Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként.
Az idei Black Friday helyett pedig közel egy hónapig tartó akciók segítik a vásárlókat a tudatos döntések meghozatalában. Idén először egy kívánságlista segítségével azt is felmérték, mire vágynak leginkább a vásárlók, az így gyűjtött információk segítettek abban, hogy ajánlatokat a lehető legjobban igazodjanak az elvárásokhoz.
Az elmúlt időszakban a vásárlói igényeknek megfelelően átalakult a Black Friday-szezon. Évtizedes távlatban korábban egy-két meghatározott napon várták a vásárlókat az akciók, mára ez az időszak sokkal hosszabb lett, jellemzően több hétig tart novemberben.
Az Euronics szintén közel egy hónapig tartó akciókkal készült a novemberre, míg a Black Friday napja november 15-én lesz. Az idei Black November kampányával az okos vásárlást támogatja, hogy a fogyasztók olyan termékeket vásároljanak, amelyeket ténylegesen használnak, felesleges impulzusvásárlás helyett. A Black November, a Black Friday és a karácsonyi szezon alatt ezért az a cél, hogy a vásárlók minőségi, tartós termékek mellett döntsenek, miközben elkerülik a felesleges vásárlásokat.
Választottak a vásárlók: tévé és a kávéfőző a legnépszerűbb
„Ezért idén először egy kívánságlista segítségével is felmértük, mire vágynak leginkább a vásárlók, az így gyűjtött információk pedig segítenek abban, hogy ajánlatokat a lehető legjobban igazítsuk az elvárásokhoz. Két hét alatt annyian használták a kívánságlista funkciót mint egyébként 4 hónap alatt, a legtöbben pedig tévét, kávéfőzőt, hőszivattyús szárítógépet, okostelefont és elöltöltős mosógépet mentettek el a kívánságok közé” – mondta Metykó Tibor, az Euronics chief customer officere.
Népszerű volt még az alulfagyasztós kombinált hűtőszekrény, a laptop, a kézi porszívó, a beépíthető sütő és az airfryer is. Jelenleg egyébként a webshopban több mint 25 ezer terméket érnek el a vásárlók, ebből Black November ideje alatt minden ötödik termék akciós. A kívánságlistára került termékek közül pedig minden harmadikat értékelte le jelentősen az áruházlánc, például a több mint 300 televízió közül közel 200-hoz lehet most olcsóbban hozzájutni.
Két új áruház, rengeteg új átvevőpont
Azurák Zsolt, az Euronics chief commercial officere hozzátette: „Az Euronics folyamatosan bővíti az üzlethálózatát is, a Black Friday-hónapra két új áruház nyitotta meg a kapuit. Október 30-án Dunaharasztiban, a Tesco Extra áruházban nyílt meg egy új egység, november 12-én pedig Kecskeméten, a Tesco Target Centerben adta át legújabb boltját a vállalat. Az új boltokkal együtt országszerte már összesen 67 Euronics-üzlet várja a vásárlókat.”
Emellett a cég nagy hangsúlyt fektet az online értékesítés fejlesztésére és az átvételi pontok bővítésére is. Novemberben jellemzően megugranak az online vásárlások, az Euronics pedig idén még a piacnál is erőteljesebb volt a növekedés. Ezért a Black Novemberre való felkészülés jegyében az Euronics októbertől már a DPD-s átvevőhelyekra is kiszállítja a nonstop nyitva lévő online áruházából megrendelt termékeket, ez azt jelenti, hogy 780 DPD-ponton és 280 DPD-automatába lehet kérni a szállítást. Emellett 2163 PostaPonton, további 549 MPL-, valamint 1607 Foxpost-automata is vásárlók rendelkezésére áll. Azaz országszerte közel 5400 ponton lehet átvenni az Euronics által forgalmazott termékeket.
Ráadásul a jövő év közepén – az áruházakkal együtt – már várhatóan 8500 olyan átvevőhely lesz, miután Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként utóbbi csomagautomatáit is választhatják majd a vásárlók.
Kapcsolódó cikkek
- Az eMAG több mint 1 millió, “Az év legjobb ára nálunk” jelvényt viselő ajánlattal készül november 15-ére
- Kevesen élnek a Black Friday bevált trükkjeivel, de a HONOR segíthet
- Előző szériás, felújított csúcsmodellek lehetnek az idei Black Friday sztárjai
- MediaMarkt: Rekordköltés várható Black Friday alatt
- A Dreame legmodernebb robotporszívója érkezik a magyar piacra
- Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
- Jó hír a vásárlóknak: elindult az árcsökkenés a műszaki piacon
- Mutatunk 10 tippet, amivel kivédhetjük a csalásokat a Black Friday és a Cyber Monday idején
- Az AOC és az AGON by AOC izgalmas Black Friday monitor ajánlatai
- GLAMI.hu: így kerüld el a felesleges pénzkidobást Black Friday-kor
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Úttörő adatkezelési megoldás az SAP és a Databricks partnerségében
Az SAP bejelentette legújabb, úttörő megoldását, az SAP Business Data Cloudot, amely egységesíteni képes a vállalatoknál az SAP rendszereiből és külső forrásokból származó adatokat. Ez biztosítja azt a megbízható adatalapot, amelyre a vállalatoknak szükségük van a megalapozott döntésekhez és a mesterséges intelligencia hatékony és megbízható működtetéséhez. A megoldás összehangolja a szervezet kritikus alkalmazásainak adatait adatmérnöki és üzleti analitikai képességek révén, ami magasabb szintre emeli az áttekinthetőséget és az innovációs képességek kibontakozását.
A TCL elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést
A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést, mellyel a vállalat kiemelkedő környezetvédelmi, társadalmi és kormányzási (ESG) teljesítményét ismerték el. Ez a rangos tanúsítvány az összes kiértékelt vállalat top 2%-ába helyezi a TCL-t, megerősítve ezzel a világ legfenntarthatóbb vállalatai között elfoglalt helyét.
Online és offline sikerek a MediaMarktnál
Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.
Bosch: 54 milliárdos beruházás és új raktárkapacitás
A Bosch, a globális technológiai és szolgáltatási vállalat, átadta legújabb, csúcstechnológiás logisztikai és disztribúciós központját Miskolcon. A központ, amelynek építése 2021-ben kezdődött, a Robert Bosch Power Tool Kft. több mint 54 milliárd forintos beruházásával valósult meg.
Ezek okozhatják a legtöbb meglepetést idén a kriptopiacon
A BITmarkets kriptovaluta-tőzsde közzétette listáját 2025 TOP 5 kriptós meglepetéseiről. A Cardano és a SUI mellett három új szereplő is helyet kapott, amik potenciálisan átalakíthatják majd a szektort: az XRP, a Dogecoin és a Stellar.