Három éves nagyszabású terv mentén alakul GenAI-alapú vállalattá a Konecta
Az ügyfélélmény és a digitális szolgáltatások terén globálisan elismert Konecta a hét elején bemutatta a Katalyst 2028 névre keresztelt három éves átalakítási tervét, amely az új vezérigazgató, Nourdine Bihmane irányítása alatt fog megvalósulni.
● Katalyst 2028: az ügyfélélmény jövőjének forradalmasítása
● Dedikált digitális üzleti egység létrehozása: Konecta Digital
● Stratégiai terjeszkedés a Közel-Keleten és az angol nyelvterületeken
● A befektetések a tehetségekre és az AI-vezérelt megoldásokra fókuszálnak
A kezdeményezés célja, hogy a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) segítségével forradalmasítsa az ügyfélélményt, és ezzel a vállalatot az iparág élvonalába emelje. A terv tükrözi a Konecta a GenAI már korai szakaszban történő integrációja melletti elhivatottságát, mind a belső működésében, mind ügyfelei számára. Így teljes mértékben ki tudják aknázni a stratégiai partnerségekben és az infrastruktúra-menedzsmentben rejlő előnyöket, melynek köszönhetően páratlan értékteremtésre nyílik lehetőség. E jövőkép részeként a Konecta új márkaidentitást is bevezet, amely a vállalat láthatóságának növelése és az általa képviselt értékek megerősítése mellett az innováció és a kiválóság iránti elkötelezettségét hivatott hangsúlyozni.
Előretekintés a jövőbe: az ügyfélélmény újradefiniálása
A Konecta több mint 25 éves meghatározó piaci szerepére építve a Katalyst 2028 elnevezésű transzformatív ütemterv az ügyfélélmény újradefiniálására törekszik a mesterséges intelligencia által vezérelt innováció, a globális terjeszkedés és a munkatársak képzettségének fejlesztésére való nagyfokú összpontosítás révén. Belső szinten a vállalat a technológiai felkészültség kultúráját támogatja azáltal, hogy több ezer alkalmazottját részesíti AI-eszközökkel és –módszerekkel kapcsolatos képzésekben. Ügyfelei számára pedig a Konecta nemcsak fejlett AI-megoldásokat kínál, hanem végponttól végpontig tartó támogatást is nyújt olyan technológiai platformokkal való stratégiai együttműködések révén, mint amilyen többek között a Google Cloud, vagy az Uniphore.
Konecta Digital: az átalakulás mozgatórugója
A Katalyst 2028 terv alapeleme a Konecta Digital, egy külön erre a célra létrehozott üzleti egység felállítása, amely a vállalat AI-alapú és digitális megoldások felé történő haladását fogja elősegíteni. Ez az újonnan megalakuló globális üzleti egység az innovatív szolgáltatások skálázására összpontosít, és magába foglalja a GenAI, a rendszerintegráció, a munkavállalói élmény javítását célzó megoldások és a kiberbiztonság területeit, valamint megbízható tanácsadó partnerként is szolgál. A Konecta Digital nagy hangsúlyt fektet az olyan technológiai platformokkal való partnerségekre, mint a Google Cloud vagy az AWS, és a GenAI-t belső műveleteibe és az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatásaiba integrálva olyan hibrid megoldásokat nyújt, amelyek az emberi szakértelem és az AI által működtetett virtuális ügynökök erősségeit ötvözik. Ez a kombináció nagyobb hatékonyságot, jobb ügyfélélményt és jelentős költségmegtakarítást tesz lehetővé. A tanácsadói szolgáltatások emellett tovább segítik az ügyfeleket abban, hogy optimalizálják működésüket és hatékonyan kihasználják a feltörekvő technológiákban rejlő lehetőségeket. Mivel az előrejelzések szerint a digitális szolgáltatások a következő három évben az üzleti növekedés több mint 50%-ért lesznek felelősek, a Konecta Digital kulcsfontosságú szerepet tölt be a vállalat 2028-ra kitűzött 2,5 milliárd eurós bevételi céljának elérésében és a nagy értékű piacokon való terjeszkedésben. A tanácsadás és az innovatív digitális megoldások ötvözésével a Konecta Digital célja, hogy a Konectát a hibrid ügyfélélmény és a digitális átalakulás globális élvonalába vezesse.
A globális elérés bővítése
Az új terv a Konecta páratlan ügyfélélmény-szakértelmére és a globális ügyfelekkel kialakított, 96%-os szerződésmegújítási aránnyal rendelkező partnerkapcsolataira is támaszkodik. A 26 országban több mint 130 000 alkalmazottal és több mint 90 telephellyel rendelkező Konecta készen áll arra, hogy tovább növelje jelenlétét azokon a meglévő piacokon, ahol már vezető szerepet tölt be, például Spanyolországban, Olaszországban, Kolumbiában, Argentínában és Peruban, miközben olyan nagy potenciállal rendelkező régiókban terjeszkedjen, mint az Egyesült Államok, a Közel-Kelet és Dél-Afrika. A Comdata 2022-ben történt sikeres felvásárlásával, melynek köszönhetően a vállalat megduplázta méretét és lehetőségeit, a Konecta jelenleg több mint 500 ügyfelet szolgál ki olyan iparágakban, mint a telekommunikáció, a pénzügy, a kiskereskedelem és a mobilitás.
Felkészülés a digitális korszakra
A nagyszabású átalakítási terv részeként a Konecta prioritásként kezeli a munkaerő-fejlesztést, hogy alkalmazottai teljes mértékben felkészültek legyenek a vállalat digitális átalakulásának előmozdítására. A terv magában foglalja 4000 alkalmazott személyre szabott modulokkal történő, fejlett AI és GenAI eszközökkel kapcsolatos képzését, amelyek célja a technikai kompetenciák bővítése és a csapatok felkészítése az emberi szakértelmet és az AI által vezérelt támogatást ötvöző hibrid szerepekre. A munkafolyamatok racionalizálása és a hatékonyság javítása érdekében belső AI-megoldásokat, például virtuális asszisztenseket és AI-mentorokat is alkalmazni fognak. A továbbképzésekre helyezett hangsúly jól tükrözi a Konecta elkötelezettségét a technológiai ismeretekkel rendelkező munkaerő támogatása iránt. Mindezzel összhangban a vállalat célja, hogy a munkatársakban rejlő tehetségekre támaszkodva első osztályú ügyfélélmény-megoldásokat nyújtson és 2028-ig jelentős növekedést érjen el.
Tervek 2028-ra és azon túlra
2028-ra a Konecta 2,5 milliárd eurós forgalmat kíván elérni, amelynek 30-40%-át a GenAI-alapú digitális transzformációs szolgáltatások adják, amit a részvényesek által támogatott 3 éves, 75 millió eurós beruházási terv tesz lehetővé. Ez a nagyratörő terv az árrés jelentős növelését célozza meg, és tovább erősíti a Konecta azon törekvését, hogy ne csak Európában, hanem az Egyesült Államok piacán is vezető ügyfélélmény-szolgáltatóvá váljon. A Katalyst 2028 révén a Konecta egy olyan előremutató, AI-alapú megközelítéssel alakítja az ügyfélélmény jövőjét, amely a kliensek, a munkavállalók és valamennyi érdekelt fél számára egyaránt előnyös.
„Ahogy belépünk ebbe az átalakulásokkal teli korszakba, a Konecta újradefiniálja azt, hogy mi is lehetséges az ügyfélélmény terén” – mondta Nourdine Bihmane, a Konecta vezérigazgatója. „A fejlett GenAI-eszközök és az emberi leleményesség integrálásával olyan holisztikus ökoszisztémát hozunk létre, amely zökkenőmentes, személyre szabott és hatásos interakciókat biztosít. A Katalyst 2028 segít minket abban, hogy az ügyfélélmény fejlesztésére törekvő szervezetek számára ideális partnerként jelenjünk meg.”
A Konecta Magyarországon
Magyarországon első kirendeltségét 2021-ben nyitotta meg Budapesten a Konecta. Azóta közel 200 fős, professzionálisan képzett csapatuk nyújt kiemelkedő szolgáltatásokat a magyar piacon. Tevékenységük a leadgenerálásra, az értékesítésre, a vevőszolgálatra és az igényfelmérésre terjed ki. Partnereik között a pénzügyi, logisztikai, kereskedelmi és dohányipari szektor vezető vállalatai is megtalálhatók. A legújabb AI fejlesztések és innovációk hamarosan a hazai ügyfelek számára is elérhetőek lesznek.
Kapcsolódó cikkek
- CES 2025 – A Bosch termékei a hétköznapok minden területén jelen vannak
- Új ügyvezető az iCentre élén
- Új logisztikai vezető a Schneider Electric gyöngyösi gyárában
- AI-láz a magyar kisvállalatoknál: marketing eszköz toplista
- Schneider Electric: fel kell gyorsítani a már meglévő MI-technológiák alkalmazását
- Nagy iramot diktál a sportipar a régióban
- 9 év után új elnök az IAB Hungary élén
- Lénárt Viktor AI-támogatott HR-megoldásokat fejlesztő céget indít
- Végleges az OXO Technologies Holding és a 3TS Capital Partners egyesülése
- A Bosch célja 2030-ig: több mint 10 milliárd intelligens érzékelő
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Adatok, adatbázisok a háborús bűnökről
A háborús bűncselekmények bizonyítékainak megőrzése és kezelése kulcsfontosságú az igazságszolgáltatás számára, különösen az olyan konfliktusok esetében, mint az Ukrajnában zajló háború. Az Eurojust, az Európai Unió igazságügyi együttműködési ügynöksége, jelentős lépéseket tett ezen bizonyítékok összegyűjtése és megőrzése érdekében, ugyanakkor szükség lenne a közösségi platformok törölt adataira is.
Új raktárnyitásával a Prologis átlépte az 5 millió m²-t a közép-európai piacon
A Prologis, a logisztikai ingatlanok globális piacvezetője, közép-európai portfóliójában meghaladta az 5 millió m²-nyi modern raktárterületet. A lengyelországi Prologis Park Ruda Śląskában található új, 37 000 m²-es raktár megnyitásával a vállalat sikeresen átlépte ezt a határt a régiós portfóliójában.
Pécsett folytatódott a HR Fest: A régió munkaerőpiaci kihívásai és lehetőségei
Március 20-án Pécsett folytatódott a HR Fest, az ország egyik legnépszerűbb HR rendezvénysorozata, amely ezúttal a dél-dunántúli régió munkaerőpiaci kihívásaira összpontosított. Az egész napos eseményen neves szakértők osztották meg tudásukat, miközben a helyi gazdasági szereplők a fiatal munkaerő megtartása és a beruházások ösztönzése érdekében folytattak eszmecserét. A rendezvényen szó esett a British American Tobacco pécsi beruházásáról, valamint a helyi kis- és középvállalkozások növekedési lehetőségeiről is.
Humanoid robotok, Nobel-díj és MI-orvosok: Mi vár ránk a következő évtizedekben?
Ha valakinek rendelkezésére áll 12–14 millió forint, januártól Magyarországon is megvásárolhat egy humanoid robotot. De mit gondolnak a magyarok a technológiai újítások, különösen a mesterséges intelligencia (MI) kapcsán? Elképzelhető-e, hogy a jövőben egy robot nyeri az aranyérmet valamelyik olimpiai sportágban? Vagy akár egy MI nyeri el a Nobel-díjat? Hajlandóak lennének-e MI-orvossal vagy MI-ügyvéddel konzultálni? A legfrissebb nemzetközi kutatás eredményeit most megosztjuk.