A vállalkozói szféra nagyágyúi gyűlnek össze a Lurdy-házban
Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Jakupcsek Gabriella kommunikációs szakember és Varga András, a Httpool by Aleph-tól (Meta magyarországi hivatalos értékesítői partnere), is előadást tart majd május 25-én a Lurdy-házban, a Maximum Web és Marketing Konferencián. Hegedűs Anett, az esemény főszervezője közölte, a programot úgy állították össze, hogy a jelenlévő cégvezetők egyetlen nap alatt elég inspirációt gyűjthessenek egész évre úgy, hogy közben a jövőnket meghatározó új technológiákról és irányzatokról is értesülhessenek a leghitelesebb szakértőktől.
Minden várakozást felülmúl az érdeklődés a vállalkozói szféra egyik legfontosabb rendezvényére, melyen legkevesebb négyszáz cégvezető vesz majd részt a felsővezetői körből, és ahol egy nap alatt számtalan olyan információ hangzik majd el, mellyel a válsághelyzet után még nagyobb lépésekben lesznek képesek a cégek a fejlődésre az online térben.
Hegedűs Anett főszervező elmondta, a tervezéskor nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy csak olyan hiteles előadókat hívjanak meg a rendezvényre, akiket Magyarországon senkinek nem kell bemutatni, és akiknek az előadásaira nemcsak rekord gyorsan fogynak el a helyek, hanem képesek valódi tudást és tapasztalatot átadni a hallgatóságnak.
„Örömmel fogadta el a felkérésünket Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, hazánk egyik legsikeresebb vállalkozója és Jakupcsek Gabriella is, aki kiemelkedő munkásságával mindenkor érvényes értékeket közvetít motivációs előadásain. Színpadra áll mellettük a marketingkommunikáció területén 20 év tapasztalattal rendelkező Mérő Ádám, a The Coca-Cola Compay Consumer & Shopper Connection európai osztályának igazgatója, valamint Varga András, a Httpool by Aleph Meta Client Partenere is.”
Május 25-én, a Lurdy-házban jelen lesznek az eseményen a marketingszakma nagyjai is, köztük Berta Gergő, a rendezvény ötletgazdája és tulajdonosa, valamint Wolf Gábor, a Marketing Commando vezetője, a Kisvállalati Marketing Biblia c. üzleti bestseller szerzője egyaránt.
Gyakorlati tudás első kézből
Hegedűs Anett úgy folytatta, az inspirációs, tapasztalatokra és gyakorlatra épülő előadások mellett összeszedték azokat a legjelentősebb szolgáltatókat, akikkel mindenképpen érdemes beszélgetni, hiszen olyan extra, akár személyre szabott kedvezményekre tehetnek szert a résztvevők, amiket máskor nem kaphatnának meg.
„A Maximum Web és Marketing Konferencia kivételes lehetőséget nyújt a cégvezetők számára, hogy az ország legjobb szakembereitől, első kézből szerezzenek olyan gyakorlati tudást, amellyel pontosan tudják majd, hogy mit kell ahhoz tenni, hogy a következő években olyan szintű növekedést érjenek el, mint korábban soha. Az eseményen való részvétellel bárki nagy versenyelőnyre tehet szert, amit a konkurencia még jövőre sem fog tudni ledolgozni” – mutatott rá.
Az egyedülálló rendezvényre korlátozott számban még elérhetők a jegyek, melynek árából a kapott csomaggal olyan lendületet vehetnek a résztvevők, mellyel terveiket könnyebben meg tudják valósítani a cégükben, így akár több ezerszeresen nyerhetik vissza annak az árát. Ráadásul a jegyvásárlók között pedig egy kétszemélyes négy csillagos wellness-hétvégét sorsolnak ki.
A Maximum Web és Marketing Konferencia részletes programja ide kattintva érhető el.
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.
TECHXPO 2024: Már közel 360 ezren töltötték le a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást
Megnyitotta kapuit a TECHXPO 2024, Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója Budapesten. A négynapos rendezvény fajsúlyos nemzetközi konferenciaprogrammal indult, melynek nyitóelőadását Rogán Antal, a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter tartotta a Digitális Állampolgárság témájában. Előadott még a konferencián többek között Gerd Leonhard, a világ TOP 10 jövőkutatóinak egyike, Hong-Eng Koh, a Huawei Technologies globális közszolgálati iparági vezető kutatója, illetve Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója is.