"A politika ma már összefonódott a technológiával, social média algoritmusok diktálják a minket érő impulzusokat"
A Make Art Great Again galéria bemutatja a "Trump ima-, business és wellness-központ"-ot. Hogy miről is van szó, az kiderül a kiállítás két alkozójával - drMáriással és Weiler Péterrel - készített interjúból.
Nyitvatartás: Hétfőtől szombatig: 12.00-18.00 óra
English Summary:
The Make Art Great Again Gallery in Budapest is launching with "Trump Prayer, Business, and Wellness Center," an exhibition by Hungarian artists drMáriás and Weiler Péter. Running from April 1 to 19, 2025, the showcase explores Donald Trump's multifaceted persona through various artworks. The exhibition reflects on Trump's pervasive media presence and its influence on global culture. This exhibition offers a satirical yet contemplative look at the intersection of politics, technology, and culture, inviting viewers to reflect on the impact of media-driven impulses in shaping public perception and discourse.
Located at 1053 Budapest, Képíró utca 5, the gallery welcomes visitors Monday to Saturday, 12:00 to 18:00, with free admission.
Kapcsolódó cikkek
- Egy könyv, amit a Facebook alapítója szíve szerint betiltana
- Továbbra sem tudjuk, hogy kik ölették meg Kennedyt
- Trump intézkedései, melyek megrengették az infokommunikációs szektort
- Elon Musk és Donald Trump: A technológia és politika összefonódása az amerikai kormányzásban
- Elon Musk e-mailes ultimátuma: káosz és ellenállás a szövetségi hivatalokban
- Grok 3: Elon Musk új AI modellje kihívást jelent a ChatGPT 4.0 és más csúcstechnológiás AI rendszerek számára
- Nvidia: Az AI csillaga veszélyben Trump tajvani vámtervei miatt
- CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja
- 10 kevésbé ismert tény Elon Musk életéről
- Berlinben programozni tanulhatnak a menekültek
7 nap ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egy kézben az ország két legnagyobb természetfotós pályázata
2025-től új fejezet kezdődik Az év természetfotósa pályázat történetében: az ország egyik legnagyobb természetfotós és természetvédelmi szervezete, a Varázslatos Magyarország veszi át a rangos megmérettetés lebonyolítását.
Marketing újragondolva: Miért nem működnek a régi stratégiák?
Egyre több cégvezető teszi fel magának a kérdést: miért nem hozzák már a megszokott eredményeket azok a marketingstratégiák, amelyek korábban jól működtek? Tapasztalataik szerint a kampányok hatékonysága csökken, a vásárlók figyelme megosztott, az üzenetek pedig gyakran elvesznek a digitális zajban, ahelyett, hogy célba érnének.
Stílus és innováció kéz a kézben – Megérkeztek a Huawei 2025-ös újdonságai
A Huawei egy nagyszabású, berlini nemzetközi sajtóesemény keretében mutatta be legfrissebb termékeit és technológiai újításait, a „Fashion Next” tematikához igazodva. A rendezvényen debütált a prémium kategóriás HUAWEI WATCH 5 okosóra-sorozat, valamint a HUAWEI WATCH FIT 4, a nyitott kialakítású HUAWEI FreeBuds 6 vezeték nélküli fülhallgató, és az új, 12,2 hüvelykes HUAWEI MatePad Pro tablet is.
Napelemekkel és repoharakkal újít az Etele Plaza
2024 tavaszától kizárólag megújuló energiát használ az Etele Plaza, ezzel is erősítve elköteleződését a fenntarthatóság iránt. Az átállás részeként a bevásárlóközpont tetejére egy fél focipályányi, közel 3800 négyzetméteren elterülő napelemparkot telepítettek, amely több mint 1900 panelből áll. A 834 kWp teljesítményű rendszer évente közel 797 ezer kilowattórányi áramot termel, ami körülbelül 360 háztartás éves fogyasztásával egyenértékű.
Interaktív üzleti kommunikáció Viberen: két új megoldás érkezett
A Rakuten Viber két új, interaktív megoldással gazdagítja üzleti üzenetküldési eszköztárát: megérkeztek a Carousel és List típusú üzenetek. Ezek az újítások lehetővé teszik a márkák számára, hogy egyszerűbbé és hatékonyabbá tegyék az ügyfélkommunikációt a Viber platformján, miközben javítják a felhasználói élményt és támogatják az automatizált ügyfélkezelést.