42 Mbps-os mobil szélessáv a Telenornál
A Telenor Magyarország hálózatfejlesztési projektjének egyik legfontosabb mérföldkövéhez érkezett a 42 Mbps névleges maximális adatátviteli sebesség elindításával. A korábban meghirdetett 21 Mbps-nál is kétszer gyorsabb szolgáltatást elsőként Budapesten és a környező települések közül Budaörsön, Törökbálinton, Érden, Pilisvörösváron, Solymáron, Soroksáron, Százhalombattán, Szentendrén, Szigethalomon, Szigetmonostoron, Szigetszentmiklóson, Dunakeszin, Csobánkán, Diósdon, Halászteleken, Nagykovácsin, Pilisborosjenőn, Pomázon, Szigetújfalun, Taksonyon és Tökölön indítják el. A Telenor eddig az említett területek Hipernet ellátása érdekében 584 bázisállomáson kapcsolta be és tesztelte a 42 Mbps névleges maximális letöltési és 5,76 Mbps feltöltési sebességű technológiát.
A Hipernet 42 Mbps névleges letöltési sebességével valós alternatívát jelent a helyhez kötött szolgáltatással szemben, így kompromisszumoktól mentes internethasználatot tesz lehetővé szinte bárhol, bármikor a Telenor előfizetői számára. A Telenor listaáron nettó 53 milliárd forint értékű hálózatfejlesztésével így – a kormányzati célokkal összhangban – hozzájárul a leszakadóban lévő területek felzárkóztatásához, a digitális írástudatlanság felszámolásához, s az ország versenyképességének javításához.
Kapcsolódó cikkek
- Országjáráson a Telenor Hipernet
- Júniusban 1 millió 561 ezer mobilinternet-előfizető volt hazánkban
- Egyre többen választják otthoni használatra a mobilinternetet
- 200 millió eurós vadonatúj hálózatot épít hazánkban a Telenor
- Vestberg: 3,5 milliárd mobilszélessávú felhasználó 2015-re
- T-Mobile: 60 százalékos mobil szélessáv-lefedettség
- A Vodafone három hónapig akár ingyen adja az internetet
- Már 76 Pest megyei településen elérhető a Pannon 3G/HSDPA
- Kedvezményes internet-akció a Pannonnál
- USB Stick-kel gyorsul tovább a Vodafone internet
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyetemistáknak szóló innovációs verseny indul Magyarországon
A Magyar Innovációs Szövetség, a Nemzeti Innovációs Ügynökség, a Neumann János Számítógéptudományi Társaság és az Országos Tudományos Diákköri Tanács megállapodást kötöttek egy új, az innovációt középpontba helyező verseny, az InnOtdk megrendezéséről. A kétévente megrendezésre kerülő verseny célja, hogy az OTDK-hoz hasonló formában egyetemisták bemutathassák innovációra épülő projektjeiket.
Galaxy S25 Ultra: Zajok és csodák az Erzsébet téren
Egy rejtélyes fekete doboz jelenik meg a budapesti Erzsébet téren március 20. és 22. között. Ez a Zajtár, a Samsung pop-up bemutatója és kiállítása, ahol a látogatók felfedezhetik az idén debütáló Galaxy S25 Ultra okostelefon új AI-alapú funkcióit, egy egészen friss perspektívából. Az érdeklődők kipróbálhatják a készülékeket, különös figyelmet szentelve a Hangsávszerkesztő és az éjszakai videó funkcióknak, ráadásul a legszerencsésebbek megnyerhetik a vállalat csúcskategóriás készülékét.
Kezdődik a Neumann-verseny döntője
Valamikor Kovács Győző kedvenc diák-programozói versenye volt a szekszárdi, amely egykori gimnáziumában, a Garay-ban indult, és mindig az ő mentorságával rendeztek meg, akkor is, amikor a "Garay"-t már kinőtte, nemzetközivé vált, és - épp Kovács Győző javaslatára - felvette Neumann János nevét. Győző már nincs jelen az élők csapatában, mégis az ő szellemében kezdődik holnap, március 20-án, a "21.Neumann János Kárpát-medencei Informatikai Programtermék Verseny" döntője, amelynek az elnevezéséhez is hozzábiggyesztették, hogy "Kovács Győző szellemében".
Áprilisban érkezik a korszerűsített közlekedési mobilalkalmazás
Áprilistól elérhetővé válik a nagyközönség számára a MÁV+ névre keresztelt alkalmazás, melyet 1500 tesztelő már elkezdett próbálni. Az új app az év során fokozatosan éri majd el a teljes funkcionalitást. A tesztelés és az áprilisi premiert követően az app először a legnépszerűbb funkciókat kínálja, mindezt gyorsabban, egyszerűbben és modernebb felhasználói környezetben.
A vásárlói elégedettség szerepe a versenyképességben
A legnagyobb kihívást a magyar vállalatok számára az adathiány jelenti, amikor személyre szabott ajánlatokat szeretnének kínálni ügyfeleiknek – derül ki az EY által készített tanulmányból, amely 50 hazai marketing- és értékesítési vezetőt kérdezett meg. Az ügyfelek elégedettségére különös figyelmet kell fordítaniuk a vezetőknek, mivel ez közvetlen hatással van az üzleti teljesítményre is.