Három győztest is avattak az IAB Hungary 2024-es szakdolgozatversenyén
Az IAB Hungary március 28-án hirdette ki a 2024-es Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről pályázat nyerteseit, akik a konzulenseikkel együtt átvehették díjaikat. A versenyt, amelyet az Atmedia, a GroupM és az OMD támogattak, a Duna Towerben, az Omnicom Media Group székházában rendezték meg.
A 26 beérkezett pályaműből nyolc jutott a döntőbe, és közülük három pályázó, valamint konzulenseik pénzjutalomban részesültek. A zsűri döntése alapján idén a mesterszakos kategóriában holtversenyben két győztest is hirdettek.
Mesterszakos győztes:
● Dolgozat címe: Görgetés a bőrápolásért – A TikTok mint edutainment eszköz kvalitatív vizsgálata
● Szerző: Kocsó Barbara (Budapesti Corvinus Egyetem)
● Konzulens: Dr. Markos-Kujbus Éva
Mesterszakos győztes:
● Dolgozat címe: Arculatváltás vizsgálata szemkamerás kutatással egy élelmiszeripari vállalatnál
● Szerző: Boros Henrietta Mónika (Debreceni Egyetem)
● Konzulens: Dr. Fehér András és Dr. Kontor Enikő
Alapszakos győztes:
● Cím: Szóviccektől a márkaépítésig
● Szerző: Krasznai Blanka (Budapesti Corvinus Egyetem)
● Konzulens: Dr. Markos-Kujbus Éva
● A nyertessel készült interjú az IAB blogon itt olvasható.
Minden pályaművet egy EMOK-oktató és egy IAB szakember értékelt, és a shortlist az összpontszámok alapján alakult ki. A dolgozatokat előzetesen anonimizálták, így sem a pályázók neve, sem az intézményük vagy konzulensük neve nem volt ismert a zsűri számára az előzsűrizés során.
A zsűriben az alábbi személyek vettek részt: Erdélyi Eszter (Atmedia), Néz Kata (OMG) és Török Diána (GroupM) a szponzorok képviseletében, Kenessey Adrien projektvezető és Papliczky Pál ügyvezető az IAB Hungary vezetősége részéről, valamint dr. Iványi Tamás (BME), dr. Gáti Mirkó (Budapesti Corvinus Egyetem) és Lékai Erika (PTE).
Ez a verseny már a hatodik alkalommal került megrendezésre, és célja a digitális marketing és média területén készült legjobb szakdolgozatok elismerése volt. A pályázatra bárki jelentkezhetett, aki 2023. augusztus 1. és 2024. július 31. között védte meg szakdolgozatát bármely hazai felsőoktatási intézmény alap- vagy mesterszakos képzésén.
A nyertesek neve mellett az idei döntősök listája és a korábbi győztesekkel készült interjúk is elérhetők a pályázat weboldalán: iab.hu/legjobb-szakdolgozat. A következő hetekben pedig az idei győztesekkel készült interjúkat is olvashatják majd az IAB Hungary honlapján.
English Summary
On March 28, 2024, IAB Hungary announced the winners of the "Best Thesis on Digital Marketing" competition, rewarding both the students and their advisors. The event, supported by Atmedia, GroupM, and OMD, took place at the Duna Tower, Omnicom Media Group’s headquarters. Out of 26 submissions, eight were shortlisted, with two joint winners in the Master's category. The competition celebrates the best theses in digital marketing and media, and this is the sixth edition of the awards.
Kapcsolódó cikkek
- Ennyit költöttünk digitális reklámra tavaly
- Stabil növekedés a média- és kommunikációs piacon
- A jövő technológiai újításai a Neumann János Kárpát-medencei Versenyen
- Tisztújítás az IAB Hungary munkacsoportjaiban és médiaszekciójában
- IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit
- Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
- Átadták az idei Green Pledge védjegyeket
- A 2024-es év legjobb videós hirdetéseit keresi az IAB Hungary
- Már tizedik éve lehet pályázni a Városmarketing Díjra
- 360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A jövő egészségfigyelése a csuklón és az ujjbegyen: itt a HUAWEI új TruSense fejlesztése
A Huawei egészség- és fitnesztechnológiai ökoszisztémája új mérföldkőhöz érkezett: a vállalat legújabb innovációja, a HUAWEI TruSense System most egy elosztott szuperérzékelő modullal bővül. Ez a fejlesztés a 2024-ben bevezetett rendszer lehetőségeit bővíti, új távlatokat nyitva a tudományosan megalapozott, átfogó egészségmonitorozás terén.
Már LG okostévéken is elérhető az Xbox alkalmazás
Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy a várva várt Xbox alkalmazás mostantól elérhető számos LG okostévén, így a játékosok közvetlenül nagyképernyős készülékeiken streamelhetik kedvenc Xbox játékaikat. A funkció több mint 25 országban* – köztük Magyarországon is – elérhető, és lehetővé teszi, hogy a felhasználók felhőn keresztül hozzáférjenek a legújabb indie címekhez, valamint a népszerű AAA játékokhoz.
Így takarítunk mi – Tisztaság körkép 2025
A magyarok számára az ár-érték arány a legfontosabb szempont takarítóeszköz vásárlásakor – derül ki a Kärcher megbízásából készült Tisztaság körkép 2025 című kutatásból.
Az Ennoconn tovább bérli a Prologis Park Budapest-Sziget raktárát
Az Ennoconn és a Prologis megújították együttműködésüket, amelynek keretében az Ennoconn tovább bérli a Prologis Park Budapest-Sziget területén található, 40 000 négyzetméter alapterületű ipari raktárépületet, amelyből 10 000 négyzetméter gyártási területet foglal el. A megállapodásban az iO Partners ingatlanügynökség is részt vett. Az Ennoconn, amely a globális piacvezető szerepet tölti be az integrált felhőszolgáltatások, ipari IoT és beágyazott technológia területén, a Prologis egyedi bérleti konstrukcióját választotta, amely lehetővé teszi számára a hosszú távú tervezést fix üzemeltetési díjjal és előre kalkulálható költségekkel a bérleti szerződés teljes időtartamára.
Intelligens ipari switchek extrém környezetekhez
A LevelOne új, intelligens, gigabites switch-ekkel erősíti nagy teljesítményű hálózati termékcsaládját, melyet kifejezetten olyan helyszínekre terveztek, ahol kiemelkedő teljesítményre és megbízhatóságra van szükség. A Hilbert sorozatba tartozó ipari switchek már elérhetők PoE (Power over Ethernet) és SFP támogatással, illetve ezek nélkül is – az adott felhasználási környezettől függően 5-től egészen 28 gigabites portszámig.