Samsung Smart & Premium Megoldás Központ nyílt Budapesten

Farkas Norman, 2014. május 5. 09:18

A Samsung megnyitotta Budapest belvárosában, a Váci út 33. szám alatt Smart & Premium Megoldás Központját, mely a fogyasztói igények maximálás kiszolgálása érdekében született. A szervizt, bemutatótermet és ügyfélszolgálatot is magába foglaló üzletben mindenki választ kaphat Samsung termékekkel kapcsolatos kérdéseire, vagy szervizeltetheti készülékeit, és természetesen vásárlásra is van lehetőség.

A dél-koreai gyártó kiemelt figyelmet fordít az ügyfelei elégedettségére, s ennek legújabb bizonyítéka a múlt héten megnyitott Samsung Smart & Premium Megoldás Központ. A főváros központjában, a Váci út 33. szám alatt (a Westend City Centerrel majdnem szemben) várja látogatóit a vadonatúj üzlet, mely nemcsak prémium bemutatóterem, hanem szervizközpont és ügyfélszolgálat is egyben.

 

 

Az ügyfelek igényei

 

A megnyitón mi is részt vettünk, s megtudtuk, hogy a vásárlók nagyon gyakran veszik igénybe a Samsung ügyfélszolgálatát. Gerzsei Attila, a Samsung Smart & Premium Megoldások üzletágának vezetője elárulta, hogy évente 200 ezer hívást és 30-35 ezer e-mail-t fogadnak, a gyártó oldalán elérhető Online Chaten keresztül pedig napi 40-50 megkeresésre válaszolnak. Egyértelmű tehát, hogy a fogyasztók számára fontos a gyártó elérhetősége, hogy gyorsan választ kaphassanak kérdéseikre.

 

A megfelelő rendelkezésre állás és tájékoztatás nem csak a vásárlás után, hanem azt megelőzően is kulcsfontosságú, hiszen azt eredményezi, hogy az ügyfelek nem csalódnak a megvásárolt termékekben. Ha valóban az elégedettség maximalizálása a cél, erre muszáj odafigyelni.

 

A termékek szervizelésénél is kiemelt jelentőséggel bír a gördülékeny kommunikáció és a gyorsaság, hogy a lehető legkisebb kínlódással oldódjon meg az ügyfél problémája. Talán felesleges magyarázni, hogy egy döcögősen előrehaladó javíttatás milyen gyorsan változtathat az adott gyártóról kialakított képünkön.

 

 

A Samsung válasza

 

A Samsung Smart  & Premium Megoldás Központ megnyitása egy mérföldkő a Samsung ügyfeleinek kiszolgálásában. Egy olyan sokoldalú üzletről van szó, ahova számos különböző okkal térhetnek be a fogyasztók, és borítékolható, hogy elégedetten távoznak.

 

A fent említett igényeket mind kiszolgálja az üzlet, ugyanis magába foglal egy prémium bemutatótermet, egy szervizt és egy ügyfélszolgálatot is.

 

Ha vásárlás előtt állunk, a Központban kipróbálhatjuk a legújabb eszközöket, a felmerülő kérdéseinkre pedig szakemberektől kaphatunk azonnali válaszokat. Amellett, hogy megvásárolhatjuk a kiszemelt termékeket, Samsung személyre szabott megoldásait – mint a Prémium Assistance, Samsung termékregisztráció, házhoz megyünk megoldás, távoli segítségnyújtás a televízió- és mobilkészülékekhez, Video-Web Chat-szolgáltatás és a kiterjesztett garancia – is igénybe vehetjük.

 

 

Termékregisztráció és kiterjesztett garancia

 

A Samsung termékregisztrációjának célja, hogy az ügyfelek egyszerűen és gyorsan érvényesíthessék a cég által biztosított jótállási időt, és azt további 2 hónappal meg is hosszabbíthassák. A termékregisztráció mellett kiterjesztett garancia vásárlására is van lehetőség, ami a televíziók, mosógépek és hűtőszekrények mellett 2014 áprilisától már a mobiltelefonokra és táblagépekre is elérhető.

 

Samsung Prémium Assistance & házhoz megyünk szolgáltatás

 

A Samsung Prémium Assistance & házhoz megyünk szolgáltatásának keretében a prémium készülékek esetén a szakemberek a bejelentést követően, a hét bármelyik napján, 24 órán belül felkeresik az ügyfelet otthonában, és amennyiben megoldható, már a helyszínen elvégzik a szükséges beállításokat, javítást. Gerzsei Attila elmondása alapján ezzel a világon egyedül hazánkban elérhető megoldással havonta 500-600 alkalommal élnek a fogyasztók.

 

Video-Web Chat szolgáltatás

 

Az ügyfelek még gyorsabb és emberközpontúbb kiszolgálását teszi lehetővé a Samsung új, XXI. századi megoldásai, így például az úgynevezett Video-Web Chat szolgáltatás is, amely májustól érthető el a Samsung.com oldalon, ahol az ügyfeleknek lehetőségük nyílik a face-to-face ügyfélkiszolgálásra. A Samsunga Smart TV-vel rendelkező ügyfeleknek további kiemelt szolgáltatást biztosít, így a DTV alkalmazáson keresztül a felhasználó át tudja adni a készülék irányítását a szervizes kollégának, aki minden kért beállítást elvégez helyette, emellett tájékoztatja az ügyfelet arról, hogy milyen egyéb beállításokat célszerű elvégezni a készüléken. A „távoli” technikai support megoldás, amely európai országok közül Magyarországon a legnépszerűbb, már a Samsung okostelefonokra is elérhető.

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Felhasználói visszajelzések formálják az új MÁV+ appot

Egy héttel ezelőtt, 1500 tesztelő részvételével indult el a MÁV-csoport új mobilalkalmazásának bétatesztje. Az informatikai szakemberek folyamatosan feldolgozzák a beérkező visszajelzéseket, hogy a jövő heti hivatalos bevezetésre a tesztelők által jelzett kisebb hibák már kiküszöbölésre kerüljenek.

2025. március 27. 19:36

Cápák között Győrben

Balogh Péter – vagy ahogy sokan ismerik, Balogh Petya – startupper, angyalbefektető, mentor és a Cápák között című tévéműsor egyik cápája, a Széchenyi István Egyetem Spinoff Extra programjának vendége volt. Az előadó nemcsak saját életútját osztotta meg, hanem értékes tanácsokkal is ellátta azokat a fiatalokat, akik vállalkozás indításán gondolkodnak.

2025. március 27. 17:59

Zöld energia az európai gyógyszeripar és egészségügyi ágazat számára

A Schneider Electric Energize programjának keretében egy négy céget tömörítő vásárlói csoport 10 évre szóló megállapodást kötött évi 245 GWh megújuló energiaforrásból származó áram beszerzésére. A program „Sustainability Business” üzletága a tárgyalások során tanácsadóként segítette a szerződést aláíró cégeket.

2025. március 27. 13:07

AI forradalom a pénzügyi szektorban is

A mesterséges intelligencia (AI) forradalmának egyik legnagyobb haszonélvezői várhatóan a pénzintézetek és pénzügyi szolgáltatók lesznek, amennyiben nem áldozzák fel a fogyasztói és felhasználói bizalmat a gyors eredmények érdekében. Az innováció és a bizalom fenntartását célzó uniós szabályozás 2026. augusztusáig fokozatosan lép életbe. A közelmúltban a KPMG Magyarország magyar és nemzetközi szakértői, valamint ügyfélkörük képviselői üzleti beszélgetést tartottak a témában.

2025. március 27. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Díjazták a kimagasló innovációs teljesítményeket

2025. március 26. 20:23

Virtuális valóság az autonóm járművek fejlesztésében

2025. március 25. 17:52

Továbbra sem tudjuk, hogy kik ölették meg Kennedyt

2025. március 21. 16:38

iPhone 17 Air: A legvékonyabb iPhone a láthatáron

2025. március 18. 13:29