Rekordszámú nevezés és kreatív megoldások az „Az Év Honlapja 2024” versenyén
A 2024-es „Az Év Honlapja” pályázatot rekord számú nevezés, innováció, technológiai újítások és kreativitás jellemezték. Az esemény immár 23. alkalommal emelte ki a digitális marketing legjobbjait. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre összesen 329 pályázat érkezett, melyek közül a szakmai zsűri 90-et díjazott 30 kategóriában. Az „Az Év Honlapja Abszolút Díjat” idén a „Sound of Mátra” projekt nyerte el, míg az Internet Kultúra Fővárosa díjat ismét Debrecen Megyei Jogú város kapta.
A díjátadót 2025. március 5-én rendezték meg az ETELE Cinema-ban, a Magyar Marketing Szövetség által szervezett Digital Marketing Forum konferenciájának keretében.
A rendezvényen a digitális szektor szereplői, fejlesztők, marketingesek, cégek vezetői és kreatív szakemberek ünnepelték a legkiemelkedőbb teljesítményeket. Az esemény során Varga István László, a pályázat alapítója, valamint Bonyhádi Gábor, a zsűri elnöke hirdették ki a nyerteseket.
„A 23 év alatt számos előremutató fejlesztést, nagyvállalati és KKV-sikert láthattunk, amelyek meghatározóak voltak a hazai digitális ökoszisztéma fejlődésében. Az elmúlt években ismét átéltük a digitális robbanást, és mindenki hatalmas lépéseket tett a digitális transzformáció irányába. Az új kihívások, mint a mesterséges intelligencia megjelenése, új lehetőségeket is kínálnak, hogy bemutassuk, mire vagyunk képesek” – mondta Varga István László, a pályázat alapítója.
Idén a legtöbb nevezés az E-kereskedelem (34), Szolgáltatás (33), B2B weboldalak (24), Márkasite (21) és Az Év Applikációja (17) kategóriákban érkezett.
A Közönségdíjat több mint 9000 szavazattal a ShenMen piercing és Migrén piercing projekt nyerte. Ez az alternatív módszer nemcsak esztétikai célt szolgál, hanem segít a testi-lelki egyensúly megteremtésében is.
A díjátadón többek között a Kite Zrt. Precíziós Gazdálkodási Rendszere, a Mesemanó applikáció, a Debreceni Orvosesztétikai és Nőgyógyászati Lézer Központ, a VirtualJog, az Everguest Intelligence szoftver és a BioTechUSA weboldala is díjazásban részesült. A Plazma Center, a Sous Vide Hungary, a Mateking, a Városliget weboldala, a Beachegg mobil széf, a Monteen Lopásbiztos Pénztárcák, a DH.hu, a Mastiff Cargo Bike, a Magyar Színház Honlapja, az Agroinform applikáció, a Valmar weboldala, a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány és az SNI Suli, valamint a BKK.hu, a Marina City és a Pajti weboldala is kiemelésre került.
A verseny fődíját, az „Az Év Honlapja Abszolút Díjat” idén a „Sound of Mátra” projekt kapta. A Mediator csapata által megálmodott projekt egy egyedülálló digitális élményt kínál, amely a természet és a zene harmóniáját interaktív módon ötvözi. A zsűri külön kiemelte, hogy a weboldal remek példa arra, hogyan lehet egy rendezvényt élményszerűvé és emlékezetessé tenni.
A 2025-ös évben új kategóriával bővül a verseny: a Nemzetgazdasági Minisztérium által indított Demján Sándor Program célja, hogy segítse a hazai KKV-k digitalizációs lemaradásának csökkentését. Az „Az Év Leginspirálóbb Programja” elismerést a szakmai zsűri a programnak ítélte. Az oklevelet Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke adta át Szolnoki Szabolcsnak, a Gazdaságfejlesztési Minisztérium technológiáért felelős helyettes államtitkárának.
A Magyar Marketing Szövetség és az „Az Év Honlapja” pályázat üdvözli ezt a szakmai kezdeményezést, és várja a 2025-ös pályázatokat, hogy továbbra is elismerhessük a legjobb honlapokat.
Gratulálunk a Díjazottaknak!
A díjazottak listája az alábbi linken érhető el: https://www.azevhonlapja.hu/dijazottak/dijat-nyert-weboldalak-2024
English Summary
The 2024 "Website of the Year" competition, organized by the Hungarian Marketing Association, saw a record number of entries, showcasing innovation, technological achievements, and creativity. The "Sound of Mátra" project won the prestigious "Website of the Year Absolute Award," while Debrecen was again awarded the title of "Internet Culture Capital." The awards ceremony took place on March 5, 2025, at ETELE Cinema, celebrating the digital sector's best achievements. A new category, introduced in 2025, aims to support the digitalization of Hungarian SMEs.
Kapcsolódó cikkek
- Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
- December 15. éjfélig lehet nevezni Az Év Honlapja pályázatra!
- Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
- Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
- Idén is keresik a legjobb honlapokat
- Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!
- Lezárult ’Az Év Honlapja’ pályázat
- 2 napod maradt nevezni ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
- December 15. éjfélig lehet nevezni Az Év Honlapja pályázatra!
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Energiatakarékos adatkezelésért kapott különdíjat egy fiatal informatikus
Horváth Dávid, az ELTE Informatikai Kar hallgatója nyerte a Magyar Innovációs Szövetség különdíját az idén első alkalommal meghirdetett innOtdk pályázaton.
Diákok, akik jobbá tehetik a világot: itt a Megoldások a holnapért 6. évada
A jövő alakítói ismét színre lépnek: a Samsung és az EdisonKids közös, nemzetközi lehetőségeket kínáló, összesen 6 millió forintos díjazású programja újra várja a jelentkezőket. A Megoldások a holnapért kihívás idén már hatodik alkalommal hívja kreatív gondolkodásra a 7–12. osztályos diákokat és tanáraikat. A cél változatlan: a fiatalok saját ötleteikkel, közösségi szemléletükkel és technológiai kreativitásukkal mutassák meg, hogyan képzelik el a jövőt – ezúttal az egészség, a fenntarthatóság és a sport témakörében.
Csak néhány nap maradt! Nevezz az Év Honlapja 2025-re!
Ha eddig még nem neveztél, itt az utolsó lehetőség, hogy belépj Magyarország digitális elitjébe! Az Év Honlapja 2025 pályázat nevezési határideje október 30-án éjfélkor lejár – utána már csak kívülről figyelheted, kik emelkednek ki az online térben.
A jövő dizájnerei Romániában: Elindult a HONOR Talents program
A mesterséges intelligenciát alkalmazó okoseszközök élvonalába tartozó HONOR Romániában indítja útjára a rangos HONOR Talents nemzetközi dizájnpályázat kísérleti programját a régióban. Ez a kezdeményezés a kelet-közép-európai és skandináv terjeszkedés első lépése, amely során a vállalat fiatal művészeket és tervezőket hív a művészet, a technológia és az innováció metszéspontjának felfedezésére.
Ismét keresik Magyarország legjobb városmarketing megoldásait
A Magyar Marketing Szövetség – a Városmarketing Intézet koordinálásával – 2025-ben immár tizenegyedik alkalommal hirdeti meg a „Városmarketing Gyémánt Díj” (City Diamond Award) pályázatot. A versenyt, amely a kiemelkedő városmarketing-gyakorlatokat ismeri el, a Szövetség a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézetével közösen alapította.

