Szerbiában és Grúziában is megkezdte működését a PayPal

forrás: Prím Online, 2013. április 15. 13:46

2013 április közepétől Szerbia és Grúzia előtt is online boltok ezrei nyíltak meg, miután megkezdte működését a két országban a világ vezető online pénzügyi szolgáltója a PayPal.

A piacra lépést Damien Perillat, a pénzügyi vállalat Közép- és Kelet-Európáért felelős igazgatója jelentette be: „Nagyon boldogok vagyunk, hogy immár szerb és grúz felhasználókat is üdvözölhetünk ügyfeleink között. A mai bejelentés annak a törekvésnek az eredménye, hogy a PayPal biztonságos és egyszerű rendszerét a Balkán régióban is elterjesszük. Vállalatunknak egyaránt fontos a létező piacokon történő fejlesztés és az új piacokra történő belépés. Nagyon izgatottak vagyunk, mivel szinte minden nap találkoztunk olyan helyi igényekkel, amelyek a piacra lépésre bíztattak bennünket” – mondta el az igazgató.


A PayPal lehetővé teszi, hogy felhasználói világszerte vásároljanak a legkisebb butikoktól kezdve az olyan fórumokig, mint az eBay. Mit jelent ez a szerb és a grúz felhasználóknak? Mostantól bármely olyan márkát és szolgáltatást megrendelhetnek Európából, az Egyesült Államokból vagy Ázsiából, amelyért a szolgáltató elfogadja a PayPal fizetést és szállít az adott országba. Ez a fizikai termékek mellett olyan javakra is vonatkozik, mint a zene, a játékok, a filmek valamint olyan szolgáltatások, mint például az utazás. 


A PayPal bevezetése valószínűleg kihat majd az egyébként is dinamikus növekvő internet és e-kereskedelmi trendekre a két országban. A Gemius kutatása szerint a szerb internetfelhasználók 41.57%-a vásárolt tavaly online. Grúziában hatalmas növekedés érzékelhető az online tranzakciók területén, a Grúz Nemzeti Bank szerint a tavalyi éves növekedés elérte a 162%-ot.


A PayPal első lépésben az egyéni vásárlók számára válik elérhetővé a két országban, a további funkciókat pedig folyamatosan vezeti be a vállalat.
 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

European Marketing Agenda 2025 Webinárium – Már elérhető online!

Az európai marketingszövetségeket – köztük a Magyar Marketing Szövetséget is – magába foglaló European Marketing Confederation (EMC) február 4-én tartotta meg éves trendfelmérése, a European Marketing Agenda 2025 eredményeit összegző webináriumát, amely több mint 900 résztvevőt vonzott. Ezzel az idei Agenda a szervezet eddigi legnépszerűbb kezdeményezésévé vált.

 

2025. február 10. 20:41

Intelligens energiagazdálkodás a SmartThings platformon

Az ABB és a Samsung Electronics bejelentették, hogy az ABB InSite energiamenedzsment rendszert integrálják a Samsung SmartThings és SmartThings Pro platformjaiba, ezzel újabb lépést téve a fejlett intelligens épülettechnológia irányába. Az ABB-free@home okosotthon rendszer SmartThings-be történő korábbi integrálásával a felhasználók mostantól egyszerűbben kezelhetik és optimalizálhatják a lakó- és kereskedelmi ingatlanok energiafogyasztását. 

2025. február 10. 17:10

A közösségi média ereje: Hogyan emelkedj ki a tömegből?

A 2025-ös marketingtrendek központjában három kulcsfogalom áll: személyes jelenlét, videó és közösség. Mára elengedhetetlenné vált, hogy minden vállalkozás, legyen szó kisvállalkozásról vagy nagy cégről, aktívan jelen legyen a közösségi médiában. A siker kulcsa abban rejlik, hogy a vállalkozások hogyan tudják magukat kiemelni a konkurencia közül, hogy eredményesek legyenek.

2025. február 10. 10:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54

Milyen nagy lesz a közelgő havazás? Előrejelzés a mesterséges intelligencia segítségével

2025. február 1. 13:44