Megváltozik a Google rangsorolási algoritmusa
A Google bejelentette, hogy április 21-től megváltozik rangsorolási algoritmusa, és a mobileszközökön előnyt élveznek majd a mobilbarát weboldalak.
A Google bejelentése szerint április 21-étől új algoritmus lép életbe. A rangsorolás során a mobileszközökön a mobilbarát oldalak élveznek majd előnyt. A mobileszközökön végrehajtott keresések során innentől kezdve előnyt élveznek azok a weboldalak, amelyek az ilyen típusú eszközökön is jól használhatóak.
A Google közleménye szerint az új algoritmus globálisan lesz elérhető, a magyar nyelven is. Az új rangsorolásnak: „jelentős hatásai lesznek a találati listára". Mindez azt jelenti, hogy a mobileszközökön végrehajtott kereséseknél egyes weboldalak előnyt élveznek majd, és emiatt megváltozik a keresésekre adott találatok sorrendje is.
A korábbi adatok szerint a keresések közel fele ma már mobileszközökről zajlik. Magyarországon ez az adat még 15% körül alakul, ám nagyon dinamikusan nő, és egyes területeken a mobilról érkező látogatók aránya akár 30% felett is lehet. Azok a weboldalak, amelyek nem rendelkeznek mobilbarát megjelenítéssel komoly piacvesztést könyvelhetnek el a közeljövőben.
Az új rangsorolás révén a felhasználók könnyebben találnak majd releváns, jó minőségű és az eszközükre optimalizált tartalmat. Mindez pedig növeli majd a felhasználói élményt is.
Kép: mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Önmagát tanító videojáték-programot fejlesztett a Google
- Önmagát tanító videojáték-programot fejlesztett a Google
- Továbbra sem nyereséges a YouTube
- Továbbra sem nyereséges a YouTube
- Elstartolt a gyerekbarát YouTube az USA-ban
- Elstartolt a gyerekbarát YouTube az USA-ban
- Táblagépeken is használható az Inbox
- Táblagépeken is használható az Inbox
- Február 23-án érkezik a YouTube gyerekbarát változata
- Február 23-án érkezik a YouTube gyerekbarát változata
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kiváló kép- és hangélmény a TCL C-szériával
A tavasz újítása a TCL-től: a QD-Mini LED technológia most már az egész C-szériás tévékínálatban elérhető, így még több otthonban biztosít prémium szórakozást.
Mesterséges intelligencia a marketing szolgálatában
A Microsoft adott otthont a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubja legutóbbi rendezvényének, mely március 20-án zajlott, és a mesterséges intelligencia marketingben betöltött szerepét és lehetőségeit helyezte középpontba. A rendezvény üzenete az volt, hogy az AI nem csupán a jövő technológiája, hanem már most is olyan eszközként működik, amely jelentősen növeli a marketingmunka hatékonyságát. A Microsoft szakértői gyakorlati példákon keresztül mutatták be, hogyan integrálható az AI a marketing- és értékesítési folyamatokba, elősegítve azok optimalizálását és gyorsítva az üzleti döntéshozatalt.
2026-ra a világ legnagyobb fulfilment áruházává válik a soroksári IKEA
Egy évvel az átfogó felújítás bejelentése után a soroksári IKEA egyesíti azokat az új megoldásokat és fejlesztéseket, amelyeket a legnagyobb lakberendezési kiskereskedő már világszerte tesztelt, és 2026-ra a világ legnagyobb IKEA fulfilment áruházává válik.
Ötgenerációs munkahelyek: Hogyan segíthetik az együttműködést a különböző korosztályok?
A generációs különbségek sokak szerint feszültségekhez, széthúzáshoz és akár konfliktusokhoz is vezethetnek, különösen a munkahelyeken. De vajon elkerülhetetlen, hogy így alakuljon? Hogyan hat az innovációs nyomás a generációk közötti együttműködésre? Problémaként vagy lehetőségként kellene tekinteni a különbözőségekre? Ilyen kérdésekre keresnek választ a Bosch Podcast legújabb epizódjában, ahol Steigervald Krisztián generációkutató és Somogyi András, a Bosch cég humánerőforrásért felelős alelnöke beszélgetnek.
Szembarát kijelző és intelligens funkciók az MWC egyik sztárjától
A TCL, a kijelző-innovációk globális éllovasa, büszkén jelenti be, hogy az MWC 2025 során bemutatott TCL NXTPAPER 11 Plus tablet Európában is elérhetővé vált.