Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
A díj küldetése: A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek és a multinacionális vállalatok kiváltsága, akiknek rendszerint nagyobb marketingbüdzsé áll a rendelkezésükre. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) által 10 éve létrehozott Marketing Diamond Awards küldetése ugyanakkor éppen az, hogy elismerje és a szakmának bemutassa a kisebb költségvetésből megvalósuló színvonalas marketingaktivtásokat is – mondja Hinora Ferenc, a szervezet elnöke.
A szövetség alapvető feladatának tekinti, hogy a hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes és szakmailag helyes gyakorlatok elterjedéséhez, valamint segítse a hazai marketingszakma szereplőit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében. Mindez a marketing üzlettámogató funkcióját is erősíti, amely nem csak a nagyvállalatok, de a kis- és középvállalkozások életében is kulcsfontosságú szerepet tölt be. Ezért is kezeli az Magyar Marketing Szövetség kiemelt figyelemmel ezt a szakmai díjat is.
A pályázás módja & díjazás: A díj elismerő védjegyeire Magyarországon tevékenykedő ügynökségek, illetve marketingtevékenységet végző for- és nonprofit szervezetek egyaránt pályázhatnak, 2023. november 1. és 2024. december 31. között megvalósult marketingaktivitásaikkal. A szervezők összesen 17 alkategóriában várják a pályázatokat, amelyek három fő pályázati kategóriába vannak rendezve (stratégiai marketing, kampányok, illetve marketingmegoldások). Érdemes több pályázattal is részt venni a díjon, hiszen a két fődíj a legtöbb marketinggyémánt elismerést összegyűjtött szervezetek között talál majd gazdára: külön elismerés jár az ügynökségi oldal, valamint külön a megrendelői/ügyféloldal képviselői számára. A 2023-as pályázat során „Az Év Ügynöksége” fődíjat a Pentacom vihette haza, „Az Év Vállalata” fődíjat a Billingo Technologies Zrt. érdemelte ki, míg a szakmai zsűri szavazata alapján „Az Év Marketing Nagykövete” címet a Kiszervezett Marketing kapta. A sikeres pályázatokat benyújtó szervezetek ugyanakkor nemcsak gyémánt védjegyekkel gazdagodnak, hanem a Diamond List-re is automatikusan felkerülnek. A szövetség ezen gyémántlistán szerepelteti azokat az ügynökségeket és marketingaktív vállalkozásokat, akik az elmúlt 3 évből sikeres pályázatokkal rendelkeznek. A Diamond List jelenlegi állása itt érhető el.
A pályázatok elbírálása: A Marketing Diamond Awards nemcsak küldetésében, hanem zsűrizési módszerében is egyedülálló. A benyújtott pályázatokat több mint 50 tagból álló szakmai zsűri értékeli, amelyben egyrészt helyet kapnak ügynökségi szakemberek, másrészt pedig a megbízói oldal legsikeresebb marketing- és kommunikációs döntéshozói is. A bírálati szabályok alapján az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg a megbízói oldalt képviselő zsűritagok az ügynökségek által benyújtottakat értékelik. Fontos, hogy az előre megadott elbírálási kritériumoknak köszönhetően a pályázatok nem egymással versenyeznek, hiszen a szakmai zsűri az értékelési szempontok alapján értékeli a pályamunkákat. Az elismert szakemberekből álló grémium garanciát jelent a transzparens, hiteles bírálati folyamatra.
Pályázatok benyújtási határideje: A pályázatok benyújtására egészen 2025. január közepéig lesz lehetőség, ugyanakkor érdemes már most, a december 1-ig tartó early bird előnevezési időszakban kedvezményesen jelentkezni, hiszen a teljes pályázati anyagot így is ráérnek a nevezők 2025. január 15-ig benyújtani. Sőt, a díj korábbi éveinek pályázói külön kedvezményekben is részesülnek! További részletek elérhetőek a díj oldalán, mely megújult formában, friss tartalommal várja az érdeklődőket.
Exkluzív díjátadó & egyedülálló szakmai esemény: Az idei kiírás elismeréseinek átadására a hagyományteremtő szándékkal útnak induló Digital Marketing Forum Díjátadó Estjén kerül majd sor 2025. február 11-én, az Etele Cinemaban. Az év digitális marketing eseményén a digitális marketing legfrissebb gyakorlatait, megoldásait és az ezeket támogató technológiai alkalmazásokat mutatják be elismert hazai szakemberek. A rendezvény programját november végén jelenti be a Magyar Marketing Szövetség.
Az elmúlt évek során a nevezések száma fokozatosan növekedett, a díj tavalyi kiírására például minden eddiginél több, közel 300 pályázat érkezett be. A pályázatok folyamatosan növekvő száma, a díj iránt megmutatkozó fokozott érdeklődés igazolja az olyan platformok iránti igényt, ahol a szervezetek szakmai teljesítményét méltó módon elismerik. Örömmel látjuk, hogy a Marketing Diamond Awards ezen felül pedig még arra is teret biztosít, hogy széles körben bemutassuk, megismertessük azokat a magas színvonalú marketingmegoldásokat, amelyek kisebb költségvetésük ellenére is eredményesen szolgálják a cégek üzleti tevékenységét, fejlődését is – emeli ki Hinora Ferenc, a díjat szervező MMSZ elnöke.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
- Bemutatják, mit kell tudni a skizofrén marketing korszakáról
- Májusban indul az első SMP Marketing Masters kurzus!
- A skizofrén marketing korszaka
- 2024-ben teljesen megújul a Magyar Marketing Szövetség képzési rendszere
- Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
- Marketing és kommunikációs trendek 2024
- Az MMSZ csatlakozott a nemzeti marketingszövetségek hálózatához
- Marketing Summit 2023: márkák, üzlet és mesterséges intelligencia
- Rekordot döntött a Marketing Diamond Awards
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyetemistáknak szóló innovációs verseny indul Magyarországon
A Magyar Innovációs Szövetség, a Nemzeti Innovációs Ügynökség, a Neumann János Számítógéptudományi Társaság és az Országos Tudományos Diákköri Tanács megállapodást kötöttek egy új, az innovációt középpontba helyező verseny, az InnOtdk megrendezéséről. A kétévente megrendezésre kerülő verseny célja, hogy az OTDK-hoz hasonló formában egyetemisták bemutathassák innovációra épülő projektjeiket.
Galaxy S25 Ultra: Zajok és csodák az Erzsébet téren
Egy rejtélyes fekete doboz jelenik meg a budapesti Erzsébet téren március 20. és 22. között. Ez a Zajtár, a Samsung pop-up bemutatója és kiállítása, ahol a látogatók felfedezhetik az idén debütáló Galaxy S25 Ultra okostelefon új AI-alapú funkcióit, egy egészen friss perspektívából. Az érdeklődők kipróbálhatják a készülékeket, különös figyelmet szentelve a Hangsávszerkesztő és az éjszakai videó funkcióknak, ráadásul a legszerencsésebbek megnyerhetik a vállalat csúcskategóriás készülékét.
Áprilisban érkezik a korszerűsített közlekedési mobilalkalmazás
Áprilistól elérhetővé válik a nagyközönség számára a MÁV+ névre keresztelt alkalmazás, melyet 1500 tesztelő már elkezdett próbálni. Az új app az év során fokozatosan éri majd el a teljes funkcionalitást. A tesztelés és az áprilisi premiert követően az app először a legnépszerűbb funkciókat kínálja, mindezt gyorsabban, egyszerűbben és modernebb felhasználói környezetben.
A vásárlói elégedettség szerepe a versenyképességben
A legnagyobb kihívást a magyar vállalatok számára az adathiány jelenti, amikor személyre szabott ajánlatokat szeretnének kínálni ügyfeleiknek – derül ki az EY által készített tanulmányból, amely 50 hazai marketing- és értékesítési vezetőt kérdezett meg. Az ügyfelek elégedettségére különös figyelmet kell fordítaniuk a vezetőknek, mivel ez közvetlen hatással van az üzleti teljesítményre is.
Gyors, biztonságos és hatékony: A légi szállítás szerepe a kereskedelemben
Gyógyszerek, romlandó termékek és gyártáshoz szükséges alapanyagok – ezek a leggyakoribb áruk, amelyek repülővel érkeznek a hazai cégekhez, vagy indulnak tőlük külföldre. Sok esetben a rendkívül drága termékek szállítása is gyorsabb és biztonságosabb repülővel. A hazai vállalatok legnagyobb része Kínából importál árut, de az export is jelentős mértékben jelen van.