A Samsung Art Store kínálata Disney-univerzumokkal bővül
A Samsung bejelentette, hogy a Samsung Art Store kínálata tovább bővül: ezúttal a Disney ikonikus univerzumaiból származó új alkotásokkal gazdagodik a gyűjtemény. A felhasználók világszerte egyedülálló vizuális élményben részesülhetnek, hiszen a Disney, a Pixar, a Star Wars és a National Geographic népszerű képeit lenyűgöző, 4K felbontásban élvezhetik.
„Örömmel mélyítjük tovább együttműködésünket a Disney-vel, hogy még több otthonba eljuttathassuk legkedveltebb műveiket az Art Store-on keresztül” – nyilatkozta Heeyeong Ahn, a Samsung vizuális kijelző üzletágának alelnöke. – „Célunk, hogy műfajokon és generációkon átívelő tartalmainkkal a művészet erejét használva gazdagítsuk a felhasználók mindennapjait.”
Az új Disney-kollekció révén a nappalikból digitális galériák válhatnak, ahol a látogatók klasszikus és modern műveken keresztül élhetik át a mesék varázsát, az izgalmas kalandokat és a természet szépségeit. A válogatásban helyet kapnak például A kis hableány, Hófehérke és Aranyhaj hercegnőinek történetei, a Star Wars világának jelenetei, valamint a National Geographic által megörökített lenyűgöző természeti képek is.
A világszerte elérhető Samsung Art Store – a márka előfizetéses művészeti platformja – jelenleg több mint 3500 műalkotást kínál több mint 800 művésztől, illetve 70 elismert nemzetközi galéria és múzeum közreműködésével. Az Art Store 2017-ben indult el a The Frame televízióval, és ma már a 2025-ös, mesterséges intelligenciával támogatott Samsung Neo QLED és QLED tévékészülékeken is elérhető, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy 4K minőségben csodálhassák meg a művészetet.
A Disney-gyűjtemény mellett a felhasználók otthonról fedezhetik fel olyan világhírű múzeumok remekműveit is, mint a New York-i MoMA, a Metropolitan Művészeti Múzeum vagy a párizsi Musée d’Orsay. Az Art Store rendszeresen frissül új, kortárs és modern alkotásokkal, amelyeket művészeti szakértők válogatnak össze, hogy még teljesebb és inspirálóbb vizuális élményt nyújtson.
English Summary
Samsung has announced a new expansion of the Samsung Art Store, featuring beloved artwork from Disney’s iconic universes, including Pixar, Star Wars, and National Geographic. This collaboration brings vibrant, high-resolution (4K) digital art into homes around the world, transforming living rooms into immersive visual galleries. The new collection celebrates classic and contemporary works—from Disney princesses to breathtaking wildlife scenes and intergalactic adventures. Available on Samsung’s latest AI-powered Neo QLED and QLED TVs, the Art Store now includes over 3,500 curated pieces from more than 800 artists and 70 international museums. With this update, users can explore both timeless masterpieces and new favorites from the comfort of their home.
Kapcsolódó cikkek
- Sport, játék, film – A Vision AI minden élményt tökéletesít
- Új szintre emeli a szórakozást a Samsung 2025-ös TV és soundbar termékcsaládja
- Google Gemini érkezik a Samsung viselhető eszközeire
- A Samsung QLED tévéi hivatalosan is valódi kvantumpontos kijelzők
- Ezek a diákok újragondolják a holnapot
- AI alapú asszisztens most már a Galaxy A készülékeken is
- Zöld tanúsítvány, tiszta technológia – A Samsung tovább csökkenti ökológiai lábnyomát
- A jövő megoldásai ma születnek – kreatív fiatalok a mentális jóllétért
- Strapabíró mobilmegoldások a jövő munkakörnyezetéhez
- Érkezik a Samsung könnyű, erős és intelligens porszívója
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Erőd a föld alatt – Nyílik Budapest legbiztonságosabb széfterme
Egyedülálló biztonsági paraméterekkel rendelkező új létesítménnyel bővül a magyar pénzügyi szolgáltatói szektor. A XIII. kerületben nyitja meg kapuit a SafeBank, a Foldana cégcsoport tagjaként, amely a Magyar Nemzeti Bank széfterme után az ország második legnagyobb ilyen jellegű létesítménye lesz.
Közzétette 2024 legsikeresebb e-kereskedőit a PwC Magyarország
A PwC Magyarország 2024. június 19-én szakmai rendezvény keretében mutatta be az E-toplista idei rangsorát, amely négy kategóriában – legnagyobb forgalmú, FMCG, magyar, legismertebb – sorolta be az ország legkiemelkedőbb e-kereskedelmi szereplőit. Az eseményen több mint 40 vezető online kereskedő képviseltette magát.
Mire képes egy jól használt egészségalkalmazás?
A munkavállalók mentális egészsége mára kulcsfontosságú tényezővé vált a vállalati teljesítmény szempontjából. Ezzel párhuzamosan a Z generáció – amely egyre meghatározóbb a munkaerőpiacon – már komoly elvárásokat támaszt a munkahelyekkel szemben ezen a téren is. A hazai dolgozók kétharmadának életét mindennapos stressz jellemzi, ami gyakran még a pihenőnapokon sem enyhül. Világszerte az alkalmazottak fele érintett a kiégésben, ami nemcsak mentális, hanem fizikai tüneteket is okozhat.
Új irányt vesz a cégautó-piac: fókuszban a költséghatékonyság
Az autóipar az elmúlt években komoly kihívásokkal nézett szembe, és a piaci nyomás egyre sürgetőbbé teszi a szemléletváltást. Bár az elmúlt év során javult az alkatrészellátás stabilitása, az erőviszonyok átrendeződése és az új kormányzati szabályozások új stratégiák kidolgozására késztetik a vállalatokat és flottakezelőket egyaránt. Hegedűs Viktor, az Ayvens Magyarország kereskedelmi igazgatója összegezte a legfontosabb trendeket, amelyek 2025-ben meghatározhatják a cégautó-piacot.
Felhőalapú forradalom a sörgyártásban
A cseh Budweiser Budvar, amely 1895 óta világszerte elismert prémium láger söréről híres, hosszú ideig hagyományos vállalatirányítási rendszerrel dolgozott – ami azonban egyre inkább akadályozta a növekedést és a hatékony működést. A közel 140 millió eurós árbevételű vállalat a felhőalapú SAP S/4HANA Cloud Private Edition bevezetésével új korszakot nyitott: a rendszer átláthatóbbá és hatékonyabbá tette az üzleti folyamatokat, támogatva ezzel a közel 600 fős csapatot.