Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
A díj küldetése: A díjat szervező Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) feladatai között kiemelt szerep jut annak, hogy szakmai díjak szervezésével és a legjobb gyakorlatok bemutatásával emeljék a szakmai munka színvonalát és ezáltal a marketing minél szélesebb körű elfogadottságát - mondja a szervezet elnöke, Hinora Ferenc. A szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Awards egy speciális szegmenst megszólítva szeretné inspirálni azokat a márkákat, egyesületeket, szövetségeket és sportolókat, akik elkötelezettek a minőségi sportmarketing-tevékenységek iránt. A díjjal érintettek közül kiemelten fontosnak látjuk a sportszervezetek, illetve sportolók marketingtudatosságának növelését, ezért is tette lehetővé a szövetség számukra, hogy ebben a nevezési időszakban pusztán jelképes nevezési díj ellenében pályázhassanak – emeli ki Fetter Ármin (Nutriversum), a Sportmarketing Tagozat elnöke.
A pályázati kategóriák és a zsűrizés folyamata: A díjra hat kategóriában lehet pályázni 2023. július 1. és 2024. december 31. között megvalósított sportmarketing aktivitások bemutatásával. A díj kategóriái a következők: sportmarketing együttműködések (benne sportszponzoráció), kis és nagy költségvetésű sportmarketing kampányok, közösségimédia-, és tartalommarketing megoldások, sportesemények, valamint sportolói marketing, kommunikációs és PR tevékenység. Azok a nevezők, akik pályázatukkal bizonyítják, hogy marketingtevékenységük az előzetesen megadott értékelési kritériumoknak megfelelő és magas színvonalú, „Sportmarketing Gyémánt” elismerő védjegyeket kapnak. A fődíjas pedig büszkén viselheti majd a “Sportmarketing Ambassador of the Year – az Év Sportmarketing Nagykövete” kitüntető címet, amelyet a legtöbb gyémántot gyűjtött pályázók listája alapján automatikusan ítél majd oda a sportmarketing szakma tudományos, oktatási, illetve gyakorlati megvalósítás területén dolgozó elismert személyiségeiből álló zsűri. A Sportmarketing Diamond Awards ugyanakkor nem pusztán küldetésében, hanem zsűrizési módszerében is egyedülálló. Lényeges ugyanis, hogy ebben a díjban a pályázatok nem egymással versenyeznek, hanem az előzetesen közzétett értékelési szempontok alapján kerülnek minősítésre. Az elismert szakemberekből álló grémium pedig egyben garanciát jelent a transzparens, hiteles bírálati folyamatra is.
Exkluzív díjátadó és egyedülálló szakmai esemény: Az elismerések átadására a hagyományteremtő szándékkal útnak induló Digital Marketing Forum Díjátadó Estjén kerül majd sor 2025. március 5-én, az ETELE Cinemában. Az év digitális marketing eseményén a díjátadón túl a digitális marketing legfrissebb gyakorlatait, megoldásait és az ezeket támogató technológiai alkalmazásokat mutatják majd be elismert hazai szakemberek, sőt egy külön teremben sportmarketinggel kapcsolatos edukációs szemléletű esettanulmányok és előremutató szakmai kerekasztal-beszélgetések is műsorra kerülnek.
Pályázatok benyújtása & határidők: A pályázatok benyújtására egészen 2025. január 26-ig lesz lehetőség, ugyanakkor érdemes már most, a január 15-ig tartó early bird előnevezési időszakban kedvezményesen jelentkezni, hiszen a teljes pályázati anyagot így is ráérnek a nevezők január végéig benyújtani. További részletek és a pályázási felület a díj oldalán érhető el, mely megújult formában, friss tartalommal várja az érdeklődőket.
Kapcsolódó cikkek
- Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
- December 15. éjfélig lehet nevezni Az Év Honlapja pályázatra!
- Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
- Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
- Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
- Dr. Megyer Örs a Magyar Marketing Szövetség életműdíjasa
- Idén is keresik a legjobb honlapokat
- A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
- Bemutatják, mit kell tudni a skizofrén marketing korszakáról
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú fiatalt ért el az ELTE díjazott programja
Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Informatikai Kara elnyerte a hazai kommunikációs szakma egyik legnagyobb presztízsű díját: a PREXA – PR Excellence Hungary Award arany fokozatú elismerését, valamint a zsűri különdíját a társadalmi kommunikáció kategóriában. A kitüntetést a STEMStation@ELTE STEMPont komplex pályaorientációs és tehetséggondozó programért ítélték oda.
EnterPRIZE 2025: Még van idő jelentkezni!
A Generali Csoport immár ötödik alkalommal indította el nemzetközi EnterPRIZE programját, melynek célja a kis- és középvállalkozások fenntarthatósági törekvéseinek támogatása. A magyarországi pályázatra idén is várják a jelentkezőket, a beadási határidőt meghosszabbították: 2025. június 30-ig lehet pályázni.
Felelős reklám, tisztább környezet – Indul a Green Pledge 2025
A Green Pledge ismét várja a pályázatokat! A kezdeményezés immár harmadik éve díjazza azokat a kommunikációs gyakorlatokat, amelyek kiemelten figyelmet fordítanak a környezetvédelemre és fenntarthatóságra a marketingkommunikáció megtervezése és megvalósítása során.
Fiatalokat segítő civil ötleteket keres a Morgan Stanley
Első alkalommal nyílt meg magyarországi jótékonysági szervezetek előtt a Morgan Stanley civil pályázata. A globális pénzügyi vállalat – amely Budapesten mintegy háromezer szakembert foglalkoztat – olyan innovatív kezdeményezéseket keres, amelyek kézzelfogható módon javítják a gyerekek és fiatalok egészségét, mentális jóllétét, valamint oktatási lehetőségeit.
Öt éve formálja a világot a Megoldások a holnapért kihívás
Idén ünnepli magyarországi indulásának ötödik évfordulóját a Samsung és az EdisonKids által életre hívott Megoldások a holnapért kihívás, amely mára a fiatalok egyik legmeghatározóbb hazai jövőépítő programjává vált. A jubileum alkalmából öt meghatározó szereplő – mentorok, tanárok és szakértők – osztják meg, mit jelent számukra ez az egyedülálló kezdeményezés.