A Sixt elnyerte a Legjobb Szolgáltatás kategória fődíját a Handelsblatt tesztjén

forrás: Prím Online, 2013. szeptember 16. 12:41

Németország egyik legjelentősebb pénzügyi és üzleti lapja, a Handelsblatt szavatolja a Sixt szolgáltatásainak magas minőségét autóbérlési tesztjei által.

Többszörösen is díjnyertes minőségű szolgáltatást nyújt ügyfeleinek a Sixt Autókölcsönző. Amellett, hogy a Német Szolgáltatásminősítő Intézet díját már elnyerte, Németország legnagyobb autókölcsönző cégét választotta a legjobbnak a hamburgi Schad Institut is a Szolgáltatás kategóriában. A Handelsblatt megbízásából az Intézet 5 autókölcsönző teljesítményét vette górcső alá. A Szolgáltatás kategóriában a tesztelők két tulajdonságot is magas pontszámmal jutalmaztak: díjazták a gyors és minőségi e-mail-es válaszadást, valamint a megszokottnál hosszabb irodai nyitvatartási időket. A tesztelőkre ezeken túl szintén nagy hatással volt a Sixt Mobil Kulcs programja, mely megkönnyíti és felgyorsítja a gépkocsik átvételét, valamint értékelték az egyéni igényekre szabható foglalási felületet is az üzleti ügyfelek számára.


 

Kulcsszavak: autóbérlés Sixt

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Szállítmányozás, akár gombnyomásra

Újabb funkcióval bővítette ügyfélportálját a Raben Trans European Hungary Kft. A cég jelenlegi és jövőbeli partnerei önállóan, automatizált rendszerben kérhetnek ajánlatot raklapos és nagycsomagos küldeményeik eseti szállítmányozására. Az ügyfelek a leggyakoribb viszonylatok esetében szinte azonnali kalkulációt kapnak, amely alapján rögtön megbízást is adhatnak.

2021. május 18. 12:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB

2021. május 17. 16:40

Digitalizációs „bumm” a bankszektorban!

2021. május 4. 19:29

Óvakodjunk a COVID-19 vakcinával kapcsolatos csalásoktól és álhírektől

2021. április 19. 14:58

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15