Három éves nagyszabású terv mentén alakul GenAI-alapú vállalattá a Konecta

forrás: Prím Online, 2025. január 22. 19:44

Az ügyfélélmény és a digitális szolgáltatások terén globálisan elismert Konecta a hét elején bemutatta a Katalyst 2028 névre keresztelt három éves átalakítási tervét, amely az új vezérigazgató, Nourdine Bihmane irányítása alatt fog megvalósulni. 

 

● Katalyst 2028: az ügyfélélmény jövőjének forradalmasítása

● Dedikált digitális üzleti egység létrehozása: Konecta Digital 

● Stratégiai terjeszkedés a Közel-Keleten és az angol nyelvterületeken

● A befektetések a tehetségekre és az AI-vezérelt megoldásokra fókuszálnak

 

A kezdeményezés célja, hogy a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) segítségével forradalmasítsa az ügyfélélményt, és ezzel a vállalatot az iparág élvonalába emelje. A terv tükrözi a Konecta a GenAI már korai szakaszban történő integrációja melletti elhivatottságát, mind a belső működésében, mind ügyfelei számára. Így teljes mértékben ki tudják aknázni a stratégiai partnerségekben és az infrastruktúra-menedzsmentben rejlő előnyöket, melynek köszönhetően páratlan értékteremtésre nyílik lehetőség. E jövőkép részeként a Konecta új márkaidentitást is bevezet, amely a vállalat láthatóságának növelése és az általa képviselt értékek megerősítése mellett az innováció és a kiválóság iránti elkötelezettségét hivatott hangsúlyozni.

 

Előretekintés a jövőbe: az ügyfélélmény újradefiniálása

 

A Konecta több mint 25 éves meghatározó piaci szerepére építve a Katalyst 2028 elnevezésű transzformatív ütemterv az ügyfélélmény újradefiniálására törekszik a mesterséges intelligencia által vezérelt innováció, a globális terjeszkedés és a munkatársak képzettségének fejlesztésére való nagyfokú összpontosítás révén. Belső szinten a vállalat a technológiai felkészültség kultúráját támogatja azáltal, hogy több ezer alkalmazottját részesíti AI-eszközökkel és –módszerekkel kapcsolatos képzésekben. Ügyfelei számára pedig a Konecta nemcsak fejlett AI-megoldásokat kínál, hanem végponttól végpontig tartó támogatást is nyújt olyan technológiai platformokkal való stratégiai együttműködések révén, mint amilyen többek között a Google Cloud, vagy az Uniphore. 

 

Nourdine Bihmane

 

Konecta Digital: az átalakulás mozgatórugója

 

A Katalyst 2028 terv alapeleme a Konecta Digital, egy külön erre a célra létrehozott üzleti egység felállítása, amely a vállalat AI-alapú és digitális megoldások felé történő haladását fogja elősegíteni. Ez az újonnan megalakuló globális üzleti egység az innovatív szolgáltatások skálázására összpontosít, és magába foglalja a GenAI, a rendszerintegráció, a munkavállalói élmény javítását célzó megoldások és a kiberbiztonság területeit, valamint megbízható tanácsadó partnerként is szolgál. A Konecta Digital nagy hangsúlyt fektet az olyan technológiai platformokkal való partnerségekre, mint a Google Cloud vagy az AWS, és a GenAI-t belső műveleteibe és az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatásaiba integrálva olyan hibrid megoldásokat nyújt, amelyek az emberi szakértelem és az AI által működtetett virtuális ügynökök erősségeit ötvözik. Ez a kombináció nagyobb hatékonyságot, jobb ügyfélélményt és jelentős költségmegtakarítást tesz lehetővé. A tanácsadói szolgáltatások emellett tovább segítik az ügyfeleket abban, hogy optimalizálják működésüket és hatékonyan kihasználják a feltörekvő technológiákban rejlő lehetőségeket. Mivel az előrejelzések szerint a digitális szolgáltatások a következő három évben az üzleti növekedés több mint 50%-ért lesznek felelősek, a Konecta Digital kulcsfontosságú szerepet tölt be a vállalat 2028-ra kitűzött 2,5 milliárd eurós bevételi céljának elérésében és a nagy értékű piacokon való terjeszkedésben. A tanácsadás és az innovatív digitális megoldások ötvözésével a Konecta Digital célja, hogy a Konectát a hibrid ügyfélélmény és a digitális átalakulás globális élvonalába vezesse.

 

A globális elérés bővítése

 

Az új terv a Konecta páratlan ügyfélélmény-szakértelmére és a globális ügyfelekkel kialakított, 96%-os szerződésmegújítási aránnyal rendelkező partnerkapcsolataira is támaszkodik. A 26 országban több mint 130 000 alkalmazottal és több mint 90 telephellyel rendelkező Konecta készen áll arra, hogy tovább növelje jelenlétét azokon a meglévő piacokon, ahol már vezető szerepet tölt be, például Spanyolországban, Olaszországban, Kolumbiában, Argentínában és Peruban, miközben olyan nagy potenciállal rendelkező régiókban terjeszkedjen, mint az Egyesült Államok, a Közel-Kelet és Dél-Afrika. A Comdata 2022-ben történt sikeres felvásárlásával, melynek köszönhetően a vállalat megduplázta méretét és lehetőségeit, a Konecta jelenleg több mint 500 ügyfelet szolgál ki olyan iparágakban, mint a telekommunikáció, a pénzügy, a kiskereskedelem és a mobilitás.

 

Felkészülés a digitális korszakra

 

A nagyszabású átalakítási terv részeként a Konecta prioritásként kezeli a munkaerő-fejlesztést, hogy alkalmazottai teljes mértékben felkészültek legyenek a vállalat digitális átalakulásának előmozdítására. A terv magában foglalja 4000 alkalmazott személyre szabott modulokkal történő, fejlett AI és GenAI eszközökkel kapcsolatos képzését, amelyek célja a technikai kompetenciák bővítése és a csapatok felkészítése az emberi szakértelmet és az AI által vezérelt támogatást ötvöző hibrid szerepekre. A munkafolyamatok racionalizálása és a hatékonyság javítása érdekében belső AI-megoldásokat, például virtuális asszisztenseket és AI-mentorokat is alkalmazni fognak. A továbbképzésekre helyezett hangsúly jól tükrözi a Konecta elkötelezettségét a technológiai ismeretekkel rendelkező munkaerő támogatása iránt. Mindezzel összhangban a vállalat célja, hogy a munkatársakban rejlő tehetségekre támaszkodva első osztályú ügyfélélmény-megoldásokat nyújtson és 2028-ig jelentős növekedést érjen el. 

 

Tervek 2028-ra és azon túlra

 

2028-ra a Konecta 2,5 milliárd eurós forgalmat kíván elérni, amelynek 30-40%-át a GenAI-alapú digitális transzformációs szolgáltatások adják, amit a részvényesek által támogatott 3 éves, 75 millió eurós beruházási terv tesz lehetővé. Ez a nagyratörő terv az árrés jelentős növelését célozza meg, és tovább erősíti a Konecta azon törekvését, hogy ne csak Európában, hanem az Egyesült Államok piacán is vezető ügyfélélmény-szolgáltatóvá váljon. A Katalyst 2028 révén a Konecta egy olyan előremutató, AI-alapú megközelítéssel alakítja az ügyfélélmény jövőjét, amely a kliensek, a munkavállalók és valamennyi érdekelt fél számára egyaránt előnyös.

 

„Ahogy belépünk ebbe az átalakulásokkal teli korszakba, a Konecta újradefiniálja azt, hogy mi is lehetséges az ügyfélélmény terén” – mondta Nourdine Bihmane, a Konecta vezérigazgatója. „A fejlett GenAI-eszközök és az emberi leleményesség integrálásával olyan holisztikus ökoszisztémát hozunk létre, amely zökkenőmentes, személyre szabott és hatásos interakciókat biztosít. A Katalyst 2028 segít minket abban, hogy az ügyfélélmény fejlesztésére törekvő szervezetek számára ideális partnerként jelenjünk meg.”

 

A Konecta Magyarországon

 

Magyarországon első kirendeltségét 2021-ben nyitotta meg Budapesten a Konecta. Azóta közel 200 fős, professzionálisan képzett csapatuk nyújt kiemelkedő szolgáltatásokat a magyar piacon. Tevékenységük a leadgenerálásra, az értékesítésre, a vevőszolgálatra és az igényfelmérésre terjed ki. Partnereik között a pénzügyi, logisztikai, kereskedelmi és dohányipari szektor vezető vállalatai is megtalálhatók. A legújabb AI fejlesztések és innovációk hamarosan a hazai ügyfelek számára is elérhetőek lesznek.

 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Hangalapú bankolás – ahol az IT és a nyelvtudomány találkozik

Korunk digitális kihívásainak egyike az ügyfelek ügyintézésre fordított idejének rövidítése, úgy, hogy közben az ügyfélélmény javuljon, miközben az egész folyamat egyszerűsödik. Kate, a hangutasítással működő digitális pénzügyi asszisztens, is azon piacvezető fejlesztések közé tartozik, ami az ügyfelek mindennapi bankolását támogatja. A K&H Bank ezért a legmodernebb mesterséges intelligencia és szabályalapú technológiát ötvözi más egyéb tudományterületekkel, például a nyelvtudománnyal is. Az integrációt a bank saját, úgynevezett NLU (Natural Language Understanding) csapata támogatja, segítve Kate-et a természetes nyelv megértésében és feldolgozásában.

2025. február 14. 09:53

Zöldenergiával a jövő felé: A Bosch fenntarthatósági megoldásai

A környezetvédelem és a fenntarthatóság napjaink egyik legfontosabb és legbonyolultabb kihívása, amelyhez még sokat kell tanulnunk. A téma különösen égetővé vált, ahogy egyre inkább szembesülünk a problémák valóságával. Mennyire súlyos a helyzet valójában? Vajon tehetünk valamit a környezetpusztítással szemben? Milyen szerepük van a vállalatoknak, és milyen megoldásokat kínálnak az innovatív technológiák? A Bosch Magyarország Podcast legújabb epizódja számos elgondolkodtató ténnyel és megoldási lehetőséggel várja a hallgatókat, belemerülve a fenntarthatóság rejtett dimenzióiba.

2025. február 13. 14:42

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját

2025. február 13. 10:03

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54