Szerbiában és Grúziában is megkezdte működését a PayPal
2013 április közepétől Szerbia és Grúzia előtt is online boltok ezrei nyíltak meg, miután megkezdte működését a két országban a világ vezető online pénzügyi szolgáltója a PayPal.
A PayPal lehetővé teszi, hogy felhasználói világszerte vásároljanak a legkisebb butikoktól kezdve az olyan fórumokig, mint az eBay. Mit jelent ez a szerb és a grúz felhasználóknak? Mostantól bármely olyan márkát és szolgáltatást megrendelhetnek Európából, az Egyesült Államokból vagy Ázsiából, amelyért a szolgáltató elfogadja a PayPal fizetést és szállít az adott országba. Ez a fizikai termékek mellett olyan javakra is vonatkozik, mint a zene, a játékok, a filmek valamint olyan szolgáltatások, mint például az utazás.
A PayPal bevezetése valószínűleg kihat majd az egyébként is dinamikus növekvő internet és e-kereskedelmi trendekre a két országban. A Gemius kutatása szerint a szerb internetfelhasználók 41.57%-a vásárolt tavaly online. Grúziában hatalmas növekedés érzékelhető az online tranzakciók területén, a Grúz Nemzeti Bank szerint a tavalyi éves növekedés elérte a 162%-ot.
A PayPal első lépésben az egyéni vásárlók számára válik elérhetővé a két országban, a további funkciókat pedig folyamatosan vezeti be a vállalat.
Kapcsolódó cikkek
- A magyarok a legkonzervatívabbak az online vásárlás terén
- A magyarok negyede a mellékhelyiségben is okostelefonozik
- Új európai vezetők PayPalnél
- Kínában az interneten kapható kozmetikumok túlnyomó része hamis
- A webshoppal is rendelkező üzletek fele legalább annyit értékesít online, mint a klasszikus csatornákon
- A mobilfizetésre térnének át a pénzintézetek
- Csak a "bolt" kiegészítésére használják a kkv-k webshopjaikat
- Virtuális próbafülke és egyéb digitális hatások a vásárlásra
- A PayPal a legismertebb digitális- és mobilfizetési platform
- MÁV: Biztonságos az interneten vásárolni vonatjegyet
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
European Marketing Agenda 2025 Webinárium – Már elérhető online!
Az európai marketingszövetségeket – köztük a Magyar Marketing Szövetséget is – magába foglaló European Marketing Confederation (EMC) február 4-én tartotta meg éves trendfelmérése, a European Marketing Agenda 2025 eredményeit összegző webináriumát, amely több mint 900 résztvevőt vonzott. Ezzel az idei Agenda a szervezet eddigi legnépszerűbb kezdeményezésévé vált.
Intelligens energiagazdálkodás a SmartThings platformon
Az ABB és a Samsung Electronics bejelentették, hogy az ABB InSite energiamenedzsment rendszert integrálják a Samsung SmartThings és SmartThings Pro platformjaiba, ezzel újabb lépést téve a fejlett intelligens épülettechnológia irányába. Az ABB-free@home okosotthon rendszer SmartThings-be történő korábbi integrálásával a felhasználók mostantól egyszerűbben kezelhetik és optimalizálhatják a lakó- és kereskedelmi ingatlanok energiafogyasztását.
A közösségi média ereje: Hogyan emelkedj ki a tömegből?
A 2025-ös marketingtrendek központjában három kulcsfogalom áll: személyes jelenlét, videó és közösség. Mára elengedhetetlenné vált, hogy minden vállalkozás, legyen szó kisvállalkozásról vagy nagy cégről, aktívan jelen legyen a közösségi médiában. A siker kulcsa abban rejlik, hogy a vállalkozások hogyan tudják magukat kiemelni a konkurencia közül, hogy eredményesek legyenek.