Középárfolyamon vásárolhatnak a K&H ügyfelei külföldön

forrás: Prím Online, 2025. február 12. 10:18

A K&H február 10-én egy új, kedvező visszapénz kupont vezetett be, amely jelentősen megkönnyíti az ügyfelek külföldi költéseit. Az ajánlat lényege, hogy az aktivált kuponnal az ügyfelek havi 500 000 forintig középárfolyamon fizethetnek – bár a tranzakció a normál áron történik, a bank visszatéríti a különbözetet.

Külföldi utazásaik során biztosan sokan kerültek már olyan helyzetbe, hogy állandóan azt kellett nézniük, milyen árfolyamon váltja bankjuk a rendelkezésükre álló forintösszeget: vajon a rendelkezésre álló forintunk hány eurót, fontot, kunát ér majd a jegybanki középárfolyamtól eltérő átváltás után? Vajon jobban járunk-e egy kiegészítő kártyával, ahol jobban váltják a forintot?

 

A megoldás: vásárolj középárfolyamon!

 

A bankok ezért egyre nagyobb figyelmet fordítanak arra, hogy ügyfeleiknek versenyképes megoldásokat kínáljanak a külföldi fizetések terén. A K&H új visszapénz kuponja egyedülállóan jó ajánlat, kedvezőbb a fix marzsú ajánlatoknál. A középárfolyamos visszatérítés révén a K&H ügyfelei még kedvezőbb feltételek mellett vásárolhatnak és vehetnek igénybe külföldi szolgáltatásokat.

 

Freepik

 

A K&H Banknál most induló visszapénz kupon ezért különösen vonzó lehet az utazások iránt érdeklődők számára, hiszen a devizaváltás során így jelentős megtakarítás érhető el. A K&H banknál jelenleg 400 000 olyan ügyfél van, akik külföldi utazásaik során rendszeresen használnak bankkártyát, így ez a szolgáltatás számukra kifejezetten előnyös lehet.

 

A visszapénz program eredményei

 

A bank visszapénz programja már eddig is hatalmas sikert aratott, ezt bizonyítja a 2023. októbere óta összesen kifizetett több mint 84 millió forintos visszatérítés. A kereskedelmi együttműködések egyik sikeres példája volt tavaly egy kiskereskedelmi üzletlánc és a K&H közötti promóciós megállapodás, melynek során az ügyfelek bizonyos vásárlási feltételek teljesítése esetén pénzvisszatérítésben részesültek. A kampány leghatékonyabb eleme a mintegy 49 millió forintos visszatérítést eredményező ajánlat volt, amely ösztönözte a vásárlói aktivitást és a kártyahasználatot.

 

English Summary

K&H Bank introduced a new cashback coupon on February 10, aimed at making foreign spending easier for customers. With the activated coupon, customers can make payments up to HUF 500,000 at the middle exchange rate. While transactions are made at the regular rate, the bank refunds the difference. This offer is particularly attractive for travelers, as it helps save on currency conversion fees. Since its launch in October 2023, the cashback program has been very successful, with over HUF 84 million refunded, encouraging card use and customer engagement.

 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kreatív zsenik Győrből: Különdíj és közönségdíj az ArtHungry versenyen

A győri Széchenyi István Egyetem Művészeti Karának két tervezőgrafikus hallgatója kiemelkedő eredményt ért el az ArtHungry grafikai és designversenyen. Ratkovic Ljubica a „gi x er” nevű organikus betűtípusával különdíjat nyert, míg Ozvald Mária Trilogie d'Or című ékszerkollekciójával elnyerte a közönségdíjat.

2025. március 22. 17:02

Hozd ki a legtöbbet a tavaszból: Hasznos telefonos tanácsok

A tavasz a megújulás időszaka: hosszabb nappalok, friss energia és több lehetőség a szabadban való időtöltésre. Ahhoz, hogy telefonod lépést tartson veled, érdemes követned a HONOR hasznos tanácsait!

2025. március 22. 15:17

Médiafogyasztási trendek Magyarországon

Összességében alacsony a bizalom különböző médiaplatformok iránt, de Magyarországon továbbra is a televízió élvezi a legjobb megítélést. Ezzel szemben a legkevésbé hitelesnek a nyomtatott sajtót tartják. Ezt a következtetést a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság legfrissebb, a hazai médiatudatosságról és a médiába vetett bizalomról készített kutatásából nyerhetjük. A bizalom a legmagasabb a 18–29 évesek körében, míg az idősebb korosztályok egyre kritikusabban szemlélik a különböző médiumokat.

2025. március 22. 13:30

Az AI új világa: Influenszerek és a reklámipar forradalma

A mesterséges intelligencia robbanásszerűen tört be az élet minden területére, így a reklámiparba is, és mostanra már az influenszerek világát is átalakítja. Az AI alkalmazásával a kis- és középvállalkozások számára is lehetőség nyílik arra, hogy költséghatékony módon, élethű, meggyőző karaktereken keresztül juttassák el üzeneteiket a célcsoportjukhoz. Ez pedig komoly kihívást jelenthet a kisebb követőtáborral rendelkező véleményvezérek számára.

2025. március 22. 11:43

Új HR vezetőt kapott a Schneider Electric dunavecsei okosgyára

Kecskés Krisztinát a Schneider Electric dunavecsei okosgyára, a Duna Smart Power Systems (DSPS) HR vezetőjévé nevezték ki. Feladatai közé tartozik, hogy a folyamatosan fejlődő üzem számára megfelelő szakembereket találjon, támogassa a szervezet fejlődését, és javítson a HR folyamatok hatékonyságán. Emellett stratégiai célja, hogy elősegítse a Schneider Electric azon törekvését, hogy vonzó karrierlehetőségeket kínáljon a fiatal tehetségeknek, és biztosítson számukra szakmai fejlődési lehetőségeket a DSPS-nél vagy akár a vállalatcsoport más területein, legyen szó szakmai előrehaladásról vagy a legmodernebb technikai megoldásokkal rendelkező munkakörnyezetről.

2025. március 22. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra sem tudjuk, hogy kik ölették meg Kennedyt

2025. március 21. 16:38

iPhone 17 Air: A legvékonyabb iPhone a láthatáron

2025. március 18. 13:29

„Az Ön eszköze veszélyben van, össze fog omlani” – 8 tipp a félelemkeltő csalások elleni védelemhez

2025. március 13. 09:55

Történelmi magyar siker a Holdon

2025. március 11. 16:01