Magyar elnöke lett a világ legnagyobb üzleti networking szervezet Vezérigazgatói Tanácsának
A magyar BNI szervezetet alapító és vezető Avidor András idéntől a BNI Global vezérigazgatói tanácsának elnöki posztját is betölti, ahol a 75 országban működő szervezet vezérigazgatójának, Mary Kennedy Thomsonnak és igazgatóinak a munkáját támogatják stratégia döntésekben.
Az üzleti közösségépítés mára hazánkban is önálló, több milliárdos iparággá nőtte ki magát, a személyes találkozásokra, ajánlásokra és tudásmegosztásra épülő vállalkozói kultúra meghonosításában pedig úttörő volt a piacvezető BNI Magyarország, akinek évente 2300 eseménye van hazánkban. A legnagyobb nemzetközi üzleti közösség magyar szervezetének tagjai csak az elmúlt évben 55 milliárd forint többletbevételt generáltak egymásnak pusztán az ajánlás erejével.
„Hatalmas büszkeség és egyben kihívás is egy ekkora szervezet igazgatóit – akik világméretű franchise hálózatokat vezettek – tanácsokkal látni el és egyben képviselni 75 ország érdekeit és kommunikációs hidat is képezni köztük és a top vezetőség között. Ilyenkor Kapitány Istvánnal (Shell) készült riport jut eszembe, ahol azt mondta, “nem az számít, mekkora országból jössz, az számít, mennyire tudsz hozzáadni a globális szinthez”.
A globális szervezet vezérigazgatója, Mary Kennedy Thompson egyben a Nemzetközi Franchise Szövetség (IFA) elnöke is lesz idén, így a tanácsadói testület elnöki posztjának köszönhetően közvetlen kapcsolatom van a világ legbefolyásosabb és legnagyobb franchise szövetségével is, mely hatalmas lehetőséget jelent a magyar vállalkozások számára is” – fogalmazott Avidor András, a BNI Magyarország és Szlovákia vezetője.
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A TCL elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést
A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést, mellyel a vállalat kiemelkedő környezetvédelmi, társadalmi és kormányzási (ESG) teljesítményét ismerték el. Ez a rangos tanúsítvány az összes kiértékelt vállalat top 2%-ába helyezi a TCL-t, megerősítve ezzel a világ legfenntarthatóbb vállalatai között elfoglalt helyét.
Online és offline sikerek a MediaMarktnál
Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.