalata” fődíjat a Billingo Technologies Zrt. érdemelte ki, míg a szakmai zsűri szavazata alapján „Az Év Marketing Nagykövete” címet a Kiszervezett Marketing kapta. A sikeres pályázatokat benyújtó szervezetek ugyanakkor nemcsak gyémánt védjegyekkel gazdagodnak, hanem a Diamond List-re is automatikusan felkerülnek. A szövetség ezen gyémántlistán szerepelteti azokat az ügynökségeket és marketingaktív vállalkozásokat, akik az elmúlt 3 évből sikeres pályázatokkal rendelkeznek. A Diamond List jelenlegi állása itt érhető el. 

 

2024-es Marketing Gyémántdíj nyertesei (2024. február 7., Etele Cinema)

 

A pályázatok elbírálása: A Marketing Diamond Awards nemcsak küldetésében, hanem zsűrizési módszerében is egyedülálló. A benyújtott pályázatokat több mint 50 tagból álló szakmai zsűri értékeli, amelyben egyrészt helyet kapnak ügynökségi szakemberek, másrészt pedig a megbízói oldal legsikeresebb marketing- és kommunikációs döntéshozói is. A bírálati szabályok alapján az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg a megbízói oldalt képviselő zsűritagok az ügynökségek által benyújtottakat értékelik. Fontos, hogy az előre megadott elbírálási kritériumoknak köszönhetően a pályázatok nem egymással versenyeznek, hiszen a szakmai zsűri az értékelési szempontok alapján értékeli a pályamunkákat. Az elismert szakemberekből álló grémium garanciát jelent a transzparens, hiteles bírálati folyamatra. 

 

Pályázatok benyújtási határideje: A pályázatok benyújtására egészen 2025. január közepéig lesz lehetőség, ugyanakkor érdemes már most, a december 1-ig tartó early bird előnevezési időszakban kedvezményesen jelentkezni, hiszen a teljes pályázati anyagot így is ráérnek a nevezők 2025. január 15-ig benyújtani. Sőt, a díj korábbi éveinek pályázói külön kedvezményekben is részesülnek! További részletek elérhetőek a díj oldalán, mely megújult formában, friss tartalommal várja az érdeklődőket. 

 

Exkluzív díjátadó & egyedülálló szakmai esemény: Az idei kiírás elismeréseinek átadására a hagyományteremtő szándékkal útnak induló Digital Marketing Forum Díjátadó Estjén kerül majd sor 2025. február 11-én, az Etele Cinemaban. Az év digitális marketing eseményén a digitális marketing legfrissebb gyakorlatait, megoldásait és az ezeket támogató technológiai alkalmazásokat mutatják be elismert hazai szakemberek. A rendezvény programját november végén jelenti be a Magyar Marketing Szövetség. 

 

Az elmúlt évek során a nevezések száma fokozatosan növekedett, a díj tavalyi kiírására például minden eddiginél több, közel 300 pályázat érkezett be. A pályázatok folyamatosan növekvő száma, a díj iránt megmutatkozó fokozott érdeklődés igazolja az olyan platformok iránti igényt, ahol a szervezetek szakmai teljesítményét méltó módon elismerik. Örömmel látjuk, hogy a Marketing Diamond Awards ezen felül pedig még arra is teret biztosít, hogy széles körben bemutassuk, megismertessük azokat a magas színvonalú marketingmegoldásokat, amelyek kisebb költségvetésük ellenére is eredményesen szolgálják a cégek üzleti tevékenységét, fejlődését is – emeli ki Hinora Ferenc, a díjat szervező MMSZ elnöke. 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Podcastok forradalma: Így lesz 2025-re Magyarországon is a marketing egyik leghatékonyabb eszköze a „tévés rádióműsor”

A márkák és mikrofonok találkozása évek óta az egyik legdinamikusabban fejlődő marketing terület. Iparági becslések szerint csak az Egyesült Államokban 135 millió ember hallgat havonta legalább egy podcastot, de az online műsortípus hazánkban is kétévente duplázza a népszerűségét. Most nagyjából 1,5 millió magyar, azaz a netezők 20 százaléka követ valamilyen podcastot rendszeresen. Közülük egyre többen nézik is azokat! Az AllSet Media január 21-én publikált „Magyarországi social media előrejelzés 2025” jelentésében a saját adataira alapozva úgy becsüli: idén akár 30-40 százalékkal is nőhet a videó alapú céges kommunikáció.

2025. január 25. 15:43

AI Act megfelelőség – A vélt versenyelőnyből súlyos bírság lehet, ha nem tartjuk be a szabályokat

Az AI-technológiák jelentős előnyöket kínálnak a vállalatok számára, ugyanakkor helytelen használatuk súlyos következményekkel is járhat. Az Európai Unió mesterséges intelligencia rendelete alapján 2025. február 2-tól akár 35 millió eurós vagy az éves globális árbevételük 7 százalékának megfelelő bírságot jelenthet a tiltott AI-tevékenységet végző vállalatok számára. A szabályozásnak való megfelelés védelmet nyújt a bírságokkal és reputációs károkkal szemben.

2025. január 25. 13:51

K&H gyorshívás: havi 24 ezer hívást indítanak az ügyfelek a bank appján keresztül, már több mint 7 éve

A K&H ügyfelei havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek a bank mobilalkalmazásán keresztül. A pénzintézet ügyfelei 2018 szeptembere óta élhetnek ezzel a biztonságos ügyintézési lehetőséggel, amelynek során az ügyfélszolgálattal való beszélgetéshez semmilyen azonosító sem szükséges.

2025. január 25. 12:06

Szigor vagy rugalmasság: mi kell a sikeres digitalizációhoz?

Rövid távon a feladatfókuszú vezetés, hosszú távon a kapcsolatorientáltság növelheti a digitalizációban fejlődni kívánó szervezetek üzleti teljesítményét – állapítja meg a Budapesti Corvinus Egyetem kutatócsoportjának friss tanulmánya. 

2025. január 25. 10:25

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Rekordárbevételt ért el az LG 2024-ben

2025. január 23. 19:26

9 év után új elnök az IAB Hungary élén

2025. január 16. 18:01

A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot

2025. január 14. 18:15

A Continental új technológiája látványos módon jelenít meg tartalmakat a járművek oldalablakain

2025. január 9. 12:54