A DoubleClick a web után új médiumok felé sandít

, 2001. december 5. 07:59
A DoubleClick, amely a közelmúltban mutatta be hirdetéskiszolgáló szoftverének legújabb, 4.1-es verzióját, a piac beszűkülésére irodabezárásokkal reagál: Latin-Amerika után az elmúlt héten Ausztráliában zárta be irodáját, s most hírül adta, hogy a londoni irodájában is létszámcsökkentést hajt végre, mivel az internetes reklámpiac szűkülése Európát is elérte.
A webes reklámpiaci beszűkülésnek nem mond ellent, hogy cég ezenközben nem hagyta abba szoftverfejlesztését, a legújabb adserver ugyanis a web mellett a mobiltelefonokra, interaktív televíziókra szánt reklámokat is kiszolgálja. A rendszernek van windowsos, linuxos és Sun Solarisra épülő verziója is, vagy gyakorlatilag platformfüggetlen. A szoftver egyre népszerűbb, az osztrák Active Agent, s általa a cég hasonnevű magyar érdekeltsége is, éppen a napokban tér át a NetGravity nevű szoftverről (amely az elmúlt évek akvizíciói révén már ugyancsak a DoubleClick tulajdona) a DoubleClick adserver legújabb verziójára.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54

Milyen nagy lesz a közelgő havazás? Előrejelzés a mesterséges intelligencia segítségével

2025. február 1. 13:44

Veszélyes hirdetések rejtőzhetnek a keresési eredményekben: hogyan ismerjük fel ezeket?

2025. január 30. 14:34