Kibontó 2.0: Podcastok, vodcastok és a jövő kommunikációja a Yettelnél
A Kibontó új arculattal tér vissza: a Yettel népszerű videósorozata mostantól podcast formátumban is elérhető. A március 26-án induló első epizód már a mobilszolgáltató saját stúdiójában készült. A nézők és hallgatók betekintést nyerhetnek a technológiai trendekbe, üzleti megoldásokba, és megismerhetik a fejlesztések kulisszatitkait is.
Négy év után megújult tartalommal és formátummal folytatódik a Kibontó. Az új koncepció nemcsak a technológiai fejlődést helyezi előtérbe, hanem azt is bemutatja, hogyan járul hozzá egy vállalat a digitális térben értékteremtőként az emberek életéhez.
Ma a tartalomgyártás aranykorát éljük: az értékes történetek megosztása már nem csupán a médiavállalatok vagy influenszerek privilégiuma. Egyre több márka és vállalat használja ki a saját készítésű tartalmak – például videósorozatok és podcastok – előnyeit, hogy elérje célcsoportját.
„A márkakommunikáció már nem csak egyirányú reklámokról szól, hanem arról, hogyan tudunk aktív párbeszédet folytatni közösségünkkel. Büszkék vagyunk arra, hogy új stúdiónkban lehetőségünk lesz minőségi podcastokat, vodcastokat és belső kommunikációs tartalmakat készíteni” – mondta Kovács András Péter, a Yettel márka- és marketingkommunikációs igazgatója.
Inspiráló alkotóműhely: technológia és történetmesélés találkozása
A Yettel irodaházában található stúdió egyszerre kreatív és innovatív tér. Az alkotóműhelyben a legmodernebb technológiai megoldásokat alkalmazzák, hogy vizuálisan is vonzó és tartalmilag is releváns anyagok készülhessenek. A stúdió a Kibontó mellett más tartalomgyártási projektek számára is rendelkezésre áll.
A sorozat házigazdái, Lenzsér Olivér, ismert YouTuber és riporter, valamint Szénási Tamás, a Yettel munkatársa és korábbi Kibontó házigazda, izgalmas beszélgetésekkel várják a közönséget. Az első epizód a Full szolgáltatáscsomagra fókuszál, míg a második rész a Yepp előfizetési modell fejlesztési hátterét mutatja be Tar Balázs Digital Solution Manager közreműködésével.
Az új Kibontó debütáló epizódját március 26-án 16 órakor mutatják be a Yettel YouTube-csatornáján. A kulisszák mögé betekintést nyújtó werkfilm is elérhető lesz, amely a megújult sorozat tartalmi és vizuális világáról ad ízelítőt.
English Summary
The Kibontó series by Yettel returns with a fresh concept, now available in podcast format alongside its video series. The revamped show explores technology trends, business solutions, and behind-the-scenes insights, highlighting how companies can create value in the digital space. Produced in Yettel's newly built studio, the episodes feature engaging hosts and cover innovative services like the Full package and Yepp subscription. The first episode debuts on March 26 at 4 PM on Yettel's YouTube channel.
Kapcsolódó cikkek
- Mesterséges intelligencia az iparágak szolgálatában
- A Wolt és a Yettel együttműködése: Mobiltelefonok és tartozékok egy kattintásra
- Kiskorú influencerek a közösségi médiában
- 15 év Budapest szolgálatában: Díjat nyert a We Love Budapest csapata
- A Yettel kínálja a leggyorsabb 4G és 5G mobilnetet itthon
- Kilenc év a kütyük fogságában
- A magyar autóipar kihívásai
- A gamer élet rejtelmei: Hogyan hatnak a videójátékok a gyerekek fejlődésére?
- A jövő tanítási módszerei már itt vannak
- Fiatalok veszélyben: Hogyan hatnak az álhírek a diákokra?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A jövő egészségfigyelése a csuklón és az ujjbegyen: itt a HUAWEI új TruSense fejlesztése
A Huawei egészség- és fitnesztechnológiai ökoszisztémája új mérföldkőhöz érkezett: a vállalat legújabb innovációja, a HUAWEI TruSense System most egy elosztott szuperérzékelő modullal bővül. Ez a fejlesztés a 2024-ben bevezetett rendszer lehetőségeit bővíti, új távlatokat nyitva a tudományosan megalapozott, átfogó egészségmonitorozás terén.
Már LG okostévéken is elérhető az Xbox alkalmazás
Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy a várva várt Xbox alkalmazás mostantól elérhető számos LG okostévén, így a játékosok közvetlenül nagyképernyős készülékeiken streamelhetik kedvenc Xbox játékaikat. A funkció több mint 25 országban* – köztük Magyarországon is – elérhető, és lehetővé teszi, hogy a felhasználók felhőn keresztül hozzáférjenek a legújabb indie címekhez, valamint a népszerű AAA játékokhoz.
Így takarítunk mi – Tisztaság körkép 2025
A magyarok számára az ár-érték arány a legfontosabb szempont takarítóeszköz vásárlásakor – derül ki a Kärcher megbízásából készült Tisztaság körkép 2025 című kutatásból.
Az Ennoconn tovább bérli a Prologis Park Budapest-Sziget raktárát
Az Ennoconn és a Prologis megújították együttműködésüket, amelynek keretében az Ennoconn tovább bérli a Prologis Park Budapest-Sziget területén található, 40 000 négyzetméter alapterületű ipari raktárépületet, amelyből 10 000 négyzetméter gyártási területet foglal el. A megállapodásban az iO Partners ingatlanügynökség is részt vett. Az Ennoconn, amely a globális piacvezető szerepet tölti be az integrált felhőszolgáltatások, ipari IoT és beágyazott technológia területén, a Prologis egyedi bérleti konstrukcióját választotta, amely lehetővé teszi számára a hosszú távú tervezést fix üzemeltetési díjjal és előre kalkulálható költségekkel a bérleti szerződés teljes időtartamára.
Intelligens ipari switchek extrém környezetekhez
A LevelOne új, intelligens, gigabites switch-ekkel erősíti nagy teljesítményű hálózati termékcsaládját, melyet kifejezetten olyan helyszínekre terveztek, ahol kiemelkedő teljesítményre és megbízhatóságra van szükség. A Hilbert sorozatba tartozó ipari switchek már elérhetők PoE (Power over Ethernet) és SFP támogatással, illetve ezek nélkül is – az adott felhasználási környezettől függően 5-től egészen 28 gigabites portszámig.