Amerikai online szupermarketnek fejlesztett webáruházat a magyar EU Edge

MTI Sajtóadatbank, 2015. február 4. 13:27

Vezető online amerikai szupermarket felújítását végezte el az EU Edge nevű budapesti szoftverfejlesztő cég.

Az MTI-hez eljuttatott közleményük szerint "jelentős nemzetközi fejlesztői projektet" zártak le nemrégiben: az amerikai piac egyik vezető online szupermarket vállalata, a FreshDirect Magyarországra szervezte ki több mint 100 000 aktív felhasználóval rendelkező webáruházának szoftverfejlesztési munkáit.
 

Az EU Edge szakemberei évek óta dolgoznak az amerikai vállalatnak; legutóbbi munkájuk során a weboldal kereskedelmi rendszerének egységesítését végezték. Az új weboldalon egységes megjelenítést kapott minden kategória és termék. A fejlesztők rugalmas, gyors és skálázható keretrendszert készítettek, amely lehetővé teszi azt, hogy a termékmenedzserek bármilyen termékoldalt, kategóriát, szűrőt, rendezőt, reklámot létre tudjanak hozni a saját preferenciák szerint IT segítség nélkül.
 

"A feladatunk legnehezebb része az volt, hogy feltárjuk a FreshDirect igényeit. Ezután jött a megvalósítás, ami közben a rendszer egyetlen pillanatra sem állhatott le" - mondta Gelesz Tamás, az EU Edge munkatársa, a FreshDirect projekt vezető fejlesztője a közlemény szerint.
 

Az EU Edge kifejti, hogy az élelmiszer kiskereskedelem az online értékesítés egyik legdinamikusabban fejlődő ágazata az Egyesült Államokban. Iparági becslések szerint a teljes piac mérete 2016-ra elérheti a 21 milliárd dollárt (körülbelül 4500 milliárd forint). Az 500 millió dolláros (mintegy 110 milliárd forintos, ami a teljes magyar e-kereskedelmi forgalom fele) árbevételű, 100 ezer aktív felhasználót menedzselő FreshDirect sikerében az EU Edge csapatának is oroszlánrésze van - olvasható a közleményben.    
 

Az EU Edge egy elsősorban startup projektekre specializálódott, szoftverfejlesztéssel és folyamatmenedzsmenttel foglalkozó vállalkozás. A 2005-ben alapított budapesti székhelyű cég ügyfelei közé tartozik a FreshDirect mellett például a hazai alapítású Prezi, a Dragontape, a LogMeIn és a PocketGuide.
 

A nyilvánosan elérhető céginformációs adatok szerint az EU Edge 2013-ban magyarországi tevékenységeivel mintegy 98 millió forintos árbevételt ért el az egy évvel korábbi 80 millió forint után, a cég mérleg szerinti nyeresége pedig 4,57 millió forint volt a 2012-es 1,6 millió forintot követően. Tavaly az EU Edge hazai és amerikai bevételei összesen elérik az évi 1 millió dollárt, a cég 14 embert foglalkoztat.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Friss kutatás: Rajonganak a vásárlók a BNPL iránt

Szakértői becslések szerint az elmúlt 1 évben már több mint 20 ezer vásárló fizetett Buy Now Pay Later szolgáltatás segítségével, mintegy 1 milliárd forint összértékben. Magyarország piacvezető webshopjai közül már jónéhány elérhetővé tette a BNPL fizetési módot, a nyugat-európai internetes kereskedelemben pedig már a 20 százalékot is eléri a bevezetés aránya. Magyarország egyik vezető BNPL szolgálatója készített friss felmérést a részletfizetést használók vásárlási szokásairól.

2025. január 18. 15:37

Több száz EV-töltővel lendítenek egyet az olasz e-mobilitáson

Bár Olaszországban az újonnan regisztrált elektromos járművek aránya a teljes járműállományhoz képes még meg sem közelíti a német, francia vagy skandináv adatokat, ezen a téren jelentős fejlődésre számítanak az országban: az évtized végére várhatóan az olasz utakon több mint 280 ezer elektromos jármű, ezen belül pedig 10 ezer e-busz fog közlekedni. 

2025. január 18. 13:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

9 év után új elnök az IAB Hungary élén

2025. január 16. 18:01

A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot

2025. január 14. 18:15

A Continental új technológiája látványos módon jelenít meg tartalmakat a járművek oldalablakain

2025. január 9. 12:54

Megérkezett a One Magyarország: minden, amit az ügyfeleknek tudni érdemes

2025. január 2. 11:51