A neten női táskát vásárlók egyhatoda férfi

Czipperer Dia, 2013. október 1. 13:01

A Táskkaszalon felmérése szerint sok férfi is vásárol női táskákat a neten, valamint egyre többen mobileszközről tájékozódnak, esetenként pedig a vásárlást is itt bonyolítják.

A Táskaszalon legfrissebb statisztikája szerint idén a bézs, a barna és a fehér színű női táska hódít a neten, ezeket keresték leginkább a vásárlók nyáron a webshopokban.

 

Táskákat online viszonylag kevesebben vásárolnak, főleg a fővárosi lakosságot tekintve. Itt számos üzlet áll rendelkezésre, ám vidéken ennek töredéke, így ebben a körben jóval nagyobb az online tábor.

  

Érdekes, hogy Budapest környékén is sokan rendelnek webshopokból, valamint Veszprém és Pécs emelkedik ki a sorból. A válogatósság tekintetében a Fejér megyeiek állnak az élen, ők nézelődnek a legtovább, mielőtt döntenének.

 

A felmérésből kiderül, hogy elég gyorsan döntenek a vásárlók a neten. Többségük 2-3 perc alatt választ, de 10 percen belül nagy részük befejezi a vásárlást.

 

A mobiltelefonokat is előszeretettel használják kutatásra, nézelődésre (közel 10%), valamint olyanok is akadnak, akik itt bonyolítják vásárlásukat is. Sőt, az a adatok azt mutatják, hogy a mobileszközök terén a táblagépek nagyon népszerűek az online táska webshopok körében (feltehetően a kijelzőméret miatt), ugyanis minden 20. látogató már táblagépről keresi fel az oldalt.

 

A legnépszerűbb mobileszköz csoport a Samsung Galaxy szériájának telefonjai és táblagépei: a mobilos felhasználók egyharmada használ ilyen készülékeket. Az Apple iPhone-jai és iPadjei csak a második helyen állnak.

 

"Amit kevesen tudnak, hogy a női táskát vásárlók 10-15%-a tulajdonképpen férfi, akik párjuknak szeretnének meglepetést szerezni egy-egy divatos modell megvásárlásával" – mondta Beck Mónika, a Táskaszalon.hu-t is üzemeltető Prémium Webáruházak Kft. ügyvezetője.

 

"A férfiak egyébként tudatosabbak, ha megtalálják, amit keresnek, nem nézelődnek tovább, hanem gyorsan rögzítik is a megrendelést. Míg a hölgyek szeretnek még azután is hezitálni, ha megtalálták azt a táskát, ami a legjobban tetszett nekik. Ők szeretik újra átnézni a teljes választékot."

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A mesterséges intelligencia korában a mérnöki tudás nagyobb biztonságot ad a munkaerőpiacon

A példátlan ütemű technológiai fejlődés és a mesterséges intelligencia korában a jövőbiztos tudás iránti igény felértékelődik. A munkaerőpiaci jelentések szerint a technológiai szektorban az AI specialisták mellett azok a szakemberek a legkeresettebbek, akik mérnöki tudással is rendelkeznek. A széleskörű, szoftveres és hardveres tudást ötvöző mérnökinformatikus képzések ezért kiemelten fontosak. Hazánkban a fiataloknak ezen a területen kivételes lehetőségeik vannak, ugyanis olyan intézményt is választhatnak, ahol többek között nyelvtechnológiára specializálódhatnak, és később akár az első magyar nyelvi modell fejlesztésébe is bekapcsolódhatnak. 

2025. január 22. 20:59

Három éves nagyszabású terv mentén alakul GenAI-alapú vállalattá a Konecta

Az ügyfélélmény és a digitális szolgáltatások terén globálisan elismert Konecta a hét elején bemutatta a Katalyst 2028 névre keresztelt három éves átalakítási tervét, amely az új vezérigazgató, Nourdine Bihmane irányítása alatt fog megvalósulni. 

2025. január 22. 19:44

Újratervezésben élik mindennapjaikat a vezérigazgatók

A világ vezérigazgatóinak közel 60%-a arra számít a következő 12 hónapban, hogy a globális gazdasági növekedés felgyorsul, 42% pedig a dolgozói létszám 5%-os növekedésével is kalkulál – áll a PwC 28. Globális Vezérigazgatói Felmérésében, melynek eredményeit tegnap hozták nyilvánosságra a davosi Világgazdasági Fórumon.

2025. január 22. 18:13

Drónszolgáltatásokat nyújtó vállalkozással erősítette meg kapcsolatát a Széchenyi-egyetem

Évek óta meglévő partnerséget erősített meg a Széchenyi István Egyetem és a komplex távérzékelési szolgáltatásokat nyújtó Drónkuckó január 15-én. A dróntechnológiai képzéseket, hallgatói tudományos munkák támogatását és nemzetközi pályázatokat érintő együttműködési megállapodást az Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kar vezetése és a cég képviselői az intézményhez tartozó Smart Farm tangazdaságban írták alá.

2025. január 22. 16:37

A nemünk, az életkorunk és a viselkedésünk alapján optimalizálhatja a reklámokat az LG digitáliskijelző-szoftvere

Az LG Electronics (LG) február 4. és 7. között Barcelonában, a 2025-ös Integrated Systems Europe (ISE) kiállításon mutatja be az LG Business Cloud, azaz a vállalat kereskedelmi kijelzőinek és szállodai televízióinak kezelését és üzemeltetését egyszerűsítő online platform továbbfejlesztett verzióját. A bővített platform a vállalati ügyfelek változó igényeire reagál: immár magában foglalja a kültéri digitális kijelzőkhöz kifejlesztett LG DOOH Ads hirdetési megoldást, valamint a rövidtávú bérbeadásra szakosodott vállalkozások számára létrehozott LG Pro:Centric Stay megoldást is.

2025. január 22. 14:41

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

9 év után új elnök az IAB Hungary élén

2025. január 16. 18:01

A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot

2025. január 14. 18:15

A Continental új technológiája látványos módon jelenít meg tartalmakat a járművek oldalablakain

2025. január 9. 12:54

Megérkezett a One Magyarország: minden, amit az ügyfeleknek tudni érdemes

2025. január 2. 11:51