Folytatódhat a nevezés – hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbított határidővel, november 20-ig lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által 15 éve életre hívott digitális megmérettetésre 25 kategóriában várják a nevezéseket.
Van tehát még egy kis ideje annak, aki úgy érzi, szívesen megmérettetné online felületét a marketing szakma nagyjai előtt. A bírálati szempontok között fontos szerepet játszik a dizájn, a felhasználóbarátság és a reszponzivitás, de nagy figyelmet fordítanak a zsűrizés során a kategóriának megfelelő tartalomra is.
Varga István, a pályázat alapítója az alábbiakat mondta el az idei mezőnyről: „Nagyon jó látni, hogy évről-évre professzionálisabb honlapokat neveznek a díjra. Ez nemcsak azt mutatja, hogy folyamatosan erősödik a cégek online jelenléte, de azt is, hogy egyre többen veszik ezt komolyan. Szakmailag megint egy erős év elé nézünk, mi már nagyon várjuk a zsűrizést és természetesen a díjátadót is!”
Az ismert szakemberekből álló zsűri a kiválasztott weboldalakkal szeretne példát mutatni, hogy miként lehet komolyan venni az online jelenlétet, kiszolgálva ezzel az ügyfelek minden igényét. A pályázatra most is 25 kategóriában lehet nevezni, kizárólag magyar nyelvű honlapokkal a www.evhonlapja.hu weboldalon.
Eszes István, ’Az Év Honlapja’ pályázat zsűrijének elnöke az alábbiakban foglalta össze tanácsait az idei pályázóknak: „A nevezés az egyik legjobb alkalom arra, hogy a pályázók kritikus szemmel megvizsgálják az online megjelenésüket. Lehetőség, hogy összehasonlítsák magukat a versenytársaikkal, valamint elemezzék, hogy mennyire felelnek meg ’Az Év Honlapja’ értékelési szempontjainak (SEO, reszponzivitás, UX,…). A pályázat során a Seoseeker segítségével lehetőséget biztosítunk, hogy még a zsűrizés előtt minden pályázó elemezni tudja a webes megjelenését, weboldalának tartalmi és formai elemeit is. Azt javaslom, használják ki ezt a lehetőséget, nyúljanak hozzá, javítgassák, ha szükséges még a zsűrizés megkezdése előtt.”
A szervezők tehát november 20-án éjfélig várják a nevezéseket, az eredményhirdetés pedig december 7-én lesz Budapesten, ahol kiderül, mely cégek honlapjai nyerik el idén a 2016-os ’Az Év Honlapja’- díjakat.
Kapcsolódó cikkek
- 15. jubileumi évét nyitja „Az Év Honlapja” pályázat!
- Rekorddöntés a cél az Év fiatal vezetője pályázaton
- Sikeres az IAB projektpályázata
- Lehet-e ennél okosabb?
- Már mindenki online csinálja
- "Digitális Esély 2016" pályázat
- Az ABB Kft. idén is meghirdeti egyetemi ösztöndíj- és női mentorprogramját
- Projektpályázatot hirdet az IAB Hungary
- Újra megmérettetnek a fiatal vezetők
- 33 300 dollár összdíjazású online pályázatot hirdet a Samsung
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Veszélyes hirdetések rejtőzhetnek a keresési eredményekben: hogyan ismerjük fel ezeket?
Annak ellenére, hogy egyre többen használnak hirdetésblokkolókat és kifinomult biztonsági szoftvereket, a hirdetéseken keresztül terjedő rosszindulatú szoftverek még mindig nagy problémát jelentenek az ESET kiberbiztonsági szakértői szerint – különösen, ha azok legitim webhelyek hirdetéseiként jelennek meg. Árulkodó adat, hogy 2023-ban a Google több mint 1 milliárd hirdetést blokkolt vagy távolított el, amelyek között számos rosszindulatú programokat népszerűsítő reklám is volt.
Magyarországra is megérkezett a világ első kereskedelmi forgalomban kapható humanoid robotja
Az Unitree Robotics hivatalos közép-európai márkaképviseleténél januártól a magyar piacon is elérhető az Unitree G1 AI támogatású emberszabású robot. A tavasszal bejelentett eszköz fontos fordulópontot jelenthet a humanoid robotok tömeges elterjedésének előmozdításában, mivel most először kapható tömeggyártásban előállított, bárki számára megvásárolható, valós méretű humanoid.
Rekordárbevételt ért el az LG 2024-ben
Közzétette 2024-es pénzügyi eredményeit az LG Electronics (LG): a dél-koreai vállalat a története legnagyobbjának számító 87,73 ezer milliárd von (62,89 milliárd dollár) konszolidált bevétel mellett 3,42 ezer milliárd von (2,45 milliárd dollár) üzemi nyereséget ért el.
9 év után új elnök az IAB Hungary élén
Új elnököt és elnökséget választott a 2025-2027-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.
A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak, és csak 1,8%-uk nyitott külső hirdetők felé is. Ez az arány – különösen a nemzetközi trendek tükrében – nagyon alacsony, ami a szektorban rejlő jelentős növekedési potenciált jelzi. A PwC Magyarország az IAB Hungary szakmai közreműködésével csaknem 800 webáruház körében végzett kutatást a retail média jelenlegi helyzetéről.