CRS Portál: Big Data elemzés és „What if” tervezési képességek is
A vállalati kontrolling riportokat és üzleti analitikákat egységes online portálfelületen megjelenítő CRS Portál a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően újabb, előremutató adatelemzési és adatkezelési képességekkel bővült, mindezt a lehető legegyszerűbb megoldások alkalmazásával. A nagymennyiségű adat online elemzésében a Pivot adatelemzési modul, a tervezésben pedig a „What if?” elemző és tervező modul nyújt segítséget.
A „What if” tervezési és elemzési eszköz a „Mi van, ha?” típusú kérdésekre ad választ. Az eszköz segítségével egy adott probléma megvizsgálására egymástól eltérő forgatókönyvek, elemzési esetek állíthatók fel a CRS Portálban. Ezek végeredményeit összehasonlítva kap képet a felhasználó arról, hogy a kiindulási adat(ok)ból felépített szcenáriók közül melyik közelíti meg legjobban - vagy egyáltalán nem - az elvárt eredményt. Az elkészült elemzések eredményei „fogd és vidd” módszerrel egy grafikonra helyezhetők, és a megjelenített értékek vizuális formában is elemezhetők. Az elemzést nagyban elősegítik az előre beépített elemző függvények, amelyekből egy időben akár több is megjeleníthető a grafikonon.
Az elemzési irány kétféle lehet: Az első esetben egy végeredmény meghatározása érdekében a meglévő alapadatokat felhasználva építhető fel egy hierarchikus feltételrendszer, míg a második esetben a végeredmény ismeretében állítható fel egy olyan láncolat, amely az eredmény felosztására (szétosztására) irányul.
„A CRS Portál megalkotásakor elsődleges prioritásunk az volt, hogy az adott problémára a lehető legegyszerűbb megoldást nyújtsuk annak érdekében, hogy egy valóban könnyen és hatékonyan használható analitikai és riporting eszközt biztosítsunk felhasználóink számára. A Portál legújabb fejlesztéseiben is ez a szemléletmód tükröződik, és ennek szellemében folytatjuk tovább munkánkat, amelynek következő állomása egy mobileszközökön is elérhető CRS Portál applikáció lesz, várhatóan az idei év végén” – mondta Vámosi Tamás, a CRS Portált fejlesztő Avensoft Kft. Tulajdonosa.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes alkalmazás segíti a választást
- Elindult a BKK utazástervező weboldala
- Ma az internetlassítás ellen tiltakozunk
- Ingyen nézhető a weben Plácido Domingo koncertje
- A szolgáltató központokra fókuszál az új szakmai közösségi oldal
- A magyar kommunista vezetőket bemutató online kiadvány jelent meg
- Videótolmács-szolgáltatás indult nagyothallóknak
- Közös innovációs projektet indított az IBM Magyarország és a Pannon Egyetem
- A Michael J. Fox Foundation és az Intel viselhető eszközökkel küzd a Parkinson-kórral
- Meteoterrorizmussal vádolják olasz szállodák az időjós honlapokat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Okos klímatechnológia a jövő otthonaiban
A Samsung részt vesz az ISH 2025 rendezvényen, amely március 17. és 21. között zajlik Frankfurtban, és amely a világ vezető szaniter-, fűtési és légkondicionáló (HVAC) ipari szakkiállítása. A vállalat innovatív megoldásokat mutat be, amelyek célja a kényelmet és az összekapcsolhatóságot javítani lakossági és kereskedelmi környezetekben.
A Wolt és a Yettel együttműködése: Mobiltelefonok és tartozékok egy kattintásra
A Yettel új értékesítési csatornát nyitott: elsőként a hazai mobilszolgáltatók közül a Wolt alkalmazásán keresztül is rendelhetők feltöltőkártyás mobiltelefonok, SIM-kártyák és különféle tartozékok a Yettel üzletekből.
A Xiaomi történelmi pénzügyi eredménnyel zárta a 2024-es évet
A Xiaomi Corporation közzétette a 2024. december 31-én zárult pénzügyi évre vonatkozó, auditált konszolidált eredményeit. A Csoport negyedéves bevétele először lépte át a 100 milliárd jüant a 2024. évi negyedik negyedévben, miközben az éves és negyedéves teljesítménye meghaladta a piaci várakozásokat. A Xiaomi éves árbevétele 35%-kal nőtt az előző évhez képest, és elérte a 365,9 milliárd jüant, míg a korrigált nettó nyereség 41,3%-kal, 27,2 milliárd jüanra emelkedett. A 2024 negyedik negyedévében a teljes árbevétel 109 milliárd jüanra nőtt, ami 48,8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, miközben a korrigált nettó nyereség 69,4%-kal, 8,3 milliárd jüanra emelkedett, így jelentősen túlteljesítette a piaci várakozásokat.
Sintra AI: Az új digitális asszisztens
A mesterséges intelligencia (AI) ügynökök egyre több területen jelennek meg, céljuk pedig a mindennapi munka megkönnyítése. A Sintra AI, egy új platform, azt ígéri, hogy segít automatizálni a napi feladatokat, így csökkentve az adminisztratív terheket. De vajon érdemes belevágni?