Gyémánt Díjat ért a pályaorientációs és tehetséggondozó program
Az ELTE Informatikai Kar STEMStation@ELTE STEMpont programja Gyémánt Díjat nyert a Magyar Marketing Szövetség 2024-es pályázatán, a társadalmi célú kampány kategóriában.
A Marketing Gyémánt Díj a kiválóságot képviselő elismerés, melyet a szakma elismert szereplőiből álló zsűri ítél oda. Ez a díj azoknak a kampányoknak jár, amelyek kisebb költségvetésből, de hatékony megoldásokkal valósulnak meg.
A STEMStation@ELTE STEMPont projekt célja egy széleskörű, országos hatókörű, komplex informatikai pályaorientációs és tehetséggondozó program létrehozása volt, amelyet a 7-12. évfolyamon tanuló diákok számára valósítottak meg, alap- és középfokú oktatásban, illetve szakképzésben. A projekt legfőbb célja a műszaki és informatikai területeken továbbtanuló hallgatók számának növelése volt, különös figyelmet fordítva a lányokra és a hátrányos helyzetű diákokra.
A projekt programjaival az Informatikai Kar több mint 43 ezer diákot ért el, országos szinten és a határon túli területeken egyaránt, összesen 173 településen. Az elnyert összegből a különböző alprojektek keretében szakköröket, diákolimpiai felkészítőket, pályaorientációs foglalkozásokat, versenyeket, nyári táborokat és workshopokat szerveztek, új tananyagok kidolgozásával. Kiemelkedő sikerrel zárult az e-HÓD verseny, amely idén új programmal bővült, és rekord számú diák és iskola vett részt benne – összesen 41 595 diák és 301 iskola, határon innen és túl.
Az elismerést Molnár Szilvia marketingmenedzser vette át az Informatikai Kar képviseletében, a Digital Marketing Forum rendezvényén tartott ünnepélyes díjátadó keretében.
English Summary
The STEMStation@ELTE STEMpont program from the ELTE Faculty of Informatics won a Diamond Award in the Social Purpose Campaign category at the Hungarian Marketing Association's 2024 competition. The award recognizes excellence in campaigns with small budgets but effective solutions. The project aimed to implement a nationwide, comprehensive IT career orientation and talent development program for students in grades 7-12. It successfully reached over 43,000 students across 173 locations, both in Hungary and abroad, offering workshops, competitions, and summer camps. The e-HÓD competition saw record participation, with 41,595 students from 301 schools. The award was presented to Szilvia Molnár, Marketing Manager of the Faculty.
Kapcsolódó cikkek
- Rekordszámú nevezés és kreatív megoldások az „Az Év Honlapja 2024” versenyén
- Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
- Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
- Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
- December 15. éjfélig lehet nevezni Az Év Honlapja pályázatra!
- Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
- Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
- Idén is keresik a legjobb honlapokat
- Már tizedik éve lehet pályázni a Városmarketing Díjra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mesterséges intelligencia segíti a jövőben a statisztikai hivatal munkáját
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) és a Mesterséges Intelligencia Nemzeti Laboratórium (MILAB) együttműködési megállapodást kötött, amelynek célja, hogy a mesterséges intelligencia (MI) minél nagyobb szerepet kapjon a statisztikai adatok előállításában. A közös munka fő irányai az adatok gyorsabb feldolgozása és a hatékonyság növelése.
Digitális nomádoknak és gamereknek: Bemutatkozik a Thermaltake toronyháza
A prémium PC-hardvermegoldásairól ismert Thermaltake leleplezte legújabb fejlesztését, a TR100 hordozható PC-toronyházat. Az elegáns fekete, Snow White, Matcha Green és Hydrangea Blue színekben elérhető új SFF (small form factor) ház új szintre emeli a hordozható játék- és munkaélményt, kompakt mérete ellenére is nagy teljesítményt és sokoldalúságot kínálva gamereknek és kreatív szakembereknek egyaránt.
Több mint hajózás: élmények tengere a Star of the Seas fedélzetén
2025 augusztusában debütál a Royal Caribbean új óceánjárója, a Star of the Seas. A hajó a floridai Port Canaveral kikötőjéből indul heti rendszerességgel karibi körutakra – közölte a magyarországi képviselet, a Tengerjáró Kft.
Újabb rekord a Continentalnál – legyártották a 200 milliomodik radart
A Continental legyártotta kétszázmilliomodik radar szenzorát, ezzel újabb fontos állomáshoz érkezett az autóipari biztonsági technológiák területén. Ez a lenyűgöző szám nemcsak a vállalat technológiai fölényét bizonyítja – több mint 20%-os globális piaci részesedéssel rendelkezik –, hanem rávilágít a mobilitás egyik legmeghatározóbb irányára is: a vezetéstámogató rendszerek (ADAS) és az önvezetés felé tartó fejlődés dinamikájára.