Alíz: Az Allee tavaszi kampányának futurisztikus arca
A mesterséges intelligencia segítségével megalkotott, női karakter, Alíz vezeti be az Allee bevásárlóközpont tavaszi kampányát. Ő kiemelt szerepet kap a programok, termékek és szolgáltatások népszerűsítésében, valamint az Allee számára fontos üzenetek közönséghez való eljuttatásában. Alíz karaktere szoros kapcsolatban áll az Allee innovációval kapcsolatos kampányával, de később akár a központ általános kommunikációjának is része lehet.
A technológiai fejlődés már mindennapi életünk szerves részévé vált, és ma már az AI, a robotok és az emberek együtt formálják a jövőnket. Az Allee tavaszi kampánya, valamint az azt kísérő kiállítás és programok színes technológiai újításokat, innovatív eszközöket és friss ötleteket mutatnak be, amelyek már most hatással vannak a jövőre. Az Allee mindennapi működésében kulcsszerepet kapnak az innovációk, a digitális megoldások és a jövőbe mutató kezdeményezések. Ezt a szemléletet képviseli Alíz is, aki mesterséges intelligencia és emberi közreműködés eredményeként született meg, és az Allee tavaszi kampányának új arca lett. Jelenléte nem a hagyományos márkanagykövetek vagy modellek helyettesítésére irányul, hanem lehetőséget ad arra, hogy kreatívan és innovatívan beszéljen olyan témákról, mint az egészséges életmód, fenntarthatóság vagy állatvédelem.
Alíz egy empatikus, stílusos, tudatos és felelősségteljes karakter, aki az Allee digitális platformjain fotós és videós tartalmakkal jelenik meg. Sportol, egészségesen étkezik, moziba jár, ruhákat vásárol, vagy könyvet olvas. Időnként előforduló kisebb hibái és ügyetlenségei arra emlékeztetnek minket, hogy ne állítsunk irreálisan magas elvárásokat sem magunkkal, sem másokkal szemben. Kedves, pozitív személyiségével azt kívánja bemutatni, hogyan érhetjük el az egyensúlyt az egészség- és környezettudatosság, a társadalmi felelősségvállalás és a személyes fejlődés között.
Az Allee üzletpolitikájában fontos szerepet kap a fenntarthatóság, a vásárlói élmény és a technológiai újdonságok ötvözése. „Bár az AI technológia már alkalmazásra került, például virtuális vásárlói asszisztensként, mi úgy tekintünk rá, mint egy trendformáló kreatív eszközre az iparágon belül. Hosszú távú célunk, hogy Alíz a digitális kommunikációnk központi alakjává váljon, de továbbra is együtt dolgozunk majd valós influenszerekkel és modellekkel. Alíz segítségével élményszerűen képviselhetjük alapvető értékeinket, és hozzájárulhatunk a közönségünk szemléletformálásához olyan témákban, mint az állatvédelem és az egészséges táplálkozás” – mondja Juhász András, az Allee Center Managere.
A tavasz a "Mozgásban a jövővel" szlogen jegyében telik az Allee-ban. Április 1. és május 11. között a látogatók nemcsak Alíz mindennapjaiba nyerhetnek betekintést a digitális platformokon, hanem a bevásárlóközpont átriumában futurisztikus installációk és kiállítások, szombatonként pedig interaktív programok várják őket. A JövőTérben bemutatott innovációk, kiállítások és szórakoztató programok olyan technológiai újításokat ismertetnek, amelyek már most hatással vannak a jövőre. Ilyen például az interaktív AI fej, a Talking Head, amely a látogatók mimikáját és fejmozdulatait utánozza, vagy a humanoid droid, ami megjelenésében és mozgásában is hasonlít az emberre. Továbbá lesz világ első selfie robotja, egy skeccsrajzoló robot, robo dog, ketrecharc robotokkal humoros mérnöki bemutatók, aggyal irányítható lufifújás, digitális művészeti tárlat és sok más érdekes program.
Április 5-én Képes Gábor, a Neumann János Számítógéptudományi Társaság főtitkára tart előadást és pódiumbeszélgetést. Április 12-én Emil Goodman digitális művészeti tárlatát is megtekinthetik a látogatók, valamint Réz András előadását hallgathatják meg az új mozgóképes univerzumról. Április 25-én pedig az emberi elme ereje témát járják körbe, ahol agyhullámokkal irányított játékok, okos eszközök és humanoid droid is bemutatásra kerülnek.
English Summary
AI-generated character Alíz leads Allee Shopping Center's spring campaign, focusing on innovation, sustainability, and healthy living. She promotes the center's programs, products, and key messages through digital platforms. The campaign, running from April 1 to May 11, features a futuristic "FutureSpace" with exhibitions and interactive programs highlighting technology, AI, robotics, and digital art. Alíz embodies the center's commitment to combining technology with a positive social impact, aiming to inspire visitors with themes like animal protection and environmental consciousness.
Kapcsolódó cikkek
- Prémium tablet élmény mindenkinek
- Fedezd fel a jövő mobilfotózását a HONOR 400 Lite-tal!
- A Samsung új hűtői: AI és szórakoztatás egyben
- Az MI szerepe a vállalati csalások előkészítésében és megelőzésében
- AI forradalom a pénzügyi szektorban is
- Mesterséges intelligencia a marketing szolgálatában
- Szembarát kijelző és intelligens funkciók az MWC egyik sztárjától
- Mesterséges intelligencia az iparágak szolgálatában
- Az AI új világa: Influenszerek és a reklámipar forradalma
- Mesterséges intelligencia által generált könyvek árasztják el az Amazont
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ki lesz 2025 digitális menedzsere? – Indul a jelölés a Gyurós Tibor-díjra
Az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége 2025-ben is meghirdeti a néhai elnökéről elnevezett Gyurós Tibor-díjat, amellyel minden évben olyan hazai felsővezetőket ismer el, akik kiemelkedő munkájukkal hozzájárultak Magyarország digitális érettségének fejlődéséhez.
Sony újdonságok filmeseknek és tartalomgyártóknak
A Sony örömmel mutatja be legújabb, professzionális hangrögzítésre tervezett megoldását: az ECM-778 prémium kategóriás puskamikrofont. Ez a kiemelkedő teljesítményű eszköz kristálytiszta, részletgazdag hangfelvételt kínál, ideális választás filmekhez, sorozatokhoz, dokumentumfilmekhez – minden olyan tartalomhoz, ahol a kiváló hangminőség elengedhetetlen. A mikrofon könnyedén használható boomra szerelve vagy közvetlenül kompatibilis kamerákhoz csatlakoztatva is.
15 ezren már elkezdték: így tanít MI-re a Gábor Dénes Egyetem
A Gábor Dénes Egyetem és az általa létrehozott GDE Mesterséges Intelligencia Tudásközpont (GDE-MIT) 2025. június 5-én, a Mesterséges Intelligencia Konferencián jelentette be új kezdeményezését: háromórás, díjmentesen elérhető online tananyagot készítettek a mesterséges intelligencia (MI) alapjairól, amelyet bárki szabadon elérhet a MIjövünk oldalon. Az indulás óta eltelt egy hónap alatt már több mint 15 ezren látogatták meg az oldalt, és közel háromezren sikeresen el is végezték a képzést.
Miért marad le Magyarország a STEM versenyben?
Az Eurostat 2025-ös tavaszi adatai szerint Magyarország az Európai Unió egyik legalacsonyabb oktatási ráfordításával működik. Az óvodai és általános iskolai képzésekre a GDP mindössze 1%-át fordítja az ország, amivel a harmadik legrosszabb helyet foglalja el a kontinensen. A középfokú oktatásban sem sokkal jobb a helyzet: ezek az intézmények csupán a GDP 1,5%-ából részesülnek, ami a 10. legalacsonyabb arány Európában.
Új korszak a csuklódon: megérkezett a Galaxy Watch8 széria
A Samsung legújabb okosórái, a Galaxy Watch8 és Galaxy Watch8 Classic, friss megjelenéssel és letisztult formavilággal új színt visznek a Galaxy Watch termékcsaládba. A párnázott kialakítást alkalmazó modellek a sorozat eddigi legvékonyabb és legkényelmesebb darabjai, kifejezetten a folyamatos jólléti állapotkövetéshez tervezve. A Galaxy Watch8 új mércét állít a stílus, az egészségmegőrzés és az életmódhoz való alkalmazkodás terén.