Kizárólag Continental gumiabroncsokkal szerelik fel a Brabus két tuningautóját
A Brabus kizárólag Continental SportContact 7 gumiabronccsal szereli fel két új szuperautóját. Nemcsak a Brabus 930, hanem a tuning cég eddigi legerősebb modellje, az 1000 lóerős Brabus ROCKET 1000 „1 of 25” is gyárilag a nagy teljesítményű abroncsot kapja, amely optimálisan ötvözi a teljesítményt és a biztonságot. Az abroncsot a sportos vezetők igényeinek megfelelően tervezték.
• A Brabus ROCKET 1000 „1 of 25” és a Brabus 930 modelleket kizárólag a Continental nagy teljesítményű SportContact 7 gumiabroncsaival szerelik fel.
• A Brabus az első 1000 lóerős szuperautójánál is a Continental által nyújtott biztonságra és teljesítményre támaszkodik
• A Continental és a Brabus autótuning cég régóta közösen fejleszt gumiabroncsokat
A Brabus ROCKET 1000 „1 of 25” a Mercedes-AMG GT 63 S E Performance alapjaira épül. A szuperautó mindössze 2,6 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára. A V8-as biturbó maximális nyomatéka 1820 Nm, amelyet a sebességváltó védelme érdekében elektronikusan 1620 Nm-re korlátoztak. Ebből adódóan a szuperautó végsebessége: 316 km/óra. Ehhez a nyomatékhoz a SportContact 7 teljesítményének és biztonságának köszönhetően tökéletes választás a kerekekre, amelyek gumiabroncsmérete 275/35 ZR 21 az első tengelyen és 335/25 ZR 22 a hátsón. Ezeket a gumikat a speciálisan kifejlesztett, új Brabus Monoblock P kialakítású központi zárral ellátott kerekekre szerelték.
Az új Brabus 930 alapja a Mercedes-AMG S 63 E Performance. Az autó 3,2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, és elektronikusan 290 km/órás végsebességre korlátozták. A 22 colos Brabus Monoblock ZM „PLATINUM EDITION” 22 colos keréktárcsákat először használják ezen az új szupersportkocsin. A németországi Bottropban működő tuning cég elől 265/35 ZR 22, hátul 295/30 ZR 22 méretű SportContact 7 abroncsokat szerelt fel a modellre. Ez illeszkedik a high-tech kerekek új stílusához, amelyek komplex kovácsolási és CNC megmunkálási eljárással készülnek. A kerekek közepe homorú, és a bennük található nagy, fekete kerékdizájn és a 20 filigrán, polírozott felületű küllők kombinációja jellemzi őket.
A Continental és a Brabus gumiabroncs-specialistái több mint 25 éve dolgoznak szorosan együtt, hogy a tuning cég termékei biztonságosak, mégis sportosak legyenek az utakon. A SportContact 7 már bizonyította rátermettségét a tuning és a gyári szegmensben is. A nagyteljesítményű gumiabroncs független teszteken is kiválóan szerepel: 2024 áprilisában a SportContact 7-et az Auto Bild német magazin a sportos vezetés tesztgyőztesének nevezte, és „példás” minősítést kapott.
Kapcsolódó cikkek
- Az új Mercedes-AMG G63 gyári, első szereléssel kizárólagosan General Tire gumiabroncsaival érhető el
- Kényelmet és biztonságot nyújtanak a Continental innovációi az új Mercedes-Benz E-osztályban
- A Continental autógumija az első helyen végzett a Tyre Reviews szakportál négyévszakos abroncstesztjén
- A világ tíz legnagyobb e-jármű-gyártója a Continental gumiabroncsaira támaszkodott 2023-ban
- A Continental SportContact 7 nyerte az Auto Bild sportscars kiadványának tesztjét
- A Continental abroncsa megnyerte a német Auto Zeitung autógumi tesztjét is
- A Continental nyári gumiabroncsa elnyerte az Auto Bild legjobb értékelését
- A Continental 2023-ban növelte eredményét és további javulást tervez idénre is
- A Continental első helyezést ért el az ADAC nyári gumiabroncs tesztjén
- Nemzetközi formatervezési díjat nyert a Continental gumiabroncsa
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Aumovio: Új mérföldkő a Continental autóipari üzletágában
A Continental Automotive üzletága – amely Aumovio néven önálló vállalattá alakul – újabb stratégiai lépést tett a fenntartható működés és hosszú távú siker irányába: megalapította az Advanced Electronics & Semiconductor Solutions (AESS) fejlesztőszervezetet. Az AESS célja, hogy házon belül tervezzen és teszteljen autóipari félvezetőket, kifejezetten a Continental saját igényeire szabva. A gyártást a vállalat stratégiai partnere, a GlobalFoundries (GF) végzi.
Így teljesítettek az AutoWallis üzletágai 2025 első felében
Az AutoWallis Csoport járműértékesítése 3,4 százalékkal nőtt 2025 első felében, elsősorban a korábban lezárt cseh akvizícióknak köszönhetően. A használtautó-eladások és a szervizórák száma továbbra is jelentősen, több mint 50 százalékkal bővült, emellett a rövid távú autókölcsönzés iránti kereslet is növekedett.
Innováció a napfény erejével: Neumann Solar Team az ausztrál versenyen
A Neumann János Egyetem ismét nemzetközi figyelmet kelt egyedülálló technológiai újításával: hallgatók és oktatók közösen fejlesztették azt a napelemes járművet, amellyel részt vesznek a világ egyik legjelentősebb fenntarthatósági és mérnöki versenyén, az ausztrál Bridgestone World Solar Challenge-en.
Okosautópálya Budaörsnél: Itt épül a jövő közlekedése
Nemzetközi szinten is kiemelkedő fejlesztés valósult meg az M1–M7 autópálya közös szakaszán: a közelmúltban helyeztek üzembe egy olyan digitális rendszert, amely a forgalom valós idejű érzékelése és modellezése révén a jövő közlekedésének kulcseleme lehet. Az új infrastruktúra nem csupán az intelligens vezetéstámogató rendszerek bemutatóprojektjeként szolgál, hanem ideális környezetet biztosít az önvezető járművekhez kapcsolódó fejlesztések tesztelésére is.
Megállíthatatlan a Continental: 2025-ben is tesztgyőztes lett
A Continental AllSeasonContact 2 abroncs nyerte el az ADAC (Németország), a TCS (Svájc) és az ÖAMTC (Ausztria) által végzett 2025-ös négyévszakos gumiabroncs-teszt első helyét. A vizsgálat során 16 különféle gyártó – európai, ázsiai és amerikai márkák – 225/45 R17 méretű abroncsait hasonlították össze. A hét különböző teszten a Continental terméke holtversenyben végzett az élen, „különösen ajánlott” minősítéssel és 2,3-as átlagos értékeléssel.