Digitális kényelem: Így könnyíti meg az életed Kate, a K&H pénzügyi asszisztense
Ma már nem szükséges felállni a fotelből egy vásárlás során, hogy elérjük a táskánkat és elővegyük a bankkártyánkat: Kate, a K&H digitális pénzügyi asszisztense könnyedén megadja a kártyaadatokat, beleértve a háromjegyű CVC-kódot is, mindezt teljes biztonságban.
Bizonyára mindenkinek eszébe jutott már olyan online vásárlás, ahol meg kell adni a bankkártyánk adatokat: a kártyaszámot, a lejárati dátumot és a gyakran elfelejtett háromjegyű biztonsági kódot, a CVC-t. Ilyenkor nem ritkán kell felállnunk a fotelból, megkeresni a kártyát, és bepötyögni a szükséges információkat, ha nem készítettük elő a kártyát előre. Ráadásul sokszor nem is ideális környezetben történik mindez, hanem rohanás közben.
A K&H digitális pénzügyi asszisztense, Kate, azonban megoldást kínál a fent említett problémára: kérésre most már a kártyaszámot, lejárati dátumot és a háromjegyű CVC-kódot is megadja, így jelentősen megkönnyíti és gyorsítja az online vásárlásokat.
Kate okosabb, mint a mobilbank Kate olyan tudással bír, amelyről a mobilbanki felhasználók talán nem is gondolnák, mivel ezek a funkciók nem elérhetők a mobilbank alkalmazásban. Ha még kényelmesebben szeretnénk használni, a K&H mobilbank applikációját widgetként is elhelyezhetjük a telefonunk kezdőképernyőjén, így Kate közvetlenül, egyetlen kattintással elérhetővé válik, tovább gyorsítva és egyszerűsítve a bankolást.
„A bankunk innovációs céljai mindig a felhasználói élmény javítását célozzák: arra törekszünk, hogy ügyfeleink a pénzügyeiket gyorsan, kényelmesen és biztonságosan intézhessék. Kate új funkciója is ezt a célt szolgálja. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a legjobb bankolási élményt nyújtsuk ügyfeleinknek, nap mint nap bizonyítva, hogy nem véletlenül nyerünk országos és nemzetközi díjakat a felhasználói élmény fejlesztéséért” – nyilatkozta Németh Balázs, a K&H Bank innovációs vezetője.
English Summary
Kate, the K&H digital financial assistant, now makes online shopping easier by securely providing your credit card number, expiration date, and CVC code upon request. This feature simplifies the checkout process without needing to search for your card. Additionally, Kate is available directly via the K&H mobile app widget, offering a fast and convenient banking experience.
Kapcsolódó cikkek
- K&H STEM 2024: Új lehetőségek a jövő informatikusainak
- Hangalapú bankolás – ahol az IT és a nyelvtudomány találkozik
- Középárfolyamon vásárolhatnak a K&H ügyfelei külföldön
- Hogyan vált a mesterséges intelligencia és egy magyar bankszámla egy csalás főszereplőjévé?
- 700 ezer felhasználó, havi 2 millió utalás a K&H mobilbankjában
- Ezek 2025 legnagyobb technológiai kihívásai a bankoknál
- K&H: tippek a bankkártyás csalások elkerülésére
- Havi 25-30 millió tranzakciót kezel biztonságban a K&H
- Gyors, egyszerű, hatékony innovációiért díjat kapott a K&H
- K&H: állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A 7 éves Bitget új vezetővel és globális ambíciókkal ünnepel
A Bitget, a világ legnagyobb Universal Exchange-e (UEX) tovább erősíti globális márkastratégiáját és felhasználói fókuszát azzal, hogy Ignacio Aguirre Francót nevezte ki új marketingigazgatójának (CMO).
Az újgenerációs adatközpontok igényeire optimalizálva fejleszt a Schneider Electric
A Schneider Electric az NVIDIA-val együttműködve egy új, átfogó megoldást fejleszt a megawattos teljesítményű rackek kiszolgálására. Az eszköz támogatja a 800 V DC rendszerre való átállást, miközben áramátalakítást, megnövelt biztonságot és energiatárolási funkciót is kínál.

