PR ügynökséget választott a Yuspify

forrás: Prím Online, 2021. június 18. 13:16

A Clue PR ügynökséget választotta kommunikációs partnerének a Yuspify, ami személyre szabott ajánlásokkal teszi hatékonyabbá a webshopok működését. A megbízás magában foglalja a márka ismeretségének növelését, valamint a PR kommunikációs aktivitások tervezését és megvalósítását.

A Yuspify egy machine learning algoritmusokon alapuló ajánlórendszer, amely személyre szabott ajánlásokkal, termékelhelyezésekkel és keresési eredményekkel teszi hatékonyabbá a webshopok működését. A látogatók viselkedése és preferenciái alapján a Yuspify lehetővé teszi, hogy a potenciális ügyfelek kimagasló felhasználói élményben részesüljenek, amely nem csupán a vásárlási kedvet és a webshop bevételét növeli, de a vásárlók elkötelezettségére is hatással van. Ajánlódobozaikat az Unas platformon önkiszolgáló módon lehet percek alatt működésbe hozni, de már a Shoprenter más, egyedi fejlesztésű e-commerce platformok integrációját is vállalják, valamint további platformintegrációk is várhatóak még az idei évben.

 

„A járványügyi helyzet következtében az e-kereskedelem dinamikus növekedésnek indult, szinte már nem létezik olyan bolt, ahol nincs lehetőség online vásárlásra. Manapság nem nagy ördöngösség egy webshopot létrehozni, azonban az egyre nagyobb versenyben folyamatos újítások kellenek a jövedelmező működéshez. Az együttműködés keretében szeretnénk a Yuspify megoldását széles körben megismertetni, hiszen rendkívül nagy potenciált látunk benne” – mondta Körömi János, a Clue PR ügyvezetője.

 

A Clue PR jelentős referenciával rendelkezik az e-kereskedelem és a pénzügy különböző területein, nemzetközi és magyar márkák hírnevének piacspecifikus felépítésében. Referenciáik között megtalálhatók az e-kereskedelem és a fintech piac olyan globális úttörői, mint a PayPal, az Ingenico Group, a Glami.hu vagy a hazai Péntech Solutions.

 

„Elsősorban azért választottuk a marketingkommunikációs feladatok ellátására a Clue PR ügynökséget, mert a kommunikációs szakmai ismeretek mellett a magyar piacon kiváló szakértelemmel rendelkeznek az e-kereskedelem területén” – mondta Herbszt György, a Yuspify termékfelelőse.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05