Brandépítés 2025. A márka beszél helyetted!

forrás: Prím Online, 2024. november 30. 16:33

A jó brand a legnagyobb kincs. A jövőben is a tiszta, igaz üzenet hozza a legtöbb bevételt. Az erős brandingre, márkastratégiára építkezés az első lépcső. Az így felépített brand egy idő után maga hozza a bevételt. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Brandépítés 2025. A márka beszél helyetted!” című, december 12-én megrendezendő hibrid konferenciáján a szakértő előadók elmondják, hogyan lesz erős és viharálló a brandünk.

A jó barnddel sok marketing- és hirdetési költség spórolható meg vele. Ne dobjuk ki feleslegesen a pénzünket az egyes hirdetésekre! Építsünk inkább jó brandet!  

 

Hogyan lesz erős brandünk, ami állja a viharokat, kivédi a hírnévrombolást? A hamis hírek, a közösségi média használata erősödésének világában ez a feladat még nehezebb lesz, mint eddig. 

 

Milyen kommunikációs eszközöket, módszereket, platformokat, jelenlétet használjuk 2025-ben brandünk, márkánk ismertségének, jó hírének megtartására és erősítésére?  

 

 

Mit és hogyan tegyünk, hogy erős értékeken alapuljon a brandünk, s ez átmenjen minden kommunikációs csatornán egységesen? 

 

Erről szólnak és ezekre a kérdésekre adnak választ a téma legjobb szakértői, akik a legfrissebb tudásukat és a közeljövő trendjeit is átadják a kkv-döntéshozóknak, marketingeseknek, PR-eseknek és kommunikációs szakembereknek. Ezzel hatalmas segítséget adva a felkészülésükhöz és sikeres munkájukhoz.  

 

Ott a helyed a PP Konferenciaközpont és a BKIK által rendezett „Brandépítés 2025. A márka beszél helyetted!” konferencián személyesen Budapesten december 12-én, vagy másnaptól videófilmről 10 napon keresztül. 

 

Részletes program és regisztráció: https://ppkonferencia.hu/brandepites-2025/

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Közel 6 százalékkal bővülhet a globális reklámpiac 2025-ben

A globális reklámköltések összértéke jövőre várhatóan eléri a 817,7 milliárd dollárt, ami 5,9 százalékos bővülést jelent a 2024-re várható 772,4 milliárd dollárhoz képest – áll a dentsu globális kreatív, marketing- és médiaügynökségi hálózat által közzétett, a világ 56 országára kiterjedő előrejelzésében. A hazai reklámpiac várható növekedési üteme – 5,6 százalék – alig valamivel marad a világátlag alatt.

2024. december 10. 18:29

Tech-alapú megoldások az eszköz- és vagyonkezelésben

Az eszköz- és vagyonkezelési szervezetek négyötöde (80%) szerint a diszruptív technológiák, mint például az AI, növelik a bevételeket, és azok, akik gyorsan alkalmazzák a „tech-as-a-service” modellt, 2028-ra akár 12%-os bevételnövekedést is elérhetnek. Megjelent a PwC 2024 Asset & Wealth Management Report című felmérése.

2024. december 10. 15:31

Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára

A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.

2024. december 10. 10:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

2024. december 6. 18:14

Változások a Magyar Telekom felsővezetésében

2024. december 4. 13:04