Amerikai online szupermarketnek fejlesztett webáruházat a magyar EU Edge
Vezető online amerikai szupermarket felújítását végezte el az EU Edge nevű budapesti szoftverfejlesztő cég.
Az EU Edge szakemberei évek óta dolgoznak az amerikai vállalatnak; legutóbbi munkájuk során a weboldal kereskedelmi rendszerének egységesítését végezték. Az új weboldalon egységes megjelenítést kapott minden kategória és termék. A fejlesztők rugalmas, gyors és skálázható keretrendszert készítettek, amely lehetővé teszi azt, hogy a termékmenedzserek bármilyen termékoldalt, kategóriát, szűrőt, rendezőt, reklámot létre tudjanak hozni a saját preferenciák szerint IT segítség nélkül.
"A feladatunk legnehezebb része az volt, hogy feltárjuk a FreshDirect igényeit. Ezután jött a megvalósítás, ami közben a rendszer egyetlen pillanatra sem állhatott le" - mondta Gelesz Tamás, az EU Edge munkatársa, a FreshDirect projekt vezető fejlesztője a közlemény szerint.
Az EU Edge kifejti, hogy az élelmiszer kiskereskedelem az online értékesítés egyik legdinamikusabban fejlődő ágazata az Egyesült Államokban. Iparági becslések szerint a teljes piac mérete 2016-ra elérheti a 21 milliárd dollárt (körülbelül 4500 milliárd forint). Az 500 millió dolláros (mintegy 110 milliárd forintos, ami a teljes magyar e-kereskedelmi forgalom fele) árbevételű, 100 ezer aktív felhasználót menedzselő FreshDirect sikerében az EU Edge csapatának is oroszlánrésze van - olvasható a közleményben.
Az EU Edge egy elsősorban startup projektekre specializálódott, szoftverfejlesztéssel és folyamatmenedzsmenttel foglalkozó vállalkozás. A 2005-ben alapított budapesti székhelyű cég ügyfelei közé tartozik a FreshDirect mellett például a hazai alapítású Prezi, a Dragontape, a LogMeIn és a PocketGuide.
A nyilvánosan elérhető céginformációs adatok szerint az EU Edge 2013-ban magyarországi tevékenységeivel mintegy 98 millió forintos árbevételt ért el az egy évvel korábbi 80 millió forint után, a cég mérleg szerinti nyeresége pedig 4,57 millió forint volt a 2012-es 1,6 millió forintot követően. Tavaly az EU Edge hazai és amerikai bevételei összesen elérik az évi 1 millió dollárt, a cég 14 embert foglalkoztat.
Kapcsolódó cikkek
- Félmillió magyar vásárol mobilról és tabletről
- LCD, okostelefon és táblagép a sláger
- Az itt élő külföldieket célozza az új, angol nyelvű egészségügyi webáruház
- Black Friday az eMagnál
- Könyvekkel bővült az eMAG webáruház kínálata
- Itthon is terjed a „klikkelj és hozd el” vásárlás
- Ma kedvezménydömping van az interneten
- A posta helyett a futárszolgálatot választják a webáruházak
- Novemberben lesz a SzEK.org őszi konferenciája
- Sok mobiltelefont vesznek az eMAG oldalán
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Friss kutatás: Rajonganak a vásárlók a BNPL iránt
Szakértői becslések szerint az elmúlt 1 évben már több mint 20 ezer vásárló fizetett Buy Now Pay Later szolgáltatás segítségével, mintegy 1 milliárd forint összértékben. Magyarország piacvezető webshopjai közül már jónéhány elérhetővé tette a BNPL fizetési módot, a nyugat-európai internetes kereskedelemben pedig már a 20 százalékot is eléri a bevezetés aránya. Magyarország egyik vezető BNPL szolgálatója készített friss felmérést a részletfizetést használók vásárlási szokásairól.
Több száz EV-töltővel lendítenek egyet az olasz e-mobilitáson
Bár Olaszországban az újonnan regisztrált elektromos járművek aránya a teljes járműállományhoz képes még meg sem közelíti a német, francia vagy skandináv adatokat, ezen a téren jelentős fejlődésre számítanak az országban: az évtized végére várhatóan az olasz utakon több mint 280 ezer elektromos jármű, ezen belül pedig 10 ezer e-busz fog közlekedni.