Az év talán legvagányabb kollaborációját indította el a Billingo
2024 egyik legérdekesebb világpiaci trendje a márka együttműködések, azaz a kollaborációk kirobbanása volt. Ez a trend egyelőre inkább a külföldi és jellemzően a globális márkák életében volt látható, de már itthon is bontogatja a szárnyát. Egyre több kisebb és nagyobb márkánál jelent meg ez a típusú együttműködés, ahol a cél az, hogy a márkák kiaknázzák egymás erősségeit, új közönséget érhessenek el és növelhessék láthatóságukat a piacon.
Amíg jellemzően a kollaborációk ki szoktak merülni a pár ezres vagy tízezres kuponokban, ahhoz képest a több mint 500 ezer forintnyi ingyen szolgáltatás az egyéni és társas vállalkozóknak elég abszurdnak tűnik, pedig így év végére ezt a Billingo online számlázó mégis behúzta. Szürrealitás ide vagy oda, ennyi ingyen üzleti szolgáltatást kapni nettó 48 ezerért, az figyelmet érdemel. A kalapba 16 jól ismert üzleti szolgáltató dobta be a portékáját, ami önmagában sem kevés, így az összefogás jellege közel sem hétköznapi.
Sárospataki Albert, a Billingo alapítója elmondta, hogy a 10 éves évfordulójuk apropójaként szerettek volna valami olyasmit adni a vállalkozóknak, amivel a 2025-ös képességeikhez és eredményeikhez jelentősen hozzá tudnak járulni. „A kisvállalkozók a saját bőrükön érzik, hogy most többet kell tenni az eredményekért, több segítségre van szükségük, mint eddig korábban bármikor. Ebben pedig most szeretnénk egy olyan példát mutatni a vállalkozóknak, amivel reméljük, hogy egymás támogatása jobban felértékelődik és nagyobb figyelmet kapnak a vállalkozói összefogások” – fogalmazott Albert.
A jövő évre való felkészülés az év végével aktualitást nyer, érdemes mindenkinek számot vetnie az idei évéről és átgondolni mik azok a lehetőségek és eszközök, amikkel pozitívan lehet befolyásolni a következő 12 hónapunk eredményességét. „Az edukációnak és tudásnak eddig is jelentős szerepe volt, de talán soha nem lesz annyira fontos, mint 2025-ben. Helyzetbe kell hozzuk vállalkozóinkat Magyarországon, együtt kell szintugrást elérnünk, ehhez pedig most sok olyan eszközt elhoztunk, ami ehhez garantáltan hozzájárul, megtettünk hozzá egy nagy lépést. Fontosnak tartottuk a mostani kezdeményezésünkben, hogy nem kedvezményeket, hanem valóban ingyen szolgáltatásokat hozzunk el a vállalkozónak, jelentős értékben, jelentős hozzájárulással” – mondta Sárospataki Albert. Üzleti szoftverek, álláshirdetési csomag, többféle oktatási csomag, mesterséges intelligencia képzés, marketing és sales támogatási pakkok, és nem utolsó sorban 10 meghatározó üzleti könyv. Ez mind ingyen elérhető, a Billingóhoz csatlakozva most decemberben. Ez talán a 2025-ös év egyik legnagyobb üzleti ugródeszkája, több, mint 500 ezer forint értékű szolgáltatás támogatásban.
2025 remélhetőleg a kollaborációk éve lesz, ahol sok ilyen és hasonló kezdeményezés fog még megszületni, amivel az egyéni és kisvállalkozók nyerhetnek a legtöbbet.
Kapcsolódó cikkek
- Az MI lehet a kulcs az egyszemélyes vállalkozások nyári pihenéséhez
- Csökken a magyar vállalkozások száma, a MI pedig alig várja, hogy ezen lendítsen
- 10 év alatt közel 100 millió számlát állítottak ki a vállalkozások a Billingóval
- A nagy mesterséges intelligencia kutatás: erre használják a cégek az MI-t
- Költségcsökkentéssel is készülnek a vállalkozók 2023-as év várható nehézségeire
- Mire kell figyelni az online számlázó program kiválasztásakor?
- Zsebünkben a kassza
- Szerdától nem kell többé kézi számlatömb
- Hasznot is hoz a cégeknek a NAV adatszolgáltatás
- Percekkel rövidülhet a számlafizetés
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A HONOR leleplezi a stílusos és erős teljesítményű HONOR X8c-t
A HONOR bejelentette, hogy januárban érkezik Magyarországra a HONOR X8c, egy olyan okostelefon, amely ötvözi a stílust a csúcstechnológiával. A lenyűgöző 108MP-es és 50MP-es ultra-tiszta éjszakai fényképezési képességgel, innovatív AI-élménnyel és kiemelkedő tartóssággal felszerelt HONOR X8c azoknak készült, akik a rendkívülire törekszenek.
A technológia, ami visszahozhatja a fejlesztéseket Európába
Az elmúlt évtizedekben robbanásszerűen fejlődött az additív gyártás, amely ma már nemcsak az ipar, hanem az élet számos más területén is jelen van. A 3D nyomtatás – ahogy a köznyelvben elterjedt – egyre több lehetőséget kínál a fenntartható és hatékony termelésre, ráadásul a globális gazdasági kihívásokra is megoldást nyújthat.
Nem minden közügy, amiről a média beszámol
Helytelen közügynek minősíteni egy történést pusztán azért, mert azt médiafigyelem övezi – egyebek mellett erre mutat rá a Koltay András és Szomora Zsolt által szerkesztett új könyv. A kötet hazai bíróságok több száz egyedi döntésén keresztül mutatja be a szólásszabadság és a személyiségvédelem ütközésének kérdéseit, rávilágítva arra is, hogy egy közlés nem jogellenes önmagában azért, mert valótlan tényállítást tartalmaz, illetve hogy a vélemények rendkívül széles körben védettek a joggyakorlatban.
Új logisztikai vezető a Schneider Electric gyöngyösi gyárában
A Schneider Electric gyöngyösi gyárában 2024. november elejétől Soltész Nikolett felel a logisztikai feladatokért. Az újonnan kinevezett ellátási lánc menedzser a hatékonyság további növelése mellett tervei szerint kiemelt figyelmet fordít arra is, hogy munkatársai számára még vonzóbb munkahelyi környezetet alakítson ki.
Omnichannel Retail Media Kalauzt adott ki az IAB Hungary
Az IAB Hungary Dokumentumtárából ingyenesen letölthető Omnichannel Retail Media Kalauz az IAB Europe 2024. októberben megjelentetett kiadványának magyar nyelvű változata, amit az IAB Hungary Retail Media Munkacsoportja készített el. Ahol hasznosnak ítélték meg, ott az eredeti anyagot kiegészítve praktikus magyarázatokat fűztek az egyes szakkifejezésekhez, és egyértelműsítettek bizonyos fogalmakat. Éppen ezért a Kalauzt érdeklődéssel és haszonnal lapozhatják gyakorló szakemberek és friss érdeklődők egyaránt.