Rekordárbevételt ért el az LG 2024-ben
A rekordszintű forgalomhoz hozzájárult, hogy mind a háztartásigép-, mind pedig a járműalkatrész-üzletág bevételei immár kilencedik éve folyamatosan emelkedtek, de a megelőző évhez képest bővültek a szórakoztató elektronikai (LG Home Entertainment Company) és az üzleti megoldásokért felelős részleg (Business Solutions Company) eladásai is.
Az üzemi eredmény mindemellett éves összevetésben kismértékben csökkent, alapvetően olyan külső tényezők miatt, mint a háztartási gépek iránti globális kereslet késlekedő fellendülése, vagy a logisztikai költségek második felében bekövetkezett emelkedése. E kihívások ellenére a vállalat megőrizte profitstruktúrájának stabilitását, mégpedig az üzleti portfólió átstrukturálásából eredő minőségi növekedésnek, valamint a bővülő forgalomnak köszönhetően.
Kapcsolódó cikkek
- A nemünk, az életkorunk és a viselkedésünk alapján optimalizálhatja a reklámokat az LG digitáliskijelző-szoftvere
- Az LG vezérigazgatója bemutatta a vállalat 2025-ös versenyképességi és növekedési stratégiáját
- AI-területen kötött stratégiai megállapodást az LG és a Microsoft
- AI-alapú, egyénre szabható funkciókkal érkeznek az LG 2025-ös OLED evo tévéi
- Járművekbe integrálható vezérlőplatformot mutat be az LG a 2025-ös CES-en
- Az LG immár a 13. egymást követő évben került be a Dow Jones Fenntarthatósági Világindexbe
- Növénytermesztés kicsit másképp
- MI segíti az ételkészítést és a főzési folyamat videós megörökítését az LG új háztartási gépeiben
- Multifunkciós, három az egyben projektort mutat be az LG
- Az LG bemutatja a világ első hajlítható 5K2K gamer monitorát
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A TCL elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést
A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést, mellyel a vállalat kiemelkedő környezetvédelmi, társadalmi és kormányzási (ESG) teljesítményét ismerték el. Ez a rangos tanúsítvány az összes kiértékelt vállalat top 2%-ába helyezi a TCL-t, megerősítve ezzel a világ legfenntarthatóbb vállalatai között elfoglalt helyét.
Online és offline sikerek a MediaMarktnál
Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.