Megvannak az idei év legjobb webshopjai
Ismét megrendezték az Év Webshopja Konferenciát és Versenyt, ahol a díjátadó gála mellett a szakma legjobbjai tartottak előadásokat a rekordszámú résztvevőnek. Az idei nyertesek között megtalálható nyomdai szolgáltatásokat kínáló, egyedi ajándékokat készítő, állategészségügyi és kozmetikai termékeket árusító webshop is.
„A rendezvény egész ideje alatt kiváló hangulat uralkodott, előadóink izgalmas és inspiráló előadásokkal kötötték le a hallgatóság figyelmét, miközben a résztvevők rengeteg új ötlettel és motivációval gazdagodtak” – számolt be az eseményről Berta Gergő, a Maximum Business Web és Marketing Ügynökség vezetője.
A zártkörű eseményen több, mint 300 vállalkozó vett részt, az e-kereskedelem legsikeresebb szakértői tartottak exkluzív, szakmai előadásokat.
Az érdeklődők mások mellett a piac olyan hiteles szakértőitől kaphattak inspirációt, mint Szilágyi István a theMarketer, Sárközi Péter a Kifli.hu, Fetter István a CIB Bank, Rácz Péter a Complexpress, Berta Gergő a Maximum Business Web-és Marketing Ügynökség, Lévai Richárd a Liftup Akadémia, Palánkai Gábor a Palánkai Ügyvezető Akadémia, Fazekas Fanni az Ifinance és Székely Dalma a Hardbit képviselője, Kolbert István marketing vezető, elemző és stratégiai tanácsadó, valamint Kováts Dániel e-commerce szakértő, az egykori Netpincér és az eMAG korábbi képviselője.
Az idei konferencia legfőbb célja az volt, hogy olyan kézzelfogható és gyakorlatias információt, tudást adjon át a jelenlévő cégvezetőknek, webshop tulajdonosoknak, amellyel a válsághelyzetek után még nagyobb lépésekben lesznek képesek fejlődni az online térben.
A díjakat idén 6 fő kategóriában osztották ki, ahol a webáruházakat árbevételük alapján osztályozták.
Az alábbiak lettek 2024 legjobb webshopjai:
5 millió alatti kategória:
I. HELYEZETT: rapidnyomda.hu
II. HELYEZETT: kreativkollazs.hu
III. HELYEZETT: joemlek.hu
KÜLÖNDÍJ: mirunska.com
5 és 50 millió közötti kategória:
I. HELYEZETT: chilifarm.hu
II. HELYEZETT: welovebark.com
III. HELYEZETT: noordia.hu
KÜLÖNDÍJ: bekesgarden.hu
50 és 200 millió közötti kategória:
I. HELYEZETT: szerszamplusz.hu
II. HELYEZETT: profigazda.hu
III. HELYEZETT: gearup.hu
KÜLÖNDÍJ: mybulldogshop.com
200 millió és 1,5 Mrd közötti kategória:
I. HELYEZETT: bikepro.hu
II. HELYEZETT: jatekliget.hu
III. HELYEZETT: keklukacsbolt.hu
KÜLÖNDÍJ: mralkohol.hu
1,5 Mrd és 5 Mrd közötti kategória:
I. HELYEZETT: t-depo.hu
II. HELYEZETT: warnex.hu
III. HELYEZETT: bestmarkt.hu
5Mrd Ft feletti kategória:
I. HELYEZETT: homelux.hu
A győzteseket kiválasztó zsűritagok: Ballai Máté (Bács-Kiskun és Csongrád-Csanád vármegye digitalizációs „nagykövete”, a régió IKT tanácsadója), Miklovicz Norbert ( a Marketing112 alapítója, kis- és középvállalkozási marketing tanácsadó és marketingstratéga, a Magyar Marketing Fesztivál tulajdonos- főszervezője), Csepregi Balázs (a SalesAutopilot társtulajdonos-ügyvezetője), Dudás László (a Zepter ügyvezető igazgatója), Kulcsár István Róbert (a Shoprenter egyik alapító-tulajdonosa), Kováts Dániel (a Netpincér (későbbi Foodora) egykori egyik ügyvezetője, később az eMAG képviseletében Marketplace Chief Commercial Officer), Ipsits Anita (a Szafi Products Kft. tulajdonosa és ügyvezetője).
Kapcsolódó cikkek
- Boxy E-commerce Mood Monitor 2024: ezt gondolják a webshop tulajdonosok a piaci kilátásokról
- Hazai cégek segítik a webshopok forradalmasítását
- Ezzel a fintech újdonsággal növelik bevételüket a webáruházak
- GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
- Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
- Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
- Az online vásárlás evolúciója – Gyorsak és népszerűek az applikációk
- A CCC figyelmeztet: csak a hivatalos webáruházban vásároljunk!
- Eddig rendelj, hogy még a fa alá kerülhessen az ajándék!
- Több mint 1 millió ajánlattal érkezik az eMAG Black Friday
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Havi 25-30 millió tranzakciót kezel biztonságban a K&H
Az MNB statisztikái alapján az elmúlt egy év alatt jelentősen visszaesett az átutalásos csalások száma, köszönhetően a banki csalásmegelőző intézkedéseknek. Nagy erőfeszítések gyümölcse ez az eredmény: egy átlag felhasználó nem is gondolná, hogy a pénzügyi tranzakciói mögött milyen komoly csalásmegelőző technikai háttér áll. Pedig a K&H innovatív megoldása a másodperc 400-ad része alatt is képes kiszűrni egy-egy kísérletet. A K&H által használt saját fejlesztésű innovatív csalásmegelőző technológiát 5 éve hívták életre. A hatékonyságát az ezzel foglalkozó csoport munkája biztosítja.
Fedezd fel a tudatos életstílust az új, hatékony mobil ePaper segítségével!
Nagy örömmel mutatjuk be a Palma 2-t, a BOOX legnépszerűbb zsebben hordozható eszközének új verzióját. Ez az Android-alapú mobil ePaper egy éles, 300 PPI-felbontású kijelzővel, továbbfejlesztett nyolcmagos CPU-val, valamint számos fejlett szoftverrel és hardverrel rendelkezik, hogy újra a technológia és az élet közötti átmenetre fókuszálhass.
Közel 6 százalékkal bővülhet a globális reklámpiac 2025-ben
A globális reklámköltések összértéke jövőre várhatóan eléri a 817,7 milliárd dollárt, ami 5,9 százalékos bővülést jelent a 2024-re várható 772,4 milliárd dollárhoz képest – áll a dentsu globális kreatív, marketing- és médiaügynökségi hálózat által közzétett, a világ 56 országára kiterjedő előrejelzésében. A hazai reklámpiac várható növekedési üteme – 5,6 százalék – alig valamivel marad a világátlag alatt.
Amit a Black Friday utáni és a karácsony előtti csomagszállításról tudni érdemes
A Black Friday és a karácsonyi ajándékozás időszaka óriási terhet ró a logisztikai ágazatra. A vásárlók az egyre gyorsabb és megbízhatóbb szolgáltatást alapnak tekintik, és könnyen elvérzik, aki egyszer hibázik. Mészáros Ádám, a DHL Express Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója az Ipar Hangjai podcast legfrissebb adásában beszélt arról, hogy ma már az expressz szállítás gyorsaságát nemigen lehet fokozni a fizikai adottságok miatt, így sokkal fontosabbá válik a megbízhatóság. De a beszélgetésből az is kiderült, hogy az automatizáció és a drónok milyen szerepet kapnak a folyamatban, és fény derült arra is, hogyan csökkentették 60 százalékkal a Coldplay idei turnéjának karbonlábnyomát.
Tech-alapú megoldások az eszköz- és vagyonkezelésben
Az eszköz- és vagyonkezelési szervezetek négyötöde (80%) szerint a diszruptív technológiák, mint például az AI, növelik a bevételeket, és azok, akik gyorsan alkalmazzák a „tech-as-a-service” modellt, 2028-ra akár 12%-os bevételnövekedést is elérhetnek. Megjelent a PwC 2024 Asset & Wealth Management Report című felmérése.