Immár ötödik éve hirdeti meg az ABB egyetemi női mentorprogramját
Az ABB Kft. immáron az ötödik egymást követő évben hirdeti meg műszaki egyetemi és főiskolai női hallgatók számára az „ABB mentorprogram női hallgatóknak” elnevezésű programját. A projekt során a vállalat öt végzős hallgatót választ ki pályázat útján az energetika és automatizálás területéről. A pályázatra 2019. október 1. és november 11. között lehet jelentkezni.
A női mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.
A program során a vállalat öt női műszaki felsőoktatási hallgatót választ ki pályázat útján az energetika és automatizálás területéről. A pályázat nyertesei dedikált mentorokat kapnak a cég vezetői és szakemberei személyében, akikkel konzultáción vesznek részt öt hónapon keresztül havi egy alkalommal. A nyertesek betekintést nyerhetnek egy multinacionális cég mindennapjaiba, gyárlátogatáson vehetnek részt, találkozhatnak az ABB női vezetőivel, HR szakemberektől személyes konzultáció keretében tanácsot kaphatnak a későbbi elhelyezkedéshez, és előfordul, hogy a későbbiekben valaki gyakornokként csatlakozik az ABB csapatához. Emellett megismerhetik, hogy milyen különböző életpálya modellek léteznek a műszaki területen.
A pályázat a 2. és 3. éves BSc, 4. vagy 5. éves MSc női hallgatóknak szól, akik aktív - nappali, esti, levelező, aktív féléves - hallgatói jogviszonnyal rendelkeznek valamely magyarországi műszaki főiskolán vagy egyetemen.
Az ABB szakemberei a beadott pályázatok értékelésénél figyelembe veszik a jelentkezők motiváltságát, szakmai rátermettségét, valamint angol nyelvtudását. A pályázat elbírálásánál előnyt jelent a korábbi tanulmányi versenyeken elért eredmény, és a felsőoktatási szakmai tevékenységben való részvétel.
„Ötödik éve sikeres mentorprogramunkkal továbbra is a nők szakmai elfogadását kívánjuk erősíteni a műszaki pályákon, és biztatni a női hallgatókat a műszaki területen való elhelyezkedésre. Szeretnénk megmutatni a lehetséges műszaki női karrierutakat, kihívásokat és lehetséges válaszokat ezekre. Célunk, hogy a program végeztével minél több mentorált diák maradjon nálunk munkavállalóként. A diverzitásból fakadó előny is nagyon fontos, hiszen a nők gyakran olyan kompetenciákat hoznak egy vállalati csapat életébe, amelyek pozitív hatást gyakorolhatnak az összteljesítményre.” – mondta el Taira-Julia Lammi az ABB Kft. ügyvezetője.
A pályázatra 2019. október 1. és november 11. között lehet jelentkezni. A pályázat beadási határideje: 2019. november 11. A pályázatokat a vállalat 2019. december 13-ig bírálja el, és közzéteszi a www.abb.hu weboldalon. A pályázati kiírás a következő linken található: http://new.abb.com/hu/karrier/lehetosegek/diakok
Az előző évi programról készült videó:
Kapcsolódó cikkek
- Médiatanács: véleményezhetők két városi rádiós frekvencia pályázati felhívásának tervezetei
- A jó fizetés már kevés, ennél többet kell nyújtaniuk a munkaadóknak
- Néhány másodperc alatt feltölthető e-buszt fejleszt az ABB és a King Long Group
- VISZ Iskolai pályázatok 2019
- NMHH Médiatanács: Ismét szólhat a Rádió 1 Dunaföldváron, Baján, Szekszárdon és Pakson
- Az ABB és az Ericsson tovább erősíti kapcsolatát
- Az ABB és a SUSI Partners együttműködik a mikrogrid- és az energiatárolási projektek megvalósításában
- A Gyermelyi Zrt. is ABB technológiát használ
- Hatékonyabb és fenntarthatóbb az Ericsson adatközpontja az ABB integrált automatizálási rendszerével
- Kiválasztották az ABB egyetemi ösztöndíj pályázatainak győzteseit
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Idén is keresik az év legjobb tech tartalmait
Fenntarthatóbb, újratölthető dezodorok, VR-szemüvegekkel végzett terápia és minimálisan invazív robotsebészet – csak néhány példa arra, hogyan alakíthatja jobbra világunkat a technológia. Az előző év Siemens Media Award díjazottjai ezekről a témákról készítettek riportokat. Most újra megnyílt a lehetőség a nevezésre a hazai és nemzetközi sajtódíjra, amelyre 2025-ben is azok az újságírók és tartalomkészítők jelentkezhetnek, akik kiemelkedő munkát végeztek a technológiai témákban.
IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit
Az online videós reklámokat díjazó versenyt az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja azzal a céllal hirdette meg, hogy felhívja a figyelmet az online videós tartalmakban a márkák üzeneteit kreatívan megfogalmazó csapatok munkájának jelentőségére. A szakmai zsűri a 2024-es év legjobbjainak ítélt alkotásokért február 6-án az Irányi Palota báltermében adta át a díjakat.
Magyar diákok kezében a jövő kulcsa: új lendülettel indul a Megoldások a holnapért 5. évada
Ötödik alkalommal indul a Samsung és az EdisonKids közös, kreatív problémamegoldó kezdeményezése, a Megoldások a holnapért, amelyben szezonról szezonra jövőépítő diákcsapatok adnak izgalmas válaszokat a holnapunk alapkérdéseire. A toborzás elkezdődött, a megújult program pedig az eddigieknél is több hasznos és izgalmas lehetőséget biztosít pályázóinak, a 7–12. osztályos diákoknak és tanáraiknak, hogy forradalmi ötleteikkel jobbá tehessék a világot. A verseny nyertesei értékes Samsung eszközökkel gazdagodhatnak, összesen 6 millió forint értékben.
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.