Omnichannel Retail Media Kalauzt adott ki az IAB Hungary

forrás: Prím Online, 2025. január 20. 20:13

Az IAB Hungary Dokumentumtárából ingyenesen letölthető Omnichannel Retail Media Kalauz az IAB Europe 2024. októberben megjelentetett kiadványának magyar nyelvű változata, amit az IAB Hungary Retail Media Munkacsoportja készített el. Ahol hasznosnak ítélték meg, ott az eredeti anyagot kiegészítve praktikus magyarázatokat fűztek az egyes szakkifejezésekhez, és egyértelműsítettek bizonyos fogalmakat. Éppen ezért a Kalauzt érdeklődéssel és haszonnal lapozhatják gyakorló szakemberek és friss érdeklődők egyaránt.

 

A megjelenés kapcsán Szabó Ákos, a Retail Media Munkacsoport vezetője elmondta: “Minden mindennel összefügg, de legalábbis összefügghet: a sales-marketing aktivitások legváltozatosabb formái, az értékesítési funnel eltérő szintjeit jellemző online és offline vásárlói tevékenységek, a különféle touchpointokon és hűségprogramokban gyűjtött felhasználói adatok és még sokáig folytathatnánk a sort. A korszerű értékesítési fókuszú kommunikáció a fogyasztói magatartásnak megfelelően szükségszerűen törekszik az omnichannel megközelítésre, a holisztikus és integrált szemléletre. Ennek jegyében a lehető leggyorsabban igyekeztük elkészíteni az Omnichannel Retail Media Guide magyar nyelvű változatát.”

 

 

A 2024 áprilisában megalakult munkacsoport nagy lendülettel vágott bele az ismeretterjesztésbe. Tavaly szeptemberben már készítettek egy Retail Media Kalauz 2024 című kiadványt, ami szintén ingyenesen letölthető az IAB Dokumentumtárából, az IAB Hungary szakszótárát pedig Retail Media dossziéval egészítették ki. 

 

Január 22-én, vagyis e hét szerdán Retail Media fókuszú IAB Café-ra várják az érdeklődőket, ahol hirdetők, kiadók és ügynökségek mindent megtudhatnak erről a szakterületről, amit 2025 elején tudni kell és érdemes.

 

Kulcsszavak: retail media IAB Hungary

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

6 milliárd euró értékű könnyítést kaphatnak az uniós vállalkozások

Az Európai Bizottság bemutatta a fenntarthatósági, adózási és beruházási szabályozások egyszerűsítésére irányuló javaslatcsomagját. Az Omnibus célja, hogy olyan kedvező üzleti környezetet alakítson ki, amely elősegíti a vállalatok növekedését, innovációját és munkahelyteremtését. A javaslatcsomag intézkedései várhatóan jelentős mértékben növelhetik az uniós cégek versenyképességét, amint hatályba lépnek.

2025. március 23. 12:15

Digitális diplomák blokkláncon

Magyarország részt vesz az European Blockchain Services Infrastructure (EBSI) pilot projektben, amelynek célja egy blokklánc alapú „Európai Uniós diploma” infrastruktúra létrehozása. Ez egy digitális rendszer, amely biztonságosan tárolja, és nyomon követi a változásokat az Unió felsőoktatási intézményeiben szerzett diplomák kezelésében. A technológia lehetővé teszi, hogy mind az egyetemek, mind a hallgatók könnyen hozzáférjenek a hiteles dokumentumokhoz, amelyeket maximális biztonsággal, bármikor, bárhonnan és bármilyen eszközről elérhetnek.

2025. március 23. 10:25

Kreatív zsenik Győrből: Különdíj és közönségdíj az ArtHungry versenyen

A győri Széchenyi István Egyetem Művészeti Karának két tervezőgrafikus hallgatója kiemelkedő eredményt ért el az ArtHungry grafikai és designversenyen. Ratkovic Ljubica a „gi x er” nevű organikus betűtípusával különdíjat nyert, míg Ozvald Mária Trilogie d'Or című ékszerkollekciójával elnyerte a közönségdíjat.

2025. március 22. 17:02

Hozd ki a legtöbbet a tavaszból: Hasznos telefonos tanácsok

A tavasz a megújulás időszaka: hosszabb nappalok, friss energia és több lehetőség a szabadban való időtöltésre. Ahhoz, hogy telefonod lépést tartson veled, érdemes követned a HONOR hasznos tanácsait!

2025. március 22. 15:17

Médiafogyasztási trendek Magyarországon

Összességében alacsony a bizalom különböző médiaplatformok iránt, de Magyarországon továbbra is a televízió élvezi a legjobb megítélést. Ezzel szemben a legkevésbé hitelesnek a nyomtatott sajtót tartják. Ezt a következtetést a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság legfrissebb, a hazai médiatudatosságról és a médiába vetett bizalomról készített kutatásából nyerhetjük. A bizalom a legmagasabb a 18–29 évesek körében, míg az idősebb korosztályok egyre kritikusabban szemlélik a különböző médiumokat.

2025. március 22. 13:30

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra sem tudjuk, hogy kik ölették meg Kennedyt

2025. március 21. 16:38

iPhone 17 Air: A legvékonyabb iPhone a láthatáron

2025. március 18. 13:29

„Az Ön eszköze veszélyben van, össze fog omlani” – 8 tipp a félelemkeltő csalások elleni védelemhez

2025. március 13. 09:55

Történelmi magyar siker a Holdon

2025. március 11. 16:01