CRS Portál: Big Data elemzés és „What if” tervezési képességek is

forrás: Prím Online, 2014. szeptember 17. 13:24

A vállalati kontrolling riportokat és üzleti analitikákat egységes online portálfelületen megjelenítő CRS Portál a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően újabb, előremutató adatelemzési és adatkezelési képességekkel bővült, mindezt a lehető legegyszerűbb megoldások alkalmazásával. A nagymennyiségű adat online elemzésében a Pivot adatelemzési modul, a tervezésben pedig a „What if?” elemző és tervező modul nyújt segítséget.

A Pivot alapú Big Data analitikai eszköz akár több tízmillió adat online elemzését teszi lehetővé, futási időben, hosszas előkészítő munka nélkül, akár közvetlenül a forrásrendszerekből. A rendelkezésre álló adatokat a felhasználó „fogd és vidd” módszerrel a számára megfelelő, elemezhető formára hozhatja, az elemzés eredményét elmentheti és munkatársaival megoszthatja.


A „What if” tervezési és elemzési eszköz a „Mi van, ha?” típusú kérdésekre ad választ. Az eszköz segítségével egy adott probléma megvizsgálására egymástól eltérő forgatókönyvek, elemzési esetek állíthatók fel a CRS Portálban. Ezek végeredményeit összehasonlítva kap képet a felhasználó arról, hogy a kiindulási adat(ok)ból felépített szcenáriók közül melyik közelíti meg legjobban - vagy egyáltalán nem - az elvárt eredményt. Az elkészült elemzések eredményei „fogd és vidd” módszerrel egy grafikonra helyezhetők, és a megjelenített értékek vizuális formában is elemezhetők. Az elemzést nagyban elősegítik az előre beépített elemző függvények, amelyekből egy időben akár több is megjeleníthető a grafikonon.

 


Az elemzési irány kétféle lehet: Az első esetben egy végeredmény meghatározása érdekében a meglévő alapadatokat felhasználva építhető fel egy hierarchikus feltételrendszer, míg a második esetben a végeredmény ismeretében állítható fel egy olyan láncolat, amely az eredmény felosztására (szétosztására) irányul.

 


„A CRS Portál megalkotásakor elsődleges prioritásunk az volt, hogy az adott problémára a lehető legegyszerűbb megoldást nyújtsuk annak érdekében, hogy egy valóban könnyen és hatékonyan használható analitikai és riporting eszközt biztosítsunk felhasználóink számára. A Portál legújabb fejlesztéseiben is ez a szemléletmód tükröződik, és ennek szellemében folytatjuk tovább munkánkat, amelynek következő állomása egy mobileszközökön is elérhető CRS Portál applikáció lesz, várhatóan az idei év végén” – mondta Vámosi Tamás, a CRS Portált fejlesztő Avensoft Kft. Tulajdonosa.

 


 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Okos klímatechnológia a jövő otthonaiban

A Samsung részt vesz az ISH 2025 rendezvényen, amely március 17. és 21. között zajlik Frankfurtban, és amely a világ vezető szaniter-, fűtési és légkondicionáló (HVAC) ipari szakkiállítása. A vállalat innovatív megoldásokat mutat be, amelyek célja a kényelmet és az összekapcsolhatóságot javítani lakossági és kereskedelmi környezetekben.

2025. március 20. 20:51

A Wolt és a Yettel együttműködése: Mobiltelefonok és tartozékok egy kattintásra

A Yettel új értékesítési csatornát nyitott: elsőként a hazai mobilszolgáltatók közül a Wolt alkalmazásán keresztül is rendelhetők feltöltőkártyás mobiltelefonok, SIM-kártyák és különféle tartozékok a Yettel üzletekből.

2025. március 20. 19:28

A Xiaomi történelmi pénzügyi eredménnyel zárta a 2024-es évet

A Xiaomi Corporation közzétette a 2024. december 31-én zárult pénzügyi évre vonatkozó, auditált konszolidált eredményeit. A Csoport negyedéves bevétele először lépte át a 100 milliárd jüant a 2024. évi negyedik negyedévben, miközben az éves és negyedéves teljesítménye meghaladta a piaci várakozásokat. A Xiaomi éves árbevétele 35%-kal nőtt az előző évhez képest, és elérte a 365,9 milliárd jüant, míg a korrigált nettó nyereség 41,3%-kal, 27,2 milliárd jüanra emelkedett. A 2024 negyedik negyedévében a teljes árbevétel 109 milliárd jüanra nőtt, ami 48,8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, miközben a korrigált nettó nyereség 69,4%-kal, 8,3 milliárd jüanra emelkedett, így jelentősen túlteljesítette a piaci várakozásokat.

2025. március 20. 17:52

Sintra AI: Az új digitális asszisztens

A mesterséges intelligencia (AI) ügynökök egyre több területen jelennek meg, céljuk pedig a mindennapi munka megkönnyítése. A Sintra AI, egy új platform, azt ígéri, hogy segít automatizálni a napi feladatokat, így csökkentve az adminisztratív terheket. De vajon érdemes belevágni?

2025. március 20. 11:41

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

iPhone 17 Air: A legvékonyabb iPhone a láthatáron

2025. március 18. 13:29

„Az Ön eszköze veszélyben van, össze fog omlani” – 8 tipp a félelemkeltő csalások elleni védelemhez

2025. március 13. 09:55

Történelmi magyar siker a Holdon

2025. március 11. 16:01

Különdíjas lett a Deloitte úttörő coaching programja

2025. március 9. 10:06