Szakmai szövetség tagja lett a Vivre
Kelet-Közép-Európa legnagyobb online lakberendezési áruháza belépett az Ecommerce Hungary szövetségbe, hogy a tagsággal és a vezetőséggel együtt segítse a magyarországi elektronikus kereskedelem fejlődését.
Az idén 9 éves Vivre eddig összesen 1,1 millió vásárlót szolgált ki a régió 9 országában. Az idei első negyedévben a vállalat eladásai 28 százalékkal növekedtek az előző év azonos időszakához képest, a tavalyi évet a cég több mint 61 millió eurós árbevétellel zárta.
A Vivre most az Ecommerce Hungary tagja lett. A szövetség legutóbb a koronavírus-járvány kapcsán kezdeményezett egyeztetést az Operatív Törzzsel a magyar webshopok érdekében.
„A belépéssel a Vivre nem csupán az elektronikus kereskedelem fejlesztése iránti elköteleződését fejezi ki, de azt is, hogy a szövetség etikai kódexét magára kötelezőnek tartja, és minden tudásával és eszközével arra törekszik, hogy vásárlói számára maximális kiszolgálást nyújtson” – emelte ki Andrei Stanescu, a vállalat kereskedelmi igazgatója.
Az Ecommerce Hungary nagyvállalati tagozata idén áprilisban alakult, a szövetség átfogó megújítása után. Az átalakulás főbb alappillérei a pártatlanság, a visszahívhatóság, az elnöki túlsúly mérséklése, az eltérő méretű piaci szereplők elvárásainak megfelelés és az érdekképviseleti igény voltak.
Kapcsolódó cikkek
- A távol-keleti vásárlások megadóztatása új távlatokat nyithat a magyar e-kereskedelem számára
- Megállapodott a Gazdasági Versenyhivatallal az eMAG
- Fogyasztói magatartás világjárvány idején
- Webinárium az e-kereskedelem jogi keretrendszerének jövőjéről
- 2020-ban három évet ugrott előre az e-kereskedelem
- Szlovák példa mutatja, fel fog robbanni a magyar e-kereskedelem
- Jelentősen növekedett a Vivre
- Egyeztetést kezdeményezett a jogalkotókkal az Ecommerce Hungary
- GLAMI: öt évet ugrott a jövőbe a divatkereskedelem digitalizációja
- Messze várakozáson felül nőtt a webáruházak forgalma a divatágazatban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Adatvezérelt, AI-alapú ügyfélélmény és döntéshozatal: a GBS jövője
Hazánkban több, mint 200 üzleti szolgáltató központ működik, amelyekkel szemben folyamatos elvárás az innováció az anyacégek részéről. A magas követelményeknek való megfelelés érdekében e cégek számára elsődleges fontosságú az olyan új technológiák gyors és hatékony adaptációja, mint a mesterséges intelligencia (AI – artificial intelligence) – a Deloitte szakértői szerint.
Nem féltik az állásukat a ChatGPT-től a magyar újság- és szövegírók
A mesterséges intelligencia hatékonyabbá és könnyebbé teszi a munkájukat, de a szakmájukat a következő években nem tartják teljesen helyettesíthetőnek vele – ez a megkérdezett magyar szövegírók és újságírók általános vélekedése a Corvinus egyetem friss kutatása szerint. A válaszadók önbizalma erős, alkalmazkodóképesebbnek tartják magukat másoknál a területükön.