Több mint egy dal: az LG újrahangolja az emberi kapcsolatokat
Az LG Electronics új nemzetközi márkakampányt indított „Radio Optimism” néven, amelynek célja az emberi kapcsolatok megerősítése a zene univerzális nyelvén keresztül. A kampány az LG jól ismert szlogenjére, az „Az élet szép” üzenetre épít, és arra hívja fel a figyelmet, hogy a digitális világban – ahol folyamatosan kapcsolatban vagyunk – egyre nehezebb valódi, mély kapcsolatokat kialakítani és fenntartani.
A kezdeményezés az LG tavalyi sikeres kampányát, az „Optimism your feed”-et követi, amely a közösségi média algoritmusait használta arra, hogy pozitívabb tartalmak jelenjenek meg a felhasználók hírfolyamaiban. Az új kampány azonban mélyebb problémát céloz meg: a digitális korban elterjedt felszínes interakciókat kívánja ellensúlyozni, különösen a fiatalabb generáció körében. A cél az, hogy a zene erejével segítsen közelebb hozni az embereket egymáshoz.
A „Radio Optimism” keretében bárki létrehozhat saját, személyre szabott AI-dalt angol nyelven, amelyet kiválasztott zenei stílusban és egyéni üzenettel küldhet el barátainak vagy szeretteinek. A felhasználók többféle műfajból választhatnak – például hip-hop, R&B, punk, reggaeton, jazz, vagy K-pop –, és a hangulatot is megadhatják. A dalhoz mesterséges intelligencia által generált borítókép is jár, és a kész művek bekerülhetnek az LG globális Radio Optimism lejátszási listájába, így terjesztve az optimizmus üzenetét világszerte.
A kampányt a hagyományos rádiózás hangulata és kapcsolatteremtő szerepe inspirálta, ötvözve a zene és történetmesélés erejét egy modern, interaktív platformon. A személyre szabott dalok mögött AI-alapú algoritmusok állnak, amelyeket gondosan válogatott és rendszerezett zenei adatokon képeztek.
A kezdeményezés hátterében álló nemzetközi LG-kutatás rávilágít a társadalmi kapcsolatok jelenlegi helyzetére: a megkérdezettek 68%-a nehezen talál valódi barátokat, harmaduknak az elmúlt hónapban legfeljebb egy új személyes kapcsolatuk alakult ki, míg 8% semmilyen új kötődést nem tapasztalt. A válaszadók csaknem 90%-a egyetértett abban, hogy a tartalmas kapcsolatok optimistább életfelfogáshoz vezetnek.
„A boldogság egyik alapfeltétele a mély emberi kapcsolat – mondta Jean M. Twenge pszichológiaprofesszor a San Diegó-i Állami Egyetemről. – Ugyanakkor napjainkban sokan több időt töltenek online, mint valódi társas kapcsolatokban, a közösségi médián keresztül kialakított kötelékek pedig gyakran felszínesek. Lehet, hogy valakinek száz követője van, mégis magányos, ha valódi támogatásra lenne szüksége. Ha tudatosan építünk mélyebb kapcsolatokat, ez a tendencia megváltoztatható.”
„Ahogy a technológia egyre nagyobb szerepet tölt be életünkben, úgy válik még értékesebbé a valódi emberi kapcsolódás. Az LG – hűen az 'Az élet szép' márkaígéretéhez – továbbra is elkötelezett az optimizmus és az emberi kapcsolatok fontosságának hangsúlyozása mellett” – tette hozzá Kim Hyo-eun, az LG márkamenedzsment divíziójának vezetője.
Az AI-dalok elkészítésére az érdeklődők az RadioOptimism.lg.com weboldalon keresztül kapnak lehetőséget, ahol egyszerű lépésekkel létrehozhatják saját zenei üzeneteiket, hogy megosszák azokat a világ bármely pontján.
English Summary
LG Electronics has launched a new global brand campaign called "Radio Optimism" to promote deeper human connections through the power of music.
Building on last year’s successful “Optimism your feed” initiative, the new campaign highlights how digital interactions often lack meaningful connection. Through an interactive platform, users can create personalized AI-generated songs in various music genres and share them with loved ones. These songs can be added to LG’s global Radio Optimism playlist, spreading positivity worldwide. Inspired by the storytelling spirit of traditional radio, the campaign encourages optimism in a technology-driven world.
Kapcsolódó cikkek
- Visszatértek az LG Streaming hetek – még több tartalom, még nagyobb kedvezmények!
- Forradalmi kép- és hangélmény: itt az új LG QNED evo termékcsalád
- Személyre szabott hűtés és fűtés mesterséges intelligenciával
- Mesterségesen tökéletesített képek: Miért veszélyes a túlzott filterhasználat?
- Az AI már most is a mindennapjaink része: hogyan használhatjuk otthon?
- Az LG új légkondicionálója továbbfejlesztett, innovatív megoldásokkal érkezik
- AI-területen kötött stratégiai megállapodást az LG és a Microsoft
- AI-alapú, egyénre szabható funkciókkal érkeznek az LG 2025-ös OLED evo tévéi
- Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
- A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
„Podcastes világban élünk” – A rádiózás múltja, jelene és jövője egy műsorban
A podcastek egyre növekvő népszerűsége arra mutat rá, hogy erős hallgatói igény van a szóbeli tartalmakra, a jelenségre pedig a rádióknak is reflektálniuk kellett – egyebek mellett erről beszélt Jáksó László és Várkonyi Attila a Rádiós Médiaszolgáltatók Egyesülete (RAME) jubileumi podcast-sorozatának első adásában.
Új szintre emelt videóhívások: itt a Sandberg 4K-s, távirányítós webkamerája
A dán Sandberg legújabb technológiai újdonságai – egy 4K-s felbontású USB-C/A webkamera és egy USB-C-s Bluetooth-adapter – kifejezetten a mai digitális munkavégzés és szórakozás igényeihez igazodnak. Legyen szó professzionális felhasználókról vagy hétköznapi feladatokról, ezek az eszközök növelhetik a hatékonyságot és a felhasználói élményt.
A home office helyzete és kihívásai Magyarországon
A rugalmas munkavégzési formák, különösen az otthoni munka („home office”) iránti igény folyamatosan nő a munkavállalók körében. Ennek ellenére a magyar dolgozók 81%-a jelenleg nem tud élni ezzel a lehetőséggel – derül ki a WHC Csoport legújabb munkaerőpiaci elemzéséből. A home office nemcsak a munkavégzés helyét változtatja meg, hanem hosszú távon a munkához való viszonyt is átformálja.
Ki ül a volán mögött, ha nincs sofőr? – Az önvezető autók felelősségi dilemmái
Ki felelős, ha egy önvezető autó balesetet okoz – az utas, a gyártó vagy maga az algoritmus? Milyen autonóm szintet értek el a ma forgalomban lévő járművek, és ez milyen hatással van a közlekedésbiztonságra? Az önvezető autók körüli kérdések továbbra is élénk vitát váltanak ki, jóllehet a lidar, radar és kamerák integrált használata már ma is egy biztonságosabb jövő ígéretét hordozza. Dr. Herke Csongor és Kis Kornél István – a téma két neves szakértője – a technológia jogi és műszaki kihívásait vizsgálták meg közelebbről.