K&H gyorshívás: havi 24 ezer hívást indítanak az ügyfelek a bank appján keresztül, már több mint 7 éve
A K&H ügyfelei havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek a bank mobilalkalmazásán keresztül. A pénzintézet ügyfelei 2018 szeptembere óta élhetnek ezzel a biztonságos ügyintézési lehetőséggel, amelynek során az ügyfélszolgálattal való beszélgetéshez semmilyen azonosító sem szükséges.
A K&H ügyfelei kényelmét és biztonságát szolgáló lehetőség, több mint hét éve elérhető, és a bank adatai azt mutatják elég népszerű is az ügyintézést leegyszerűsítő és meggyorsító lehetőség: átlagosan havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek, ami évente közel 300 ezer hívás az alkalmazáson belül a telefonos ügyfélszolgálat, a Telecenter felé.
A mobilbanki bejelentkezés után, az appon belül indított kapcsolatfelvétel során a hívás rögtön beazonosítva érkezik, további ügyfélazonosításra vagy azonosítóra már nincs szükség, ami az ügyintézés idejét lerövidíti, a procedúrát leegyszerűsíti, így szolgálva a pénzintézet klienseinek kényelmét.
A mobilbankban a funkció a Kapcsolat és az Időpontfoglaló menüpont alatt található, K&H gyorshívás néven.
A bank kiemelt figyelmet fordít az ügyfelek biztonságára, ezért folyamatosan fejleszti mobilbanki szolgáltatásait. Ez a szolgáltatás is abban segít, hogy az ügyfelek, bármilyen kérdésük is van a bankhoz, innen egyszerűen indíthassák a hívást. Így olyan esetben is, amikor a „bank nevében” megkeresi őket valaki, de ők meg akarnak bizonyosodni, hogy nem csalókkal állnak szemben, s inkább maguk hívják vissza a bankot egy biztonságos vonalról. A bank minden esetben ezt javasolja.
Kapcsolódó cikkek
- Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
- Magyar siker a látássegítő eszközöket fejlesztők nemzetközi versenyén
- Ingyenes túravezetőt ad a magyar startup
- Ősszel is bőven van mit tenni (és enni) – Hasznos appok az új évszakhoz
- Az Uwaizy forradalmi, AI-alapú nyelvtanulási alkalmazást indít el
- Bepörög az őszi szüretszezon – Okostelefonnal még a borozás is jobb
- K&H: már mobilbankon keresztül is lehet parkolni
- A továbbfejlesztett Samsung Food új, színvonalasabb élményeket kínál az IFA 2024 kiállításon
- Sziget Fesztivál: Tatabánya méretű hálózati kapacitással készül a Yettel a zökkenőmentes mobilozásra
- A Wizz Air applikáció gördülékeny foglalási- és utazáskezelési funkciókat kínál a Huawei készülékek felhasználóinak