Omnichannel Retail Media Kalauzt adott ki az IAB Hungary
Az IAB Hungary Dokumentumtárából ingyenesen letölthető Omnichannel Retail Media Kalauz az IAB Europe 2024. októberben megjelentetett kiadványának magyar nyelvű változata, amit az IAB Hungary Retail Media Munkacsoportja készített el. Ahol hasznosnak ítélték meg, ott az eredeti anyagot kiegészítve praktikus magyarázatokat fűztek az egyes szakkifejezésekhez, és egyértelműsítettek bizonyos fogalmakat. Éppen ezért a Kalauzt érdeklődéssel és haszonnal lapozhatják gyakorló szakemberek és friss érdeklődők egyaránt.
A megjelenés kapcsán Szabó Ákos, a Retail Media Munkacsoport vezetője elmondta: “Minden mindennel összefügg, de legalábbis összefügghet: a sales-marketing aktivitások legváltozatosabb formái, az értékesítési funnel eltérő szintjeit jellemző online és offline vásárlói tevékenységek, a különféle touchpointokon és hűségprogramokban gyűjtött felhasználói adatok és még sokáig folytathatnánk a sort. A korszerű értékesítési fókuszú kommunikáció a fogyasztói magatartásnak megfelelően szükségszerűen törekszik az omnichannel megközelítésre, a holisztikus és integrált szemléletre. Ennek jegyében a lehető leggyorsabban igyekeztük elkészíteni az Omnichannel Retail Media Guide magyar nyelvű változatát.”
A 2024 áprilisában megalakult munkacsoport nagy lendülettel vágott bele az ismeretterjesztésbe. Tavaly szeptemberben már készítettek egy Retail Media Kalauz 2024 című kiadványt, ami szintén ingyenesen letölthető az IAB Dokumentumtárából, az IAB Hungary szakszótárát pedig Retail Media dossziéval egészítették ki.
Január 22-én, vagyis e hét szerdán Retail Media fókuszú IAB Café-ra várják az érdeklődőket, ahol hirdetők, kiadók és ügynökségek mindent megtudhatnak erről a szakterületről, amit 2025 elején tudni kell és érdemes.
Kapcsolódó cikkek
- 9 év után új elnök az IAB Hungary élén
- A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot
- Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről
- Retail Media Kalauzt adott ki az IAB Hungary
- A 2024-es év legjobb videós hirdetéseit keresi az IAB Hungary
- 360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
- Retail Media Munkacsoportot indított az IAB Hungary
- Megjelent az IAB Hungary AdEx 2023 riportja és AdExpect 2024 kutatása
- Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei
- Megjelent az IAB Hungary Programmatic Kisokos 2023-as kiadványa
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Zyxel Networks bővíti az iparágvezető WiFi 7 portfólióját
A Zyxel Networks, a vezető biztonságos, AI-alapú felhőhálózati megoldások szállítója, négy új WiFi 7 hozzáférési pontot (AP) mutatott be, amelyek tovább bővítik az iparág legkiterjedtebb termékpalettáját, és új lehetőségeket kínálnak a különböző méretű vállalatok számára a vezeték nélküli kapcsolódás testreszabására.
Az LG tovább erősíti vezető szerepét az üzleti kijelzőtechnológiák piacán
Az LG Electronics február 4. és 7. között, a barcelonai Integrated Systems Europe (ISE) kiállításon mutatta be legújabb digitális kijelző megoldásait. A vállalat "Testreszabott megoldások, optimalizált növekedés" témájú standján a különböző iparágak számára készült kijelzők egy-egy szektorhoz rendelt zónákban kaptak helyet, és bemutatták azokat a legújabb technológiai újításokat, amelyek a vásárlói élmény javítására koncentrálnak.
Partnerség a fenntartható töltési megoldásokért
Az elektromobilitás terjedésének elősegítése érdekében együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és a The Mobility House Solutions. A cél, hogy minél több, tömegközlekedési és logisztikai járműflotta számára biztosítsanak intelligens és fenntartható töltési megoldást, támogatva ezzel a globális dekarbonizációs törekvéseket is.
Ajándék LEGO utalványok a HONOR Magic7 széria mellé
Friss videókon a HONOR új ajánlatai. Amellett, hogy a kreativitásáról ismerhető LEGO termékeinek fotózására kiválóak a HONOR Magic7 készülékek, a cég extra kedvezményt is kínál a vásárlások mellé.
Pontos információk a vezetőülésben FAULHABER léptetőmotorokkal
A Bugatti autógyár megközelítését egy különleges és részletes figyelem jellemzi: a márka minden aspektust igyekszik kifinomultan megoldani. A hamarosan piacra kerülő „Tourbillon” luxusmodell bemutatója is ezt tükrözi, hiszen az autógyár ismét valami igazán egyedülállót alkotott. A hagyományos digitális kijelző helyett a sofőr egy valódi svájci órát láthat a kormány mögött. A hipersportkocsi műszerfalát a Concepto műhelyeinek precíz mechanikai megoldásai díszítik, ahol a világ legnevesebb óragyártói számára készítenek szerkezeteket. A jármű fedélzeti számítógépének jeleit FAULHABER léptetőmotorok alakítják át az óramutatók számára.