Tényleg kiöregszik a Facebook?
2004 február 4-én indult el a Facebook. A Gemius megvizsgálta a Facebookra belépő internetfelhasználók korát. Az elemzés alapjául a 18 évnél idősebb felhasználók 2014 január és november között gyűjtött adatai szolgáltak. A vizsgált országok; Magyarország, Fehéroroszország, Dánia, Lengyelország, Oroszország, Románia, Törökország és Ukrajna, ahol a Gemius globális és helyi internetes oldalakra vonatkozó kutatásokat folytat.
Kiderült:
• Hazánk mellett még Dánia az az ország, ahol a 18–24 éves korosztály a legkevésbé látogatja a Facebookot. A korosztályból csupán minden hatodik felhasználó keresi fel az oldalt (átlagosan 16 százalék). Törökországban ebben a korosztályban a legnépszerűbb a közösségi oldal. Itt a 18–24 éves korcsoportból átlagosan minden harmadik felhasználó látogatja az oldalt (31 százalék).
• 2014-ben a vizsgált országok szinte mindegyikében a 25–34 év közötti felhasználók voltak legnagyobb százalékban jelen a Facebookon, míg a látogatók legkisebb része 55 éves vagy annál idősebb volt. Kivétel Dánia, ahol a helyzet éppen fordított, azaz a Facebook.com a leginkább látogatott az 55 év feletti emberek körében, és a 18–24 évesek alkotják a legkisebb részét a közönségnek.
• Az összes vizsgált országban minden negyedik, ötödik Facebook-felhasználó 35–44 éves (19–26 százalék, az egyes országoktól függően).
hirado.hu
Kapcsolódó cikkek
- Egy Facebook poszt miatt tartóztattak le egy tinédzsert az USA-ban
- Örökölhetők lesznek a Facebook-profilok
- Facebook-katonákat vetnek be tavasztól
- Egyre jobban hízik felhasználóin a Facebook
- Leállt a Facebook és az Instagram
- A Facebook lehetővé teszi a hamis hírek jelentését
- Kisajátítja a Facebookot a kommunista kormány
- Figyelmeztet az erőszakra a Facebook
- Zuckerberg virtuális könyvklubot indított az olvasás népszerűsítésére
- Új alkalmazást mutatott be a Facebook
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Black Friday a Viberen: kisvállalkozások nagy lehetősége
A Black Friday ma már nem csak a nagy márkákról szól. Kisvállalkozóként vagy szabadúszóként – legyen szó fodrászról, autószerelőről, kézműves ékszerkészítőről, tanácsadóról, pékségről vagy butik tulajdonosáról – ez az időszak remek alkalmat kínál új ügyfelek elérésére, az értékesítés növelésére és a meglévő vevőkörrel való kapcsolat elmélyítésére.
ABB: Megbízható energiaellátás a jövő hidrogénprojektjeihez
Az ABB a Hydrogen Technology Expo kiállításon mutatta be a HyQ PCI880 nevű, új generációs tápegységét, amelyet csúcsteljesítményű IGBT-technológiára építettek a hatékonyság és a megbízhatóság növelése érdekében.
Európa legjobb startupjai Budapesten mutatkoznak be
Európa leginnovatívabb fiatal vállalkozói találkoznak november 25-én Budapesten az EIT Innovation Awards 2025 eseményen. A megmérettetésen a 908 jelentkező közül kiválasztott 42 ígéretes startup mérheti össze tudását hét kategóriában, az egyenként 10 000 eurós fődíjért.
Black Friday 2025: Ár, minőség és márka a döntések mögött
Az év legintenzívebb kiskereskedelmi időszakában, a Black Friday közeledtével különösen aktuális egy friss kutatás, amely feltárja, milyen szempontok alapján választanak technológiai termékeket a tudatos vásárlók. Bár sokan elsősorban az elektronikai eszközök kedvezményei miatt várják az akciókat, a döntési folyamat ennél jóval összetettebb. A felmérés szerint három tényező számít igazán: a kedvező ár, a bizonyított minőség és a megbízható márkahírnév.
Tovább szárnyal az AutoWallis: 353 milliárd forintra nőtt az árbevétel
Az AutoWallis a harmadik negyedévben is erős teljesítményt nyújtott: a vállalatcsoport árbevétele 21 százalékkal nőtt, így elérte a 353 milliárd forintot a régió 17 országában. A bevétel 67 százaléka külföldi piacokról származott, amit az akvizíciók és az organikus növekedés egyaránt támogatott. Mindhárom üzletág pozitív eredményt ért el: a Kiskereskedelmi Üzletág forgalma 43 százalékkal emelkedett, a Mobilitási Szolgáltatásoké 21, a Nagykereskedelmi Üzletágé pedig 4 százalékkal bővült. A társaság 12,6 milliárd forintos EBITDA-ja megfelel az elvárásoknak, és stabil alapot teremt a növekedési stratégia folytatásához.

