Innováció a Business Telecomtól
A vállalat európai terjeszkedést is tervez
A Business Telecom (Btel), Magyarország legnagyobb alternatív távközlési szolgáltatója sajtóeseményén számos bejelentést tett. Többek között új fejlesztéséről is lehullt a lepel, valamint további terjeszkedést és kötvénykibocsátást is terveznek.
A Btel eddig is lendületesen fejlődött, ám a vállalat sajtóeseményén kiderült, hogy még dinamikusabb pályára lépett. Bemutatták többek között új fejlesztésüket, valamint európai terjeszkedési terveikről is beszéltek.
Új szolgáltatásuk, az XPrime összekapcsolja az internetezőket és az internetet marketing és reklámcélokkal használó hirdetőket, ügynökségeket. Lényege, hogy az ügyfél jelentősen csökkentheti, sőt alapesetben le is nullázhatja távközlési rezsi költségeit azáltal, hogy a saját maga által választott témakörökben, célzott és interaktív reklámokat tekint meg. Böngészés közben a rendszer a felhasználó által választott időközönként felajánlja reklámblokk megtekintését, amelyet a felhasználó elfogadhat, vagy elutasíthat, megvalósítva ezzel a minőségi, kompromisszumok nélküli internetezés élményét.
A hirdetők számára azért jelentős ez az új promóciós forma, mert az XPrime forradalmasítja az online reklámozás eddig megszokott formáját. Célzottan és interaktívan érik el a fogyasztókat, akik figyelemmel kísérik a reklámot, mivel önös céllal veszik azt igénybe, nem kéretlenül érkezik és motiváltak, hiszen így kapják meg a kívánt jóváírást a számlájukból. Mindemellett az XPrime tökéletesen alkalmas az interneten megvalósított lokális (regionális, helyi, akár utcaszintű) célzásra, maximalizálva ezzel a reklám hatékonyságát.
A szolgáltatást az indulás pillanatában – 2014. február 1-től – csak magánelőfizetők vehetik igénybe, ADSL internet szolgáltatás keretében, de a társaság hamarosan kiterjeszti a teljes internet szolgáltatási területére, azaz hazánkban elérhető lesz, mikrohullámú, műhold és mobil internet technológián is.
A 2013-as frankfurti tőzsdei bevezetést követően a Business Telecom idén regionális terjeszkedésbe kezdett. A tervek szerint 2014-ben a társaság közvetlenül hat új európai piacra lép be az XPrime-mal és a hozzá tartozó internet és egyéb szolgáltatásokkal. A terjeszkedés első lépéseként a napokban megkezdődött a leányvállalatok megalapítása Ausztriában, Szlovákiában és Németországban, ahol az első negyedévben megkezdi tevékenységét a vállalat.
Részlet az elmúlt évek pénzügyi eredményeiből
Több Európai országban ahol a Btel nem tervezi a közvetlen piacra lépést, már előrehaladott tárgyalásokat folytat az XPrime franchise jogainak értékesítésére, hiszen a szolgáltatás oly mértékben egyedülálló, hogy az képes átalakítani és átrendezni az Európai internet piacot, így nagyfokú érdeklődés övezi.
Az XPrime lefejlesztéséhez és a vállalat 2014 évi fejlődéséhez való felkészüléshez szükséges tőkét a társaság a tavalyi évben megvalósult zártkörű tőkeemelésből és részvényértékesítésből (több mint 1 milliárd forint), valamint a szeptemberi nyilvános részvényértékesítésből (453 millió forint) teremtette meg, az erőteljes hazai és regionális terjeszkedéshez 2014 januárjában újabb kötvényeket bocsát ki Magyarországon. A 2,5 éves futamidejű kötvényeket 9,9%-os fix hozammal nemcsak intézményi befektetők, hanem kisbefektetők is jegyezhetik 2014. január 27. és 29. között a Budacash Brókerház Zrt. irodáiban valamint a Reálszisztéma Zrt.-nél.
Kapcsolódó cikkek
- Közös navigációs megoldást fejlesztett a BMW és az SAP
- Miért kevesebb a játék az újgenerációs konzolokra?
- A Huawei SingleSDB átlépte a 3 milliárdos ügyfélszámot
- Debreceni találmány csökkentheti a fűtési költségeket
- Magyar navigáció a Mazda3-ban
- A Samsung idei sikerei számokban
- Új HR-igazgató a Microsoft Magyarországnál
- A Magyar Telekom hálózatfejlesztését az Európai Beruházási Bank támogatja
- Egy jelszavak nélküli világ
- A Yahoo megvenné az Imgurt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
TECHXPO 2024: Már közel 360 ezren töltötték le a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást
Megnyitotta kapuit a TECHXPO 2024, Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója Budapesten. A négynapos rendezvény fajsúlyos nemzetközi konferenciaprogrammal indult, melynek nyitóelőadását Rogán Antal, a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter tartotta a Digitális Állampolgárság témájában. Előadott még a konferencián többek között Gerd Leonhard, a világ TOP 10 jövőkutatóinak egyike, Hong-Eng Koh, a Huawei Technologies globális közszolgálati iparági vezető kutatója, illetve Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója is.
A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.