9 év után új elnök az IAB Hungary élén

forrás: Prím Online, 2025. január 16. 18:01

Új elnököt és elnökséget választott a 2025-2027-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.

A több mint 100 tagcéget képviselő IAB Hungary alapszabálya értelmében három évente tart teljeskörű tisztújítást, ezért az elnök személyéről és az elnökségi tagokról is szavaztak a tagszervezetek képviselői. Az elnökség tagjai a marketingkommunikációs piac különböző területeit reprezentálják: az elnökön kívül a testületben 5 fő a médiát, 3 az ügynökségeket, 2 a hirdetőket és 1 fő az iparági szolgáltatókat képviseli.

 

A 2024 decemberében indult jelölési időszak során 37 jelölt közül 21 fogadta el a felkérést, közülük a tagság online szavazással választotta meg az új elnökséget. Az eredményeket a  2025. január 16-i éves beszámoló- és tisztújító taggyűlésen hirdették ki. 

 

Elnök: Lunczner Ádám (MindShare)

 

Tagok: 

● Média: Dudás Gergely (RTL Magyarország), Erdélyi Eszter (Atmedia), Pusztay András (Telex), Sopov István (Adaptive Media), Vági Róbert (Centrál Médiacsoport)

● Ügynökség: Horváth Rita (Publicis Group), Szeder Péter (Reprise Digital), Szemán Zsófia (Dentsu Hungary)

● Hirdető: Hunyady Beatrix (One Magyarország), Mérő Ádám (Coca Cola)

● Szolgáltató: Dr. Kapi Anikó (Kapi Legal)

 

 

A taggyűlésen a résztvevők a választás mellett egyhangúan elfogadták az előző időszak elnöki beszámolóját, mely szerint a szervezet kiegyensúlyozott pénzügyi gazdálkodása stabil alapokat teremtett az éves működéshez. Az IAB Hungary aktivitását jelentős mértékben meghatározta a tematikus, szakmai munkacsoportokban zajló munka.

 

Lunczner Ádám

Lunczner Ádám, az IAB Hungary új elnöke megválasztása kapcsán elmondta: “Nagy megtiszteltetés számomra, hogy a hazai IAB elnökeként folytathatom a munkát egy olyan időszakban, amikor a digitális szakmában az átalakulás még dinamikusabbá válik a mesterséges intelligencia térhódításával. Hálás vagyok Istvánnak, aki elkötelezett munkájával és irányításával erős alapokat teremtett elnöksége alatt, amelyekre a jövőben is építhetünk.

 

Célom, hogy az IAB Magyarország egy még dinamikusabb, aktívabb, minden tag érdekeit képviselő szervezet legyen, amely tovább erősíti a hazai digitális iparág pozícióját. Ebben kulcsszerepe lesz az új elnökség tagjainak, akik rendkívül felkészült szakemberek, és akikkel már most izgatottan várom a közös munkát.

 

Hiszem, hogy a tettek beszélnek helyettünk, ezért az elkövetkező időszakot a gyakorlati eredmények fogják meghatározni. Hajrá az új elnökségnek és a munkacsoportoknak!”

 

Sopov István

Sopov István leköszönő elnök, aki 9 év után nem indult újra a IAB Hungary vezető pozíciójáért – de az elnökség aktív tagja marad a következő ciklusban is – így búcsúzott: “Nagyon büszke vagyok a három ciklusban elért eredményekre, és szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki segítette az IAB Hungary munkáját. Sikerült növelnünk a taglétszámot, aktívabbak lettünk a munkacsoportok, rendezvények, kutatások és a szakmának hasznos információk megosztása terén is. Köszönöm a tagság, munkacsoport vezetők, elnökségi tagok az IAB Iroda csapatának munkáját. Külön köszönöm az IAB Hungary ügyvezetőinek segítségét, akikre a legnagyobb feladat hárult az évek során a  szervezet működtetésében Máth Andrásnak, Kenessey Adriennek, Fináczy Dórának és Papliczky Pálnak. Köszönjük a támogatást a Magyar Reklámszövetségnek és kiemelten Fülöp Szilvia főtitkárnak. Kívánom, hogy minél több hasznos és érdekes beszélgetésnek adhasson keretet az IAB a következő években is, és hogy az újonnan megválasztott elnök és elnökség sikeresen valósítsa meg terveit. Gratulálok megválasztásukhoz!”

 

Kulcsszavak: +céginfó IAB Hungary

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A TCL elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést

A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést, mellyel a vállalat kiemelkedő környezetvédelmi, társadalmi és kormányzási (ESG) teljesítményét ismerték el. Ez a rangos tanúsítvány az összes kiértékelt vállalat top 2%-ába helyezi a TCL-t, megerősítve ezzel a világ legfenntarthatóbb vállalatai között elfoglalt helyét.

2025. február 16. 15:40

Online és offline sikerek a MediaMarktnál

Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.

2025. február 16. 13:53

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját

2025. február 13. 10:03

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54