Brandépítés 2025. A márka beszél helyetted!
A jó brand a legnagyobb kincs. A jövőben is a tiszta, igaz üzenet hozza a legtöbb bevételt. Az erős brandingre, márkastratégiára építkezés az első lépcső. Az így felépített brand egy idő után maga hozza a bevételt. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Brandépítés 2025. A márka beszél helyetted!” című, december 12-én megrendezendő hibrid konferenciáján a szakértő előadók elmondják, hogyan lesz erős és viharálló a brandünk.
A jó barnddel sok marketing- és hirdetési költség spórolható meg vele. Ne dobjuk ki feleslegesen a pénzünket az egyes hirdetésekre! Építsünk inkább jó brandet!
Hogyan lesz erős brandünk, ami állja a viharokat, kivédi a hírnévrombolást? A hamis hírek, a közösségi média használata erősödésének világában ez a feladat még nehezebb lesz, mint eddig.
Milyen kommunikációs eszközöket, módszereket, platformokat, jelenlétet használjuk 2025-ben brandünk, márkánk ismertségének, jó hírének megtartására és erősítésére?
Mit és hogyan tegyünk, hogy erős értékeken alapuljon a brandünk, s ez átmenjen minden kommunikációs csatornán egységesen?
Erről szólnak és ezekre a kérdésekre adnak választ a téma legjobb szakértői, akik a legfrissebb tudásukat és a közeljövő trendjeit is átadják a kkv-döntéshozóknak, marketingeseknek, PR-eseknek és kommunikációs szakembereknek. Ezzel hatalmas segítséget adva a felkészülésükhöz és sikeres munkájukhoz.
Ott a helyed a PP Konferenciaközpont és a BKIK által rendezett „Brandépítés 2025. A márka beszél helyetted!” konferencián személyesen Budapesten december 12-én, vagy másnaptól videófilmről 10 napon keresztül.
Részletes program és regisztráció: https://ppkonferencia.hu/brandepites-2025/
Kapcsolódó cikkek
- TECHXPO 2024: Már közel 360 ezren töltötték le a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást
- Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
- TECHXPO 2024: Hamarosan startol Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója
- Folyosón sétáló drónkutyák és víz alatti drónok
- Mobilitás és környezet: a jövőbe mutató járműiparról tartott konferenciát a Széchenyi-egyetem
- Párbeszéd a fenntartható energiáért és mobilitásért – elkezdődött a Hungarian Battery Week
- Turbó fokozatra kapcsolt az innovációban az OMODA gyártója, a Chery Group
- Valódi robotkutya a Neumann Társaság és a HUN-REN SZTAKI konferenciáján
- Fenntartható járműipar és közlekedés: nemzetközi mérnöki konferenciát rendezett a Széchenyi-egyetem
- Sürgető helyzet: Gazdasági hátrányt okozhat a digitális készségek hiánya
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Közel 6 százalékkal bővülhet a globális reklámpiac 2025-ben
A globális reklámköltések összértéke jövőre várhatóan eléri a 817,7 milliárd dollárt, ami 5,9 százalékos bővülést jelent a 2024-re várható 772,4 milliárd dollárhoz képest – áll a dentsu globális kreatív, marketing- és médiaügynökségi hálózat által közzétett, a világ 56 országára kiterjedő előrejelzésében. A hazai reklámpiac várható növekedési üteme – 5,6 százalék – alig valamivel marad a világátlag alatt.
Tech-alapú megoldások az eszköz- és vagyonkezelésben
Az eszköz- és vagyonkezelési szervezetek négyötöde (80%) szerint a diszruptív technológiák, mint például az AI, növelik a bevételeket, és azok, akik gyorsan alkalmazzák a „tech-as-a-service” modellt, 2028-ra akár 12%-os bevételnövekedést is elérhetnek. Megjelent a PwC 2024 Asset & Wealth Management Report című felmérése.
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.