Új vezetők a MediaMarkt Magyarországnál
Két tapasztalt szakemberrel bővült a MediaMarkt Magyarország vezetősége: Gáspár Ferenc HR igazgatóként, Rózsa Márton pedig kereskedelmi igazgatóként csatlakozott a piacvezető elektronikai áruházlánc csapatához. Mindkét szakember tavaly év végén, a kereskedelmi szektor csúcsidőszakában kezdett.
Gáspár Ferenc több mint 20 éves HR vezetői tapasztalattal érkezett a MediaMarkthoz. Korábban olyan meghatározó nemzetközi és hazai vállalatoknál töltött be vezető szerepet, mint a McDonald’s, a Magyar Posta vagy a Fusion Befektetési Zrt. Tapasztalatai kiterjednek a nemzetközi best practice megoldások lokalizálására, valamint a nagy szervezetek hatékony működésének HR támogatására.
„Partnerként tekintek minden kollégára, hiszen együtt érhetjük el a legjobb eredményeket. Fő célom a MediaMarkt ismertségéhez méltó színvonalú HR szervezet kiépítése, a vállalat működését támogató rendszerek, kezdeményezések bevezetése, illetve a munkatársaink elégedettségének növelésén keresztül a megtartás erősítése” – nyilatkozta Gáspár Ferenc.
Rózsa Márton közel 18 éves tapasztalattal rendelkezik a kereskedelem és az elektronikai piac területén. Pályáját az LG-nél kezdte értékesítőként, majd 11 évet töltött a Samsungnál, ahol a teljes magyarországi consumer electronics üzletág igazgatójává lépett elő. Legutóbb a Haier Europe magyar leányvállalata country managereként tevékenykedett és alakította a cég kereskedelmi és értékesítési stratégiáit.
„Az omnichannel működésben rejlő komplex lehetőségek és a piac dinamikus változásai nyújtottak inspirációt számomra. A MediaMarktnál egy fantasztikus csapat fogadott, akikkel közösen olyan területekért felelünk, mint a kategória management, az árazás, a supply chain management, a B2B értékesítés, és a polckép tervezése/alakítása” – mondta Rózsa Márton.
Az idei év során a MediaMarkt számos újítással és fejlesztéssel készül, amelyek bevezetésében mindkét új vezető kulcsszerepet fog játszani.
„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy ilyen magas szinten kvalifikált szakemberekkel bővítettük csapatunkat. Gáspár Ferenc és Rózsa Márton több évtizedes tapasztalatukkal és szakértelmükkel nagyban hozzájárulnak majd ahhoz, hogy a MediaMarkt továbbra is megőrizze piacvezető pozícióját” – emelte ki Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Rekordárbevételt ért el az LG 2024-ben
- Három éves nagyszabású terv mentén alakul GenAI-alapú vállalattá a Konecta
- Új ügyvezető az iCentre élén
- Új logisztikai vezető a Schneider Electric gyöngyösi gyárában
- 9 év után új elnök az IAB Hungary élén
- Lénárt Viktor AI-támogatott HR-megoldásokat fejlesztő céget indít
- Végleges az OXO Technologies Holding és a 3TS Capital Partners egyesülése
- Az Airbus 766 kereskedelmi repülőgépet adott át 2024-ben
- Lennert Márton a Network4 Media Group kereskedelmi igazgatója
- Megnyitott a One első üzlete
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A TCL elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést
A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést, mellyel a vállalat kiemelkedő környezetvédelmi, társadalmi és kormányzási (ESG) teljesítményét ismerték el. Ez a rangos tanúsítvány az összes kiértékelt vállalat top 2%-ába helyezi a TCL-t, megerősítve ezzel a világ legfenntarthatóbb vállalatai között elfoglalt helyét.
Online és offline sikerek a MediaMarktnál
Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.