Az eMAG újabb lépése, hogy az első számú magyar online kereskedő legyen
Magyarországi pozíciójának erősítése érdekében a Naspershez tartozó eMAG.hu integrálja a szintén a cégcsoport tulajdonában lévő Grando.hu-t. A domainre érkező felhasználókat az eMAG.hu oldalra irányítják át, ahol regisztráció nélkül is bejelentkezhetnek korábbi fiókjukkal, és felfedezhetik az online vásárlás új lehetőségeit. Ezzel a lépéssel azt szeretnék elérni, hogy idővel az ország első számú online kereskedőjévé váljanak.
Az eMAG közel 700 márka több mint 22.000 termékét kínálja olyan szolgáltatásokkal kiegészítve, amelyek különlegesnek számítanak a hazai piacon. Ingyenes és pontos házhozszállítást, illetve bankkártyás vagy utánvétes fizetési lehetőséget biztosít az ország egész területén. A vevő az átvételkor még fizetés előtt kibonthatja az árut, és akár azonnal vissza is küldheti a terméket, ha esetleg meggondolta magát. Az eMAG garanciával rendelkező, esetlegesen meghibásodott termékeket a cég térítésmentesen juttatja el a tulajdonostól a szervizbe, majd javítás után vissza a vásárlóhoz.
A stratégiai együttműködés egy újabb fontos lépés annak érdekében, hogy az eMAG megerősítse jelenlétét a magyar e-kereskedelmi piacon. Közép-Kelet-Európa legnagyobb online áruháza alig egy éve kezdte meg működését hazánkban, és már 10 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik az informatikai és elektronikai termékek online értékesítésében. A termékkategóriák is folyamatosan bővülnek: az idei évtől már szépségápolási és kozmetikai cikkek, babaápolási termékek és házikedvenceknek szánt kiegészítők is megtalálhatók az eMAG.hu kínálatában. A vállalat sikeréhez hozzájárult, hogy vezető márkák termékeit kínálják kedvezményes áron különleges akciók keretében. Az egyedi értékesítési akciók, a villámgyorsan felépített adatbázis és a folyamatosan magas minőség és pontosság emelte a vezető online kereskedők közé az eMAG.hu-t alig egy év alatt.
„Amikor tavaly októberben beléptünk a magyar piacra, azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy néhány éven belül az ország első számú online kereskedelmi vállalata legyünk. Az elmúlt hónapok dinamikus növekedését és 10 százalékos piaci részesedésünket tekintve egyre közelebb kerülünk ehhez a célhoz. Az eMAG az online vásárlás egy új szintjét képviseli - minőségi szolgáltatásaink Magyarországon is egye több vásárlót győznek meg arról, hogy érdemes bennünket választani, ha új és garanciális termékekről van szó. A közlejövőben számos meglepetéssel készülünk, ezért érdemes lesz figyelni bennünket” – mondta Iulian Stanciu, az eMAG ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Erősítheti a vásárlási kedvet az új e-kereskedelmi törvény
- A rendszeresen internetezők több mint harmada e-vásárló
- e-kereskedelem változás: a vevő 14 napig elállhat a vásárlástól!
- Csaknem kétszáz embert mintegy hatmillió forintottal rövidített meg egy internetes csaló
- Új szolgáltatás a Vateránál
- 8 éves csúcson az online kiskereskedelmi forgalom
- A webáruházak többsége növelte forgalmát tavaly
- Az eOptika.hu az Év Internetes Kereskedője 2014-ben
- eNET: várakozáson felül teljesített a hazai online kiskereskedelem
- A Pannon Szoftver 110 milliós beruházással fejleszt online kereskedelmi rendszert
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyetemistáknak szóló innovációs verseny indul Magyarországon
A Magyar Innovációs Szövetség, a Nemzeti Innovációs Ügynökség, a Neumann János Számítógéptudományi Társaság és az Országos Tudományos Diákköri Tanács megállapodást kötöttek egy új, az innovációt középpontba helyező verseny, az InnOtdk megrendezéséről. A kétévente megrendezésre kerülő verseny célja, hogy az OTDK-hoz hasonló formában egyetemisták bemutathassák innovációra épülő projektjeiket.
Galaxy S25 Ultra: Zajok és csodák az Erzsébet téren
Egy rejtélyes fekete doboz jelenik meg a budapesti Erzsébet téren március 20. és 22. között. Ez a Zajtár, a Samsung pop-up bemutatója és kiállítása, ahol a látogatók felfedezhetik az idén debütáló Galaxy S25 Ultra okostelefon új AI-alapú funkcióit, egy egészen friss perspektívából. Az érdeklődők kipróbálhatják a készülékeket, különös figyelmet szentelve a Hangsávszerkesztő és az éjszakai videó funkcióknak, ráadásul a legszerencsésebbek megnyerhetik a vállalat csúcskategóriás készülékét.
Áprilisban érkezik a korszerűsített közlekedési mobilalkalmazás
Áprilistól elérhetővé válik a nagyközönség számára a MÁV+ névre keresztelt alkalmazás, melyet 1500 tesztelő már elkezdett próbálni. Az új app az év során fokozatosan éri majd el a teljes funkcionalitást. A tesztelés és az áprilisi premiert követően az app először a legnépszerűbb funkciókat kínálja, mindezt gyorsabban, egyszerűbben és modernebb felhasználói környezetben.
A vásárlói elégedettség szerepe a versenyképességben
A legnagyobb kihívást a magyar vállalatok számára az adathiány jelenti, amikor személyre szabott ajánlatokat szeretnének kínálni ügyfeleiknek – derül ki az EY által készített tanulmányból, amely 50 hazai marketing- és értékesítési vezetőt kérdezett meg. Az ügyfelek elégedettségére különös figyelmet kell fordítaniuk a vezetőknek, mivel ez közvetlen hatással van az üzleti teljesítményre is.
Gyors, biztonságos és hatékony: A légi szállítás szerepe a kereskedelemben
Gyógyszerek, romlandó termékek és gyártáshoz szükséges alapanyagok – ezek a leggyakoribb áruk, amelyek repülővel érkeznek a hazai cégekhez, vagy indulnak tőlük külföldre. Sok esetben a rendkívül drága termékek szállítása is gyorsabb és biztonságosabb repülővel. A hazai vállalatok legnagyobb része Kínából importál árut, de az export is jelentős mértékben jelen van.