Folytatódhat a nevezés – hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

forrás: Prím Online, 2016. november 2. 13:10

Meghosszabbított határidővel, november 20-ig lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által 15 éve életre hívott digitális megmérettetésre 25 kategóriában várják a nevezéseket.

Van tehát még egy kis ideje annak, aki úgy érzi, szívesen megmérettetné online felületét a marketing szakma nagyjai előtt. A bírálati szempontok között fontos szerepet játszik a dizájn, a felhasználóbarátság és a reszponzivitás, de nagy figyelmet fordítanak a zsűrizés során a kategóriának megfelelő tartalomra is.

 

Varga István, a pályázat alapítója az alábbiakat mondta el az idei mezőnyről: „Nagyon jó látni, hogy évről-évre professzionálisabb honlapokat neveznek a díjra. Ez nemcsak azt mutatja, hogy folyamatosan erősödik a cégek online jelenléte, de azt is, hogy egyre többen veszik ezt komolyan. Szakmailag megint egy erős év elé nézünk, mi már nagyon várjuk a zsűrizést és természetesen a díjátadót is!”

 

Az ismert szakemberekből álló zsűri a kiválasztott weboldalakkal szeretne példát mutatni, hogy miként lehet komolyan venni az online jelenlétet, kiszolgálva ezzel az ügyfelek minden igényét. A pályázatra most is 25 kategóriában lehet nevezni, kizárólag magyar nyelvű honlapokkal a www.evhonlapja.hu weboldalon.

 

Eszes István, ’Az Év Honlapja’ pályázat zsűrijének elnöke az alábbiakban foglalta össze tanácsait az idei pályázóknak: „A nevezés az egyik legjobb alkalom arra, hogy a pályázók kritikus szemmel megvizsgálják az online megjelenésüket. Lehetőség, hogy összehasonlítsák magukat a versenytársaikkal, valamint elemezzék, hogy mennyire felelnek meg ’Az Év Honlapja’ értékelési szempontjainak (SEO, reszponzivitás, UX,…). A pályázat során a Seoseeker segítségével lehetőséget biztosítunk, hogy még a zsűrizés előtt minden pályázó elemezni tudja a webes megjelenését, weboldalának tartalmi és formai elemeit is. Azt javaslom, használják ki ezt a lehetőséget, nyúljanak hozzá, javítgassák, ha szükséges még a zsűrizés megkezdése előtt.”

 

A szervezők tehát november 20-án éjfélig várják a nevezéseket, az eredményhirdetés pedig december 7-én lesz Budapesten, ahol kiderül, mely cégek honlapjai nyerik el idén a 2016-os ’Az Év Honlapja’- díjakat.

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Veszélyes hirdetések rejtőzhetnek a keresési eredményekben: hogyan ismerjük fel ezeket?

Annak ellenére, hogy egyre többen használnak hirdetésblokkolókat és kifinomult biztonsági szoftvereket, a hirdetéseken keresztül terjedő rosszindulatú szoftverek még mindig nagy problémát jelentenek az ESET kiberbiztonsági szakértői szerint – különösen, ha azok legitim webhelyek hirdetéseiként jelennek meg. Árulkodó adat, hogy 2023-ban a Google több mint 1 milliárd hirdetést blokkolt vagy távolított el, amelyek között számos rosszindulatú programokat népszerűsítő reklám is volt.

2025. január 30. 14:34

Magyarországra is megérkezett a világ első kereskedelmi forgalomban kapható humanoid robotja

Az Unitree Robotics hivatalos közép-európai márkaképviseleténél januártól a magyar piacon is elérhető az Unitree G1 AI támogatású emberszabású robot. A tavasszal bejelentett eszköz fontos fordulópontot jelenthet a humanoid robotok tömeges elterjedésének előmozdításában, mivel most először kapható tömeggyártásban előállított, bárki számára megvásárolható, valós méretű humanoid. 

2025. január 28. 12:57

Rekordárbevételt ért el az LG 2024-ben

Közzétette 2024-es pénzügyi eredményeit az LG Electronics (LG): a dél-koreai vállalat a története legnagyobbjának számító 87,73 ezer milliárd von (62,89 milliárd dollár) konszolidált bevétel mellett 3,42 ezer milliárd von (2,45 milliárd dollár) üzemi nyereséget ért el.

2025. január 23. 19:26

9 év után új elnök az IAB Hungary élén

Új elnököt és elnökséget választott a 2025-2027-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.

2025. január 16. 18:01

A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot

A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak, és csak 1,8%-uk nyitott külső hirdetők felé is. Ez az arány – különösen a nemzetközi trendek tükrében – nagyon alacsony, ami a szektorban rejlő jelentős növekedési potenciált jelzi. A PwC Magyarország az IAB Hungary szakmai közreműködésével csaknem 800 webáruház körében végzett kutatást a retail média jelenlegi helyzetéről.

2025. január 14. 18:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54

Milyen nagy lesz a közelgő havazás? Előrejelzés a mesterséges intelligencia segítségével

2025. február 1. 13:44