A koronavírus miatt bajba került a vállalkozásod? Ingyenes webinarral segítenek!

forrás: Prím Online, 2020. március 25. 18:09

Senki nem volt felkészülve az utóbbi hetek történéseire: a koronavírus miatti rendelkezések sokak megélhetését sodorták veszélybe a vendéglátóiparban és azon túl is. Mielőtt azonban cégvezetőként pánikszerű leépítésbe kezdenénk, gondoljuk végig higgadtan a lehetőségeinket! Ebben segít a Pallas Communication ingyenes webinarja vállalkozók és cégvezetők számára. A kreatív ügynökség elsőként egy kérdőív kitöltésére invitálja a vezetőket, hogy közösen mérhessék fel a válság hatásait.

“Azt látjuk, hogy az első reakció a pánik, ami csak elmélyíti a válságot. Már napokkal a kormányintézkedések előtt tömeges elbocsátásokba kezdtek például a vendéglátóiparban, ahol sok alkalmazott eleve négy órára volt bejelentve” - mondja Bökönyi Norbert, a Pallas Communication online marketing szakértője, aki szerint a félelem most még a vírusnál is nagyobb ellenségünk.

 

Ezek közül a cégek közül sokan még több évig tudták volna finanszírozni az alkalmazottakat, akik nagyban hozzájárultak az eddigi növekedésükhöz is. A leépítésekkel azonban nem csak őket hozták nehéz helyzetbe: a most elbocsátottak más cégeknél sem tudnak majd költeni, így bezárul a kör, és kibontakozik a válság.

 

"Hiányolom a vezetők részéről az ötletelést, az összefogást, ahogy a társadalmi felelősségvállalást is! Mi úgy gondoljuk, sok cég nem jutott volna eddig az alkalmazottaik nélkül. Arról nem is beszélve, hogy ők is segíthetnek tovább jutni a közös gondolkodásban” - mondja a szakember. Pozitív példaként említi az ételszállításra villámgyorsan átállt éttermeket, vagy épp a fertőtlenítőt gyártó Luis Vuitton luxusmárkát.

 

 

Élő adásban dobnak mentőövet a bajbajutottaknak

A Pallas csapata épp ezért döntött úgy, hogy ingyenes webinarral készülnek a vállalkozók, cégvezetők számára, aminek során fontos gyakorlati tanácsokkal segítik őket. Ez az oktatás nem lufi, és sok online kurzussal ellentétben nem “végigszenvedni” fogják a nézők - ígéri Bökönyi Norbert. Ehelyett valóban kézzelfogható ötleteket, felhasználható tudást kapnak a szorult helyzetben.

 

Hogy még pontosabb képet adhassanak a piac jelenlegi helyzetéről, a Pallas összeállított egy online kérdőívet is. Arra kérik a cégvezetőket és vállalkozókat, töltsék ki, osszák meg tapasztalataikat a koronavírus gazdasági hatásairól! Az így beérkező adatokat kiértékelik és az oktatás során hasznosítják majd.

 

Ezt a 150-250 főre tervezett online webinart élő adásban, több alkalommal tartják meg, a végén teret adva nézők kérdéseinek. Az anyag nagymértékben épít korábbi történelmi példákra, így a mostaninál (remélhetőleg) jóval hosszabb 2008-2013-as gazdasági válság során felhalmozott tudásanyagra is.

 

A tematika a következőképp alakul:

  • Kríziskezelés
  • A helyes üzleti magatartás
  • Útkeresés a káoszban
  • Motiváció az alkalmazottak felé
  • Társadalmi szerepvállalás/felelősségvállalás
  • Lehetetlen a növekedés a krízis idején?
  • Megoldás az év végi 5-25%-os növekedésre,
  • Kézzelfogható receptek a megvalósításra
  • Hogyan értünk el növekedést a a válság idején?
  • Végzünk egy felmérést, ezt prezentáljuk.
  • Zárás és kérdések  

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Radikálisan javult a hatékonyság és az eredményesség a gyárakban AI megoldásokkal

Az elmúlt évek során a Zyxel Networks, a biztonságos és felhőalapú hálózati megoldások egyik vezető szállítója világszerte átalakította a gyártóüzemeket. A kis önálló gyáraktól a több telephelyen működő hatalmas üzemekig, a bútorgyártóktól a húsfeldolgozókig ezek a gyártók most villámgyors csatlakozási lehetőséget és intuitív, központosított hálózatirányítást élveznek gyáraikban és raktáraikban, ami radikális javulást eredményez a hatékonyságban és az eredményességben.

2024. július 14. 15:50

Kihirdették az Európai Unió mesterséges intelligenciáról szóló rendeletét

Kihirdették az EU mesterséges intelligenciáról szóló rendeletét („MI-Rendelet”), amely a világon az első igazán átfogó, mesterséges intelligenciával („MI”) kapcsolatos, szektorsemleges jogszabály.

2024. július 14. 13:49

A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért

A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért utánpótlásprogramja első lépéseként jelképes regisztrációs díj ellenében elérhető Summit Youth jegyekkel várja a 25 év alatti, szakmai felsőoktatásban tanuló hallgatókat az idei Marketing Summiton. Az utánpótlásprogram alapvető célja, hogy a jövő szakmai generációja megismerje az aktuális trendeket, kihívásokat és az arra adandó gyakorlati válaszokat. A Marketing Summit Youth, mint a jövő marketingeseinek csúcstalálkozója pedig végső soron vonzóbbá teheti a hazai márkákat és ügynökségeket is a fiatal tehetségek számára.

2024. július 14. 10:18

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

ESET kiberfenyegetettségi jelentés: egyre gyakoribb a mesterséges intelligencia és a deepfake a támadásokban

2024. július 5. 09:55

A Schneider Electric a világ legfenntarthatóbb vállalata a TIME szerint

2024. július 4. 19:09

A legmodernebb digitális oktatási rendszert valósította meg a Delta Systems a Corvinus Egyetemen

2024. július 1. 12:59

Befektetőre talált a Megoldások a holnapért korábbi díjazottja

2024. június 25. 19:01