Rekordárbevételt ért el az LG 2024-ben
A rekordszintű forgalomhoz hozzájárult, hogy mind a háztartásigép-, mind pedig a járműalkatrész-üzletág bevételei immár kilencedik éve folyamatosan emelkedtek, de a megelőző évhez képest bővültek a szórakoztató elektronikai (LG Home Entertainment Company) és az üzleti megoldásokért felelős részleg (Business Solutions Company) eladásai is.
Az üzemi eredmény mindemellett éves összevetésben kismértékben csökkent, alapvetően olyan külső tényezők miatt, mint a háztartási gépek iránti globális kereslet késlekedő fellendülése, vagy a logisztikai költségek második felében bekövetkezett emelkedése. E kihívások ellenére a vállalat megőrizte profitstruktúrájának stabilitását, mégpedig az üzleti portfólió átstrukturálásából eredő minőségi növekedésnek, valamint a bővülő forgalomnak köszönhetően.
Kapcsolódó cikkek
- A nemünk, az életkorunk és a viselkedésünk alapján optimalizálhatja a reklámokat az LG digitáliskijelző-szoftvere
- Az LG vezérigazgatója bemutatta a vállalat 2025-ös versenyképességi és növekedési stratégiáját
- AI-területen kötött stratégiai megállapodást az LG és a Microsoft
- AI-alapú, egyénre szabható funkciókkal érkeznek az LG 2025-ös OLED evo tévéi
- Járművekbe integrálható vezérlőplatformot mutat be az LG a 2025-ös CES-en
- Az LG immár a 13. egymást követő évben került be a Dow Jones Fenntarthatósági Világindexbe
- Növénytermesztés kicsit másképp
- MI segíti az ételkészítést és a főzési folyamat videós megörökítését az LG új háztartási gépeiben
- Multifunkciós, három az egyben projektort mutat be az LG
- Az LG bemutatja a világ első hajlítható 5K2K gamer monitorát
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új szenior sales igazgatóval erősíti USA-beli működését a Bluebird
2025 januárjától John McGinty csatlakozik a BlueBird International vállalathoz az USA szenior sales igazgatójaként. A kinevezés jelentős mérföldkő a Bluebird nemzetközi növekedési stratégiájában, amelyet Réfi Balázs, a vállalat alapítója és korábbi vezérigazgatója vezet.
Új szintre lépett a régiós e-kereskedelem
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalmát több mint 24 százalékkal növelte 2024-ben 2023-hoz képest, míg külföldi piacokkal együtt a növekedés elérte a 39,3%-ot. A pepita.hu oldalon átlagosan 72 másodpercenként érkezett egy sikeres rendelés tavaly. Az online kifizetett vásárlások száma 47%-kal nőtt. Az 1 millió aktív felhasználót meghaladó közösségükre alapozva további növekedést prognosztizálnak mind hazai, mind nemzetközi szinten.